

objawy pekniecia kolektora wydechowego
#1
Guest_tomasz0505_*
Napisany 02 września 2007 - 16:26
#2
OFFLINE
Napisany 02 września 2007 - 17:00
#3
Guest_tomasz0505_*
Napisany 02 września 2007 - 17:18
jaksa2a czy wiesz moze jak jest z obrotami ? czy sa nizsze np:
7,
[scaliłem posty]
#4
OFFLINE
Napisany 03 września 2007 - 09:46
#5
OFFLINE
Napisany 03 września 2007 - 11:29
#6
OFFLINE
Napisany 03 września 2007 - 12:07
#7
OFFLINE
Napisany 03 września 2007 - 13:50
kto odpowie mi na pytanie jakie sa objawy pekniecia kolektora wydechowego?????? plissss
Witaj,
Tak sobie przeczytałem wszystkie odpowiedzi i jezeli chodzi o moj przypadek z kolektorem wygladalo to tak Omega B 2.5 V6:
- klekotało non stop (zimny czy cieply zadnej roznicy)
- problem z obrotami (kupa kasy wydana na pierdoły wyczytane z tego forum) ale tylko na benzynie gaz idelanie
- i ostatnie jak mozna sprawdzic czy kolektor jest pekniety??? odkrecajac osłone czy masz takową??? i dlaczego kolektor najczesciej peka po srodku??? moj (i wiele innych, ktore widzaialem u mechanika) był pekniety nie na srodku wiec...
Pojedz niech odkreca Ci kolektor i wtedy masz 100% pewnosci co i jak.
Pzdr
Piotr
#8
OFFLINE
Napisany 03 września 2007 - 16:02
Kolego tutaj wypowiedzi były na temat 2.0 16V a nie 2.5V6, nie wiem czy u ciebie jest osłona czy nie, ale w 2.016V jest więc nie musi jechac do mechanika i wydawać kasy na to aby mu ktoś odkręcił kolektor wydechowy i sprawdzał.Witaj,
Tak sobie przeczytałem wszystkie odpowiedzi i jezeli chodzi o moj przypadek z kolektorem wygladalo to tak Omega B 2.5 V6:
- klekotało non stop (zimny czy cieply zadnej roznicy)
- problem z obrotami (kupa kasy wydana na pierdoły wyczytane z tego forum) ale tylko na benzynie gaz idelanie
- i ostatnie jak mozna sprawdzic czy kolektor jest pekniety??? odkrecajac osłone czy masz takową??? i dlaczego kolektor najczesciej peka po srodku??? moj (i wiele innych, ktore widzaialem u mechanika) był pekniety nie na srodku wiec...
Pojedz niech odkreca Ci kolektor i wtedy masz 100% pewnosci co i jak.
Pzdr
Piotr
A jeśli chodzi o pęknięcie kolektora wydechowego od silnika 2.0 16V to wiele ich widziałem właśnie pękniętych po środku ( tak samo jak w moim przypadku), czyli pomiędzy 2 a 3 wylotem.
Z twojego postu wnioskuję, że masz pretensje do nas za to że wydaleś sporo kasy na pierdoły o których tutaj wyczytałeś.
Ja powiem tak, my staramy się pomóc i skierować jakoś czego kto ma szukać, ale napewno nikt na odległość nic nie naprawi, w dodatku jak ktoś opisze w dziwny sposób swój problem z omegą to też jest kłopot z dokładnym zapodaniem informacji o danej naprawie na forum.
Więc wybacz, ale twoje wypowiedzi troszkę niektórych mogą poruszyć, ponieważ nie jednej już osobie wielu z forum pomogło. Czasami zdarzy się jakis błąd w poszukiwaniach usterki, ale tak jak pisałem przez internet nikt nie jest w stanie naprawić komuś auto.
Pozdrawiam
#9
OFFLINE
Napisany 03 września 2007 - 16:08
Tak sobie przeczytałem wszystkie odpowiedzi i jezeli chodzi o moj przypadek z kolektorem wygladalo to tak Omega B 2.5 V6:
- klekotało non stop (zimny czy cieply zadnej roznicy)
I jeszcze jedno drogi kolego.
Jeśli kolektor wydechowy jest pęknięty to powiem krótko, że zawsze bedzie różnica słyszalna na zimnym i na ciepłym silniku, ale nie każdy jest w stanie to wykryć na słuch, a czasami mechanicy wolą powiedzieć dopiero po demontażu, bo wtedy zawsze są wstanie namówić na wymianę u nich i czasami po wyższej cenie niz samemu się kupi.
Oczywiście bez urazy wobec Ciebie, ale naprawdę można to rozróżnić.
Napewno każdy chciałby pomóc i naprowadzić na naprawę jakiejs usterki na 100% ale czasami sie nie da.

Pozdrawiam
#10
Guest_tomasz0505_*
Napisany 03 września 2007 - 18:58

#11
OFFLINE
Napisany 03 września 2007 - 19:03
#12
Guest_tomasz0505_*
Napisany 03 września 2007 - 19:41
#13
OFFLINE
Napisany 03 września 2007 - 19:50
Cały sęk jednak w tym że trzeba samemu obejrzeć, obadać i sprawdzić co jest grane to jak zajedziesz do obojętnie jakiego serwisu to powiedzą że wymienili to czy tamto a tak na prawde np wsadzili wtyczke lub inny pierdół.
Ja też mam problem z kolektorem i ciągle mi to klekocze czy zimny czy ciepły z tą tylko różnicą że na zimnym jest to troszke inny dźwięk i bardziej słyszalny także w zupełnością zgodze się że zawsze ten klekot jest inny na zimnnym i ciepłym
Ja na razie tego nie robie bo pewnie z 500 zł popłynie na te wymianke

#14
OFFLINE
Napisany 03 września 2007 - 20:30

#15
OFFLINE
Napisany 03 września 2007 - 21:07
Pozdrawiam
#16
OFFLINE
Napisany 03 września 2007 - 22:49
Ja ostatnio miałem problem z prychaniem na zimnym silniku... Był to kolektor pękniety po środku i wydmuchana uszczelka. Urwaną też miałem jedna szpilke. Problem został usunięty poprzez wymiane uszczelki na nową. Nie prycha juz w ogole. Radze Ci wymienić tą uszczelke jak najszybciej, bo może wiecej szpilek pourywać...
Pozdrawiam
Ty wiesz że może masz racje? Też mi sie wydaje że to postępuje i jakby z każda setką przejechanych kilometrów jest gorzej. Tzn najbardziej jest to słyszalne na zimnym. Ech.... chyba jednak pojade obejrzeć dokładnie te sprawe bo jak więcej śrub pourywa to będzie taki hałas że będe lawetą musiał do mechów jechać

#17
OFFLINE
Napisany 04 września 2007 - 07:48
Koledzy aby wyjąć kolektor w v6 trzeba wyjąć silnik więc może lepiej posłuchaj dokładnie gdzie on tak parska albo jedź d ASO za posłuchanie nie płaci się nic (ludziska nie bójcie się tych stacji nie są takie straszne)bo nie sztuka wydać kasę a później gadać że to wina gości z forum :bad:a jak komuś słoń na ucho nadepną to ma pecha
witaj,
nie trzeba wyjmowac zadnego silnika. mialem to robione tak jak naspisalem wczesniej z tydzien temu. jednemu z serisow opla w łodzi zajelo to 5h - rozebranie i zlozenie. ci co mowia ze trzeba wyjac silnik, odkrecic most to biora 740pln za sama robocizne - Opel Trax Łódź - a to głowno prawda.
pzdr
piotr
#18
OFFLINE
Napisany 04 września 2007 - 08:37

#19
OFFLINE
Napisany 04 września 2007 - 10:11
Najlepsze wyjscie to podjechac do jakiegos mechanika i zapytac za ile to zrobi, jezeli faktycznie wina lezy po stronie kolektora.To ja już nic nie wiem... trzeba opuszczać silnik czy nie?? bo musze być przygotowany u mechów jakby co
Jak ci poda +/- cene to wtedy mozesz sie zastanawiac czy drogo llub pytac gdzie indziej, a czy bedzie wyjmowal silnik czy nie to juz nie twoj problem.
"" Z jednej strony mozna kolektor wymienic bez wyciagania silnika a zeby wymienic kolektor z drugiej strony trzeba silnk wyciagnac"", tyle mozna znalesc na forach, a mechanik moze byc magikiem i nawet maski nie otwierac :mrgreen: , tylko, zeby cene za robocizne podal normalna.
#20
OFFLINE
Napisany 29 marca 2013 - 09:45