

Sportowy tłumik Omega B
#1
OFFLINE
Napisany 07 września 2007 - 14:52

Małe szczęście...
#2
OFFLINE
Napisany 07 września 2007 - 17:49
Przeciez to nie auto sportowe. Jeszcze do V6 to rozumiem. Ładne mruczy. Ale jak dla mnie to powinno byc w takim aucie cicho.
Ja mialem subaru to owszem,zależało mi zeby był piekny bulgot boxera. :mrgreen:
"...Z dużymi rozmiarami kół jest jak z condomami w rozmiarze XL - Krótka chwila dobrej autoprezentacji nie jest warta późniejszych kłopotów."
Krzysztof Hołowczyc
#3
OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 14:23

Małe szczęście...
#4
OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 14:58
Ninja fakt faktem moja funia to nie impreza hehe chciałem tylko poprawić brzmienie mojego bewupa ale jak twierdzisz że nie ma co to chyba cię posłucham.Nie bede zmieniał końcowego ale chciałbym dodać trochę pary i kucyków nie ruszając motoru.Może masz jakieś pomysły żeby to wykonać??Może pozbyć sie kata, może zmienić filtr na stożkowy a może co innego... a może wiesz co???Dzięki za info i pozdrawiam.
delikatnie bez ruszania silnika niestety niewiele zdzialasz. dobry wydech to koszt ladnie ponad 1000 pln, stozek jak zle zalozysz i obliczysz to ci mocy zabierze a nie doda. chyba ze zrobisz "tjunink by allegro" z rezystorami, uniwersalnymi tlumnikami, stozkami to bedzie warczal, ryczal a tobie bedzie sie zdawac ze jest lepiej

#5
OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 18:46
Tylko turbina da konkretny efekt ( powiedzmy ze 136km bedziesz mial przy minimalnym cisnieniu okolo 180koniuffff +/- )Nie bede zmieniał końcowego ale chciałbym dodać trochę pary i kucyków nie ruszając motoru.Może masz jakieś pomysły żeby to wykonać??
To jest najlepsze rozwiazanie :ok:a jesli chcesz dlubac to lepiej sprzedaj, kup v6 i ciesz sie wieksza moca
#6
OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 18:56
zeby zrobić turbine to tez nie jest tak hop siup. przeciez to nie jest plug n play. Silnik trzeba odprężyć,zrobić kanał olejowy itd...jest zabawy.Tylko turbina da konkretny efekt ( powiedzmy ze 136km bedziesz mial przy minimalnym cisnieniu okolo 180koniuffff +/- )
Lepiej poprosu kupic V6.
"...Z dużymi rozmiarami kół jest jak z condomami w rozmiarze XL - Krótka chwila dobrej autoprezentacji nie jest warta późniejszych kłopotów."
Krzysztof Hołowczyc
#7
OFFLINE
Napisany 09 września 2007 - 09:33
To wiem, bo sam chcialem kiedys zalozyc turbo do mojej poprzedniej 2.0 16V, ale koszty sa za duze, do tego pozniej sprzeglo, hamulce i reszta zeczy nie przystosowanych do wiekszej mocy.zeby zrobić turbine to tez nie jest tak hop siup. przeciez to nie jest plug n play. Silnik trzeba odprężyć,zrobić kanał olejowy itd...jest zabawy.
Dlatego najlepiej wymieic na V6, albo cieszyc sie z tego co sie ma

#8
OFFLINE
Napisany 09 września 2007 - 11:03
Bo jak dla mnie to wiekszą moc i mase zarazem to musi cos hamować. :mrgreen:
"...Z dużymi rozmiarami kół jest jak z condomami w rozmiarze XL - Krótka chwila dobrej autoprezentacji nie jest warta późniejszych kłopotów."
Krzysztof Hołowczyc
#9
OFFLINE
Napisany 09 września 2007 - 11:30
Na strzale powinieneś uzyskać nawet 170KM
Nie ingerujesz w silnik - nie zmieniasz stopnia sprężania, wtrysków itp.
Jak ci sie znudzi to zawsze możesz to wyciągnąć.
Instalke kupisz już za 1600 PLN.
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#10
OFFLINE
Napisany 09 września 2007 - 12:22
"...Z dużymi rozmiarami kół jest jak z condomami w rozmiarze XL - Krótka chwila dobrej autoprezentacji nie jest warta późniejszych kłopotów."
Krzysztof Hołowczyc
#11
OFFLINE
Napisany 09 września 2007 - 13:48
nie wiem czy V6 mają te same hamulce co 2,0 16V?
Bo jak dla mnie to wiekszą moc i mase zarazem to musi cos hamować. :mrgreen:
Wlasnie to napisalem, ze napewno po zalozeniu turbiny tez trzeba by wzmocnic hamulce.
3. 0 V6 ma wieksze hamulce niz 2.0 16V, niewiem jak jest 2.5V6, ale napewno tez sa mocniejsze.
#12
OFFLINE
Napisany 14 września 2007 - 22:50
ŚREDNICA..............296mm
GRUBOŚĆ..............28mm
WYSOKOŚĆ...........58,3mm
TARCZA WENTYLOWANA
-OMEGA A--2.6........................................1990--1994
-OMEGA A--3.0, 3.0V6 24V,........................1988-1994
-OMEGA A --3.2 24V, evolution 500, lotus...1989--1994
-OMEGA B--2.0 (*), 2.2, 2.5 V6, 3.0V6.............1994--2001
-OMEGA B--2.2 16V..................................1999--2003
-OMEGA B--2.0DTI....................................1997--2001
-OMEGA B--2.2DTI, 2.5DTI........................2000--2003
-SENATOR--2.5, 2.6, 3.0 V6, 3.0 V6 24V.....1988--1993
(*) 2.0 8V - wersje z tarczami 296mm
286 mm:
ŚREDNICA..............286mm
GRUBOŚĆ..............24mm
WYSOKOŚĆ...........58,4mm
TARCZA WENTYLOWANA
-OMEGA B--2.0, 2.0 16V..........1994--2000
Z czego wynika, ze 286 mm bylo w 2 litrowkach (chociaz widac ze sa wyjatki), a 296 mm w pozostalych.
#13
OFFLINE
Napisany 17 września 2007 - 19:42
To co widziałem to są całe z nierdzewki i chyba trochę pośmigały by w aucie....Jest jeden dylemat, jaki one dezwięk dają??? Bardzo głośne??
#14
OFFLINE
Napisany 21 września 2007 - 12:55
i: otworzyłem ostatni tłumik troszke go wypatroszyłem (bez przesady )
zrobiłem dwa otwory , dospawałem dwie rurki z nierdzewki lekko podciełem ze skosa..
GIT ładnie mruczy -a jak sie rozgrzeje Basuje kozacko.. nie ma wiohy a jest Miło :mrgreen:
GG - 9436748
#15
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2007 - 22:38

#16
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2007 - 06:46


#17
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2007 - 20:56
Moim zdaniem zainstaluj sobie N/X - tylko "mokre"
Na strzale powinieneś uzyskać nawet 170KM
Nie ingerujesz w silnik - nie zmieniasz stopnia sprężania, wtrysków itp.
Jak ci sie znudzi to zawsze możesz to wyciągnąć.
Instalke kupisz już za 1600 PLN.
i po roku nie masz silnika....
wiesz jak duża temperatura powstaje przy używaniu podtlenku azotu? :bad:

#18
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2007 - 03:07
i po roku nie masz silnika....
wiesz jak duża temperatura powstaje przy używaniu podtlenku azotu? :bad:
Bo trzeba wiedzieć jak go urzywać. Silnik powinien mieć swoją temp. pracy itp. Suche nitro ci wykończy silnik - mokre nie ponieważ jest wtryskiwana dodatkowa dawka benzyny. Wiadomo że nie włożysz do cinkusia dysz które po strzale przewyższają moc fabryczną silnika.
Kolega na zimnym silniku strzelił trzy razy ze świateł i stopiło mu świece.
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#19
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2015 - 12:03
ale odpowiedni temat...
brać póki jest

to samo mam u siebie.
http://olx.pl/oferta...html#ec8f4a8305
i to bastuck jest

nowy taki zestaw kosztuje 800euro

przykladowo :
http://www.ebay.pl/i...t-/310613480102