

omega 2.2 dti dymi i szarpie na zimnym silniku
#1
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2012 - 14:09
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2012 - 19:21
#4
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2012 - 22:20
wlasnie problem w tym ze niema a check na komputerze swieci
"check na komputerze oznacza" brak płynu w spryskiwaczu albo mały stan oleju itp, a nie błąd silnika
#5
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2012 - 21:40
na zimnym silniku po chwili zaczyna szarpac silnikiem i kopci na bialo-niebiesko i niema mocy jak chyci lekka temperature wystarczy 1 min i jest wszysko ok
Ja miałem podobnie z tym że w zimie. Po prostu świece były już do d**y.
Może u Ciebie jest tak samo.
#6
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2012 - 08:38
#7
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2012 - 19:12
#8
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2012 - 14:29
#9
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2012 - 13:38
#10
OFFLINE
Napisany 30 września 2012 - 17:39
Dowiedziałeś się może co to było? Mam identyczne objawy i wybieram się do mechanika ale fajne było by wiedzieć jakie mam "możliwości:

#11
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 20:49

#12
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 18:01
#13
OFFLINE
Napisany 24 października 2012 - 11:31
#14
OFFLINE
Napisany 24 października 2012 - 20:33
Koledzy przeszukałem posty z błędami, które mi wywala i nie znalazłem podobnego problemu co mi się pojawił (błędy tak). A mianowicie silnik pali lux, na zimnym chodzi idealnie po rozgrzaniu 91 C na Techu na wolnych obrotach chodzi normalnie natomiast dodając gazu zaczyna szarpać, trochę dymi i nawet zgaśnie. Początkowo wywaliło 1220 i odczyt wadliwe działanie układu krytycznego, później doszedł 1345 i P 0400 z tym samym opisem. W trakcie odczytu danych pracującego silnika mechanik stwierdził ze wszystko jest OK i nie wie gdzie może tkwić przyczyna. Dziwi go że na zimnym pracuje normalnie. W ubiegłym roku miałem 1345 wówczas padł czujnik położenia wałka w pompie. Po wymianie do dzisiaj chodziła git.
p1220 to przestawiacz kata wtrysku - czyli pompa mowi papa- zatarta mechanicznie
#15
OFFLINE
Napisany 24 października 2012 - 21:38
#16
OFFLINE
Napisany 24 października 2012 - 22:45
#17
OFFLINE
Napisany 24 października 2012 - 23:18
jesli nie masz daleko do lublina to zglos sie do Wojtka z Dieseltechnika. robilem u nich dziesiatki pomp i moge smialo polecic
potwierdzam, sam nawiązałem z nimi kontakt, są profesjonalistami, i doradzą jak trzeba, kolega beast dzięki za namiary na nich:)
#18
OFFLINE
Napisany 27 października 2012 - 12:46
#19
OFFLINE
Napisany 22 października 2014 - 17:47
#20
OFFLINE
Napisany 23 października 2014 - 07:20
http://forum.omegakl...ead.php?t=92451