

Problem VW GOLF 1,9 TDI
#1
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2012 - 21:34
EDIT:
zmieniłem temat na bardziej odpowiedni/robert3012
#2
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2012 - 02:21
Zachciało się tdi "kle.kle;kle" to teraz jazda!

Niema takiej opcji,turbina działa zawsze..na starym wogóle turbo nie działało,
Nie przeładowywuje go przypadkiem ?
___________
Pozdrawiam
#3
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2012 - 05:04
czujnik ciśnienia pada ostatnio to przerabiałem w 3tester diagnostyczny(dominator) pokazje błąd ciśnienie doładowania- odstępstwo od reguły
#4
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2012 - 21:14
#5
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2012 - 22:08
#6
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2012 - 05:02
o ile mi wiadomo w 90 KM niema zaworu sterującego pracą do to nie jest VTGJak zaworek sterujący turbiną jest identyczny (prócz koloru) z tym od EGR to spróbuj na chwilę je podmienić.
#7
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2012 - 07:14


#8
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2012 - 09:16
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#9
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 22:12
#10
OFFLINE
Napisany 02 września 2012 - 20:17
Jak dalej bedziesz mial problem z odpalaniem na cieplo to znak ze konczy sie pompa , ale dobry VAG i na chwile uratujesz sprawe , bedzie palil na strzala
[B]
#11
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 21:21

turbina była na tyle wyrobiona że wirnik czy jak mu tam grzechotał i sie poobcierał a to że ciężko palił na ciepłym to nie dawka startowa zła tylko rozrusznik się do tego przyczynił. Ale żeby za bardzo nie słodzić to mam jeszcze mankament a naglące to troche bo zima idzie a musze tym jakoś sie przemieszczać bo nie można powiedzieć że to jeździ a mianowicie Panowie gdy go odpale po pracy czy rano jak silnik zimny to mi bardzo ciężko chodzi wspomaganie praktycznie wogóle nie wspomaga dopiero jak pare razy skręce w prawo do oporu potem w lewo do oporu to zaczyna działać tylko że blisko opor skręt kierownica kręci się lekko (-/+ 45 stopni położenia kierownicy do ogranicznika) ale w trakcie jazdy na zakrętach lubi szarpać tzn. skręcam jest opór a po chwili lekko i aż nim rzuci. pomóżcie bo ręce opadają a na jednym forum VW już nie bede robił reklamy ani antyreklamy wogóle sie nie krzepią do pomocy. dodam że płyn wymieniłem na nowy taki jak karzą zielony SWAGa odpowietrzyłem i nic:szpital:
#12
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 23:10
#13
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2012 - 17:32