Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Warto gazować OB 2.0 16V???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   scaniaerka

scaniaerka
  • 11 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Wyrzysk

Napisany 07 września 2007 - 14:30

Witam wszystkich
Moje pytanie związane jest z instalacją gazową do Omega B16V 2.0 a mianowicie czy takie zagazowanie nie wpłynie ujemnie na pracę silnika.Bo słyszałem od jednego kolesia spotkanego na parkingu że właśnie do tych modeli nie wkłada sie instalacji bo może wykończyć motor.Czy to prawda???Jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie.Dziękuje za wszystkie komentarze.Pozdrawiam
Moja pociecha ma już 8 miesięcy!!!
Małe szczęście...

#2 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 września 2007 - 14:46

Witam wszystkich
Moje pytanie związane jest z instalacją gazową do Omega B16V 2.0 a mianowicie czy takie zagazowanie nie wpłynie ujemnie na pracę silnika.Bo słyszałem od jednego kolesia spotkanego na parkingu że właśnie do tych modeli nie wkłada sie instalacji bo może wykończyć motor.Czy to prawda???Jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie.Dziękuje za wszystkie komentarze.Pozdrawiam



zle zalozona instalacja moze wykonczyc kazdy motor nawet V12. kolo sie nie zna a pierdzieli glupoty. poszukaj dobrego zakladu w swojej okolicy i gazuj




 


#3 OFFLINE   scaniaerka

scaniaerka
  • 11 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Wyrzysk

Napisany 07 września 2007 - 14:55

ok beast dzieki za info zobaczymy co z tego wyjdzie
Moja pociecha ma już 8 miesięcy!!!
Małe szczęście...

#4 OFFLINE   kylunio22

kylunio22
  • 145 postów
  • Dołączył: 10-05-2007
  • Skąd: Radom

Napisany 07 września 2007 - 16:31

jesli on wlozyl sobie gaz 1 generacji to napewno sie psuje (strzela prycha itd) do tych silnikow najlepiej zalozyc sekwencje tylko to troche kosztuje ja taka mam w 2.0 16V i jest wporzo ale mysle ze jak zrobisz to w porzadnym zakladzie (mechanik) nie bedziesz zalowal. a roznicy miedzy gazem a benia nie ma. tylko trzeba dbac :grin: :grin:
• Język polski? Po co mi to? I tak wszyscy mnie rozumiejom!

#5 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 września 2007 - 18:59

e właśnie do tych modeli nie wkłada sie instalacji bo może wykończyć motor

totalna bzdura - polecam sekwencję, ja taką mam i jestem bardzo zadowolony

#6 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 września 2007 - 20:05

Jasne , ze zakladaj gaz jak chcesz cieszyc sie ekonomicznym i wygodnym autem.
Teraz ceny za sekwencje nie sa juz takie wysokie.

Tylko jak koledzy pisali dobrze zalozona i wyregulowana instalka to podstawa.

...miedzy gazem a benzyna zawsze jest roznica w osiagach, bardzo niewielka przy sekwencji, prawie nieodczuwalna, ale jest.

#7 OFFLINE   scaniaerka

scaniaerka
  • 11 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Wyrzysk

Napisany 08 września 2007 - 13:55

Dzięki chłopaki za info.Z tego co napisaliście to żeby nie stracić mocy to musiałbym założyć sekwencje.Jakie to koszty?Średnio od ile do ile to tak orientacyjnie.Nie chciałbym stracić pary w Omci a myślę co by tu przy niej zmienić żeby jej trochę dodać koni bez jakichś skomplikowanych przeróbek.Czy jak bym zmienił filtr na stożkowy i wyrzucił katalizator czy to dodało by mu kopa?Jakie są wasze zdania?Pozdro
Moja pociecha ma już 8 miesięcy!!!
Małe szczęście...

#8 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 września 2007 - 14:11

Dzięki chłopaki za info.Z tego co napisaliście to żeby nie stracić mocy to musiałbym założyć sekwencje.Jakie to koszty?Średnio od ile do ile to tak orientacyjnie.Nie chciałbym stracić pary w Omci a myślę co by tu przy niej zmienić żeby jej trochę dodać koni bez jakichś skomplikowanych przeróbek.Czy jak bym zmienił filtr na stożkowy i wyrzucił katalizator czy to dodało by mu kopa?Jakie są wasze zdania?Pozdro


sprzedac, kupic V6 :mrgreen:




 


#9 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 września 2007 - 18:48

Czy jak bym zmienił filtr na stożkowy i wyrzucił katalizator czy to dodało by mu kopa

stożek zobacz może coś da ale musisz i zmienić cały dolor bo sam stożek nić nie da, kata nie polecam wywalać bo raz że głośniej pierdzi a dwa jest słabysz w donym zakresie obrotó i pali więcej - wiem bo go nie miałem


sekwencja dobra to w granicach 2800 zł i bedzie ok

#10 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 września 2007 - 18:57

Kolega juz mysli o tuningu 2.0 16V :komp:
Niektorzy sie dziwia, ze jak ktos zadaje na forum pytanie " z jakim silnikiem radzicie kupic ome " zawsze sypia sie odpowiedzi min 2.5 V6 a najlepiej 3.0 V6.
Warto sluchac porad i wybrac albo ekonomiczna albo szybka Omcie :mrgreen: