

[OB & OBFL] Spala lpg i benzyne jednoczesnie
#1
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2012 - 09:11
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2012 - 11:28
#4
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2012 - 22:52
Tak to sekwencja kolego Noon . Jak pisałem nie zawsze bierze lpg i pb. i wiem kiedy tak jest bo gdy jest jakaś górka to auto słabnie momentalnie no a powyżej 140 km/h na równej drodze to szarpie silnik. Jak delikatnie wciskam gaz to jest ok. i nawet do 170 km/h się rozbujam na banie ale gdy wciskam mocniej pedał to od razu szarpie.
Np.gdy wyjadę z domu jest wszystko ok. ale gdy tylko zgaszę silnik gdy tankuję po 300 km. trasy to już po odpaleniu motor inaczej pracuje i są te objawy co pisałem wyżej. Nawet po 20 km gdy zgaszę motor to są te objawy.
#5
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2012 - 23:59
miałem piach w baku, zalałem 15 litrów pb i po tygodniu (przejechane koło 200-250km
-niby na gazie) rezerwa i znowu nic w baku.
więc pali na raz gaz i pb. mam jakąś włoską instalację ale na komputerze jest napis ELISA (lub ELIZA) nie pamiętam teraz dokładnie. w kazdym razie co może odpowiadać za spalanie równocześnie gazu i pb?
#6
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2012 - 06:15
#7
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2012 - 08:29
A benzyny ubywało mi jednak poprzez wyciek który był przy tej pokrywie na baku co pod nią jest pompa paliwa. Ktoś tam wcześniej musiał grzebać i zakręcając tę pokrywę źle założył uszczelkę pod nią. A sama pokrywa została przez upływ czasu i km zasypana grubą warstwa brudu i piachu, przez co wyciek paliwa nie był widoczny ani wyczuwalny po zapachu.

#8
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2012 - 22:14
#9
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 12:57
#10
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 17:11
przy gazie w podłoge czuć przerwy
#11
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 19:15
w kazdym razie co może odpowiadać za spalanie równocześnie gazu i pb?
takie objawy może powodować walnięta membrana w regulatorze ciśnienia na listwie , kiedy auto chodzi na LPG to paliwo przez zawór wraca z powrotem do zbiornika ,podciśnienie idące wężykiem z kolektora uruchamia zawór za pośrednictwem membrany , jeśli membrana popęka część paliwa wężykiem podciśnienia dostaje się z zaworu do kolektora ssącego i wtedy mogą być takie objawy jak opisujesz .
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#12
OFFLINE
Napisany 19 września 2012 - 01:20
Możesz zapodać zdjęcie tego regulatora, mam podobne objawy.
#13
OFFLINE
Napisany 19 września 2012 - 08:18
http://allegro.pl/li...2577969445.htmlWitam.
Możesz zapodać zdjęcie tego regulatora, mam podobne objawy.
#14
OFFLINE
Napisany 20 września 2012 - 01:05
#15
OFFLINE
Napisany 03 października 2012 - 07:00

#16
OFFLINE
Napisany 30 października 2012 - 14:30
KOLEGO KOCYK Gdyby tak było to by spalała omka Lpg i Bp cały czas a mi raz spalała a raz było wszystko ok.
NIE WIEM CO MOGŁO BYĆ PRZYCZYNĄ ale tydzień temu wymieniłem nową oryginalną cewkę zapłonową [udało Mi się kupić od kolegi z forum za 310 zł] przy okazji również czujnik położenia wałka rozrządu bo mi szwankował [nowy oryginalny z aso 460 zł] i jak na razie jest wszystko ok. Ta moja stara cewka była ok , miała tylko kiepskie te gumki , na jednej brakowało z 1,5 cm po prostu ze starości i przegrzania się kruszyły i były końcówki popękane na każdej a nie można ich nigdzie osobno bez cewki kupić. Więc kupiłem całą nową po okazyjnej cenie i to oryginał BOSCH .