Omega 3.2 V6 Sport - Falowanie obrotów na gazie...
#1 OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 11:17
Jestem nowy na forum - właśnie się zarejestrowałem - ponieważ od kilku dni jestem dumnym posiadaczem jedynego słusznego auta...
Mój problem polega na tym że:
Wczoraj założyli mi instalacje gazową TARTARINI z reduktorem do 250KM i zbiornikiem 65l
Niestety autko na gazie nie chodzi super :-(
Na wolnych obrotach obrotomierz leciutko faluje, a podczas ostrzejszej jazdy (but w podłoge) przy 5000-6000 obr/min w trybie sport kiedy następuje zmiana biegu, silnik schodząc z obrotów zadławia sie i szarpie autem...
Ostatnio przy tym zapaliło sie Check Engine... i zaczeło nim telepać na wolnych obr...
Zgasiłem auto, odpalimlem i pojechałem... i Check Engine zgasło.
Ale problem z tymi obortami pozostał :-(
Na Benzynce jeżdzi jak złoto !!
#2 OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 11:26
Przedewszystkim chciałem się serdecznie ze wszystkimi przywitać
Jestem nowy na forum - właśnie się zarejestrowałem - ponieważ od kilku dni jestem dumnym posiadaczem jedynego słusznego auta...
Mój problem polega na tym że:
Wczoraj założyli mi instalacje gazową TARTARINI z reduktorem do 250KM i zbiornikiem 65l
Niestety autko na gazie nie chodzi super :-(
Na wolnych obrotach obrotomierz leciutko faluje, a podczas ostrzejszej jazdy (but w podłoge) przy 5000-6000 obr/min w trybie sport kiedy następuje zmiana biegu, silnik schodząc z obrotów zadławia sie i szarpie autem...
Ostatnio przy tym zapaliło sie Check Engine... i zaczeło nim telepać na wolnych obr...
Zgasiłem auto, odpalimlem i pojechałem... i Check Engine zgasło.
Ale problem z tymi obortami pozostał :-(
Na Benzynce jeżdzi jak złoto !!
sekwencja czy II generacja ?(mysle ze nie strzeliles babola i nie zalozyles II gen ale spytac musze) jesli swiezo zalozona to jedz i walcz z nimi. u mnie przy rozjechanych wtryskiwaczach od LPG tez potrafilo zafalowac ale teraz po regulacji jest miodzio.
Pozatym zczytaj bledy zeby bylo wiadomo od czego sie zapalilo
#3 OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 11:28
#4 OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 11:31
Instalacja sekwencyjna - kosztowała 3500zł eeeeh...
ja kiedys placilem 4500 do silnika 1.1 R4 wiec nie narzekaj.
jedz do gazownikow niech walcza, instalke masz na gwarancji, jak sobie nie poradza to niech demontuja i zwracaja $$$. przyczyn moze byc duzo. Zrob jak mozesz zdjecie komory silnika z wtryskiwaczami.
#5 OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 12:04
#6 OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 12:12
Proszę uprzejmie - oto fotki...
jedz do nich niech walcza. opis pasuje do zle dobranych/niewyregulowanych wtryskiwaczy
#7 OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 12:13
Odezwe sie w pon jak juz bedzie po wszystkim...
Pozdr...
#8 OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 12:15
Juz sie umowilem na wizyte u nich - Poniedzialek 8:00 rano :-)
Odezwe sie w pon jak juz bedzie po wszystkim...
Pozdr...
looknij na wtryski masz 1 Ohm czy 3 Ohm ?
#9 OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 12:24
P.S. Nie popuszczaj tylko walcz z tempakami i sprawdz jakie dysze zalozyli gazownicy. Moj gazownik twierdzi (a uwazam ze jest dobry ) ze przy tej instalce jezeli sa wtryski matrix (a pewnie sa) to do 150 konnego silnika min dysze 2,5 wiec u Ciebie powinny byc pewnie wieksze......Pozdrawiam
[B]
#10 OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 13:59
U kolegi widac, ze nie ma matrixow, tylko albo Valteci albo Raile zolte, czyli 1 OHM.Moj gazownik twierdzi (a uwazam ze jest dobry ) ze przy tej instalce jezeli sa wtryski matrix (a pewnie sa) to do 150 konnego silnika min dysze 2,5 wiec u Ciebie powinny byc pewnie wieksze......Pozdrawiam
#11 OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 15:21
[B]
#12 OFFLINE
Napisany 09 września 2007 - 13:21
#13 OFFLINE
Napisany 09 września 2007 - 19:07
[B]
#14 OFFLINE
Napisany 10 września 2007 - 10:55
No i sprawa z autkiem załatwiona - gazownik stanoł na wysokości zadania...
Przyjechałem do niego, ten podpioł laptopa i interfejs i zaczelismy jezdzic...
Juz po 5 min jazdy wyregulował autko tak ze kręci sie nawet do 6800 obr/min na trybie sport - i hula jak wsciekły...
Chodzi nawet żwawiej niz na benzynce...
100% OK
Z czystym sumieniem moge go polecic !
Firma nazywa śię VIS-EKO w kusiętach koło częstochowy...
(mają swoją strone www.vis-eko.pl )
A facet bierze się również za inne poważniejsze fury !
(np. Hummer H3 i Chrysler 300c 5.7 HEMI )
POZDRAIWAM WSZYSTKICH I DZIEKUJĘ ZA POMOC :yes_yes:
#15 OFFLINE
Napisany 10 września 2007 - 14:01
#16 OFFLINE
Napisany 10 września 2007 - 19:23
#17 OFFLINE
Napisany 10 września 2007 - 19:33
#18 OFFLINE
Napisany 11 września 2007 - 10:58
Poszedłem dzis rano o 7:00 odpalić autko ( czas do pracy )
Samochodzic zapalił odrazu bez problemow... Troszke jescze pochodził i właczył sie gazik...
Wszystko OK ! :yes_yes: