Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[omega A] Wzmocnienie budy - Omega A Combi


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kln1985

kln1985
  • 2 postów
  • Dołączył: 15-07-2012

Napisany 15 lipca 2012 - 21:35

Omegę mam od niedawna i chciałbym się Was zapytać o wrażliwe punkty karoserii w Omie A Combi. Mianowicie będę auto miejscami spawał i robił wstawki, więc jeśli są miejsca szczególne gdzie te auta pękają, gniją w miejsach konstrukcyjnych (a nie widać tego zewnątrz podwozia) to bardzo bym prosił o podanie tych miejsc to sobie od razu wzmocnię. Z góry dzięki.

#2 OFFLINE   1qazxc1

1qazxc1
  • 64 postów
  • Dołączył: 04-02-2011

Napisany 16 lipca 2012 - 14:51

Oczywiście gniją w każdym miejscu :D
A u mnie najbardziej w okolicach tylnej osi, podłoga i podłużnice.

#3 OFFLINE   kln1985

kln1985
  • 2 postów
  • Dołączył: 15-07-2012

Napisany 16 lipca 2012 - 17:07

No właśnie moja nie gnije, tylko błotniki z tyłu pod zderzakiem, i gdzie niegdzie parchy. Podłoga jest cała, progi całe, podłużnice, tylne gniazda spreżyn, wszystko ok, tylko na odcinku 5 cm prawy kielich podgnity (przy łączeniu z podłużnicą). Tak więc nie wiem czy tylko wyspawać tam gdzie coś jest czy są jeszcze jakieś newralgiczne punkty.

#4 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 18 lipca 2012 - 18:02

robiłem ze 3 lata temu sobie całą karoserię w omedze A :)
więc tak
w progi dałem płaskowniki oczywiście przy wymianie progów
rozpórka na kielichy z przodu
płaskowniki w przednie podłużnice
i na tyle też coś trzeba dac bo będzie pękać na tylnym słupku w najwęższym miejscu ....

#5 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 722 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 18 lipca 2012 - 18:56

Przede wszystkim podłużnice z tyły nad zawieszeniem oraz trzeba by wzmocnić przednie kielichy bo tam często lubi się rozłazić.