

[OB & OBFL] ciągle rozjeżdżające mapy lpg i pb dlaczego?
#1
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2012 - 10:54
po każdym ustawieniu lpg + reset pb gdy już jeździ jak należy, praktycznie już nazajutrz rozjeżdżają się mapy benzyny i na lpg nie chodzi jak należy (brakuje w określonym zakresie obrotów)
co może być przyczyną ciągłego przestawiania się tych ustawień??
dzieki za porady bo mnie to przerasta.....
sekwencja elpi gaz(niestety)
pozdr
#2
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2012 - 11:02
Np to:co może być przyczyną ciągłego przestawiania się tych ustawień
Wyregulowac PRAWIDLOWO lpg i problemy sie skoncza. Z tym ze najpierw odlaczasz calkowicie gaz, robisz reset map PB i jezdzisz troche na benie (zeby sie zebraly mapy Pb od nowa). Potem dopiero regulacja LPG.na lpg nie chodzi jak należy (brakuje w określonym zakresie obrotów)
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2012 - 11:30

i ustawiasz mapę lpg jadąc autem..
to wiem

Dodam że raz wywaliło błąd czujnika spalania stukowego przy jeżdzie zaraz po porannym odpaleniu kiedy to przerywało niemiłosiernie.
Od założenia lpg silnik ciągle ma drgania na jałowym świece nowe cewką też zmieniłem podejrzewam nadpalenie (popękane gumy na świecach)
#5
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2012 - 12:43
i ustawiasz mapę lpg jadąc autem..
Jak się domyślam mówiąc"jadąc autem"nie masz na myśli autokalibracji?czy też tak można?
#6
OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 19:00
#7
OFFLINE
Napisany 09 września 2012 - 13:36
#8
OFFLINE
Napisany 12 września 2012 - 08:57
#9
OFFLINE
Napisany 12 września 2012 - 10:26
Efekt jest taki że auto zaczęło jeździć normalnie...mam nadzieje że będzie spokój na długi czas.
To daj znać za parę dni czy jest:up:
#10
OFFLINE
Napisany 14 października 2012 - 15:47
#11
OFFLINE
Napisany 14 października 2012 - 16:14
#12
OFFLINE
Napisany 14 października 2012 - 16:57
podepnę się pod temat, jak zrobić reset map PB bo mi się rozjechały , lpg - no problem, chociaż spalanie wzrosło ;(
W Twoim silniku jedynie reset kompem, odpinanie aku dziala w silnikach v6.
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#13
OFFLINE
Napisany 14 października 2012 - 17:53
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Tylko gwałtowna jej utrata!
#14
OFFLINE
Napisany 14 października 2012 - 18:24
#15
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 18:48
Odpiecie aku raczej nic nie da, tylko ci datę na wyświetlaczu skasuje. Poszukaj kogoś w okolicy z kablem lub wizyta w oplu, koszt około 90 zł
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
ale zanim skasuję to chyba dobrze by było dojść co było przyczyną, bo inaczej będzie deja vu
nie wpadłem na to, że wtryski mogą zjechać mapy ;( trzeba sprawdzićniech gazownik sprawdzi wtryski gazu,prawdopodobnie zużyte,miałem podobnie w v6 ,lpg rozjeżdżało mi mapy benzyny.problem z odpalaniem rano itp.
Odepnij akumulator na godzinkę, powinno zresetować mapy pb.
aku już był tyle razy odpinany, że hohoho a może i więcej
W Twoim silniku jedynie reset kompem, odpinanie aku dziala w silnikach v6.
tak myślałem ;(
#16
OFFLINE
Napisany 21 października 2013 - 20:08
To daj znać za parę dni czy jest:up:
niezły kotlet ale komuś się przyda...miałem dać znać ale...niestety za jakiś czas problemy wróciły na chwilę obecną egr wymieniony na sprawną używkę (dzięki beast od v6 pasuje) teraz szukam sprawnej przepływki, ja tłumacze sobie to tak - silnik dostawał ciągle świeże powietrze i na początku było ok...aż komp zaktualizował dane i znowu to samo tak to sobie tłumcze...
#17
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2014 - 20:25
Wymieniłem u mechanika uszczelke pokrywy zaworów i mam problem z gazem chodzi jak by nie palił na wszystkie gary, cały się trzęsie moze czegos zapomnial podlaczyc?. Na benzynie pracuje idealnie. Proszę o pomoc.
Jeśli problem da się rozwiązać to go nie ma, a jeżeli problemu nie da się rozwiązać to po co się nim martwić.
#18
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2014 - 20:50
1. Jeszcze jakbys napisał jakie "ten silnik po tjuningu" ma oznaczenie to by było fajnie j i latwiej.uszczelke pokrywy zaworów
2. Pewnie w gniazdach swiec stało sporo oleju. Zmien sobie przewody WN.
#19
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2014 - 22:19
A nie domyślasz się jaki to motor ??1. Jeszcze jakbys napisał jakie "ten silnik po tjuningu" ma oznaczenie to by było fajnie j i latwiej.

To musi być porządna jednostka - więc nie ma lipy200 w mieście...

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#20
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2014 - 20:35
z tym tuningiem w dał się hochlik, już poprawiam bo nie zwróciłem uwagi

Jeśli problem da się rozwiązać to go nie ma, a jeżeli problemu nie da się rozwiązać to po co się nim martwić.