Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Która z tych Omeg z Wlkp ???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
14 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Bartek88

Bartek88
  • 92 postów
  • Dołączył: 21-08-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 22 sierpnia 2007 - 22:22

Witam wyłapałem na Oto Moto takie Omegi i licze na wasze komentaże która jest warta chociaz wstepnego zainteresowania.

1) http://www.otomoto.p...how&id=C3210542

2) http://www.otomoto.p...how&id=C3214604

3 http://moto.allegro...._98_zarej_.html

#2 OFFLINE   eroziom

eroziom
  • 285 postów
  • Dołączył: 16-07-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 23 sierpnia 2007 - 14:42

Powiem tak
1. za niski przebieg, z tego co widziałem czysta ale uboga wersja...
2 przebieg juz w miare ale i tak pewnie kręcony,
3 za niski przebieg, czy były w omegach oryginalne radia blaupunkta?

ogólnie to ciężko jest z 2.0 aby miała wuższe wyposarzenie...
ciągłe problemy....wrrrr
Moja była kluska :((
http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391

#3 OFFLINE   Pafelek

Pafelek
  • 160 postów
  • Dołączył: 09-05-2007
  • Skąd: Czeladź

Napisany 23 sierpnia 2007 - 15:05

1 pisze ze ma 4 elektryczne szyby a tak naprawde tylko 2 :p Podlokietnik ma spore wybrzuszenie wiec pewnie i przebieg jest z lekka zanizony o 100 tys :p
Seks jest jak OPEL OMEGA...radoś z jazdy :D

#4 OFFLINE   swid11

swid11
  • 214 postów
  • Dołączył: 13-02-2007
  • Skąd: P-ń
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 23 sierpnia 2007 - 15:13

Mnie sie udało w 2.0 ze wszystkim oprucz skóry
1.napewno ma kręcony licznik moja ma 160tyś. a niema tak wygnieconego podłokietnika fajna wersja wyposażenia ale droga jak niewiem :roll:
2.
strona mi sie nie otwiera :neutral:


3.Fajny kolorek ale ta rura wydechowa to straszna wiocha :!: :lol: no i słaba wersja wyposażenia no i niema alufelg :roll: heh no omega chyba niemiała orginalnego radia BLAUPUNKT tylko philipsa :roll: ja tak mam przynajmniej i takie jest w instrukcji :wink:

#5 OFFLINE   eroziom

eroziom
  • 285 postów
  • Dołączył: 16-07-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 23 sierpnia 2007 - 15:44

3.Fajny kolorek ale ta rura wydechowa to straszna wiocha

kwestia gustu...jak wiadomo o tym się nie dyskutuje...

omega chyba niemiała orginalnego radia BLAUPUNKT tylko philipsa

też mi się tak wydaje

1 pisze ze ma 4 elektryczne szyby a tak naprawde tylko 2

też to zauważyłem i w skrócie napisałem że uboga wersja...a z tego co widze to tylko 2 ma 4x el. szyby...
ciągłe problemy....wrrrr
Moja była kluska :((
http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391

#6 OFFLINE   Bartek88

Bartek88
  • 92 postów
  • Dołączył: 21-08-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 25 sierpnia 2007 - 00:51

http://www.otomoto.p...how&id=C3283945 a co myslicie o tej ????

#7 OFFLINE   MIKUZZ

MIKUZZ
  • 30 postów
  • Dołączył: 05-08-2007
  • Skąd: W-wa Mokotów/Ochota

Napisany 25 sierpnia 2007 - 04:49

Pewnie dużo Ci nie pomogę pisząc, że wszystkie egzemplaże prezentują się zacnie...
I gdybym nie szukał czegoś od '98 w górę (bo chcę furkę ubezpieczyć na AC), też pewnie bym wcześniej pytał o te bolidy.
Ale ponieważ zawsze są jakieś "ale", to dorzucę swoje 3 grosze:

ad 1: Fotki złotej sa robione o zachodzie słońca. Każdy lakier wygląda ciekawiej w takim "prospektowym" świetle. Tyle, że trudniej wypatrzyć niepokojące szczegóły... :???: Września, to - jak wszyscy wiemy - jedno z zagłębi handlarzy, więc 100 tysięczny przebieg w '97 można z 90% prawdopodobieństwem włożyć między bajki o żelaznym wilku.
Cena pewnie ze 13 500 + jak sam liczyłem 1500 złociszy za przerejestrowanie (jak niektórzy liczą, że mniej... nie wiem; chyba, że faktycznie umowa będzie na te przysłowiowe 100 ojro...) = 15 000 zł,
Nie jest źle, ale cenowo mogłoby być lepiej... Ale faktycznie - co do stanu na fotkach - mnie wydaje się całkiem doprowadzony do kultury. Moja ocena: neutralna z opcją dokładniejszych oględzin.

ad 2: Cena OK, ale kierownica zjechana nie na 177 tys, tylko na 100 więcej... No i przede wszystkim deklaracja "Auto do malych poprawek... palące i jeżdżące... nie naprawiane w Polsce... " z ust handlarza może oznaczać raczej: "jak se nie naprawisz, to długo nie pojeździsz, a mnie nie opłaca się doprowadzić fury do stanu używalności", albo może: "mam nadzieję, że dojedziesz jakoś do domu..." :hmm: Ja bym sobie odpuścił :czerwona_kartka: .

ad 3: Podoba mi się najbardziej. Zarejestrowany, więc po 30 min. ewentualnej kolejki w Wydz. Kom. jest już niemal zupełnie i "naprawdę" Twój :ok: (są chyba jeszcze "miękkie" dowody tymczasowe, nie?) i to za ok. 200 zł. No i jest czarny, a to mój ulubiony kolor, więc nie wypowiem się obiektywanie.
MINUSY wg mnie, to: a) tłumik basowy (może na szczęście tylko końcówka DTM) świadczy, że poprzedni właściciel lubował się w basowym pomruku, a co za ty idzie zapewne nie oszczędzał zbytnio silnika, żeby ten dżwięk wydobywać... Wiem co piszę, bo sam byłem "tunerem" (Seat Tuning Club - dla ciekawych - mój były "bolid": http://www.forum.sea...topic.php?t=598 - ale o tym będzie może w innym temacie, nie tutaj :nu_nu: ) i nie było na światłach szybszego ode mnie (przynajmniej przez pierwsze 30 m :razz: ) - mimo "całych" 60 kucy pod maską... :ok: ; b) jak większość sprzedawanych omeg, nie ma tabliczki znamionowej po prawej str. pasa przedniego. Jak zauważyłem, brak tej tabliczki (wszędzie widać tylko dziurki po nitach!) jest tak powszechny, że może nie była ona w standartowym wyposażeniu wszystkich omeg?? Właściwie założę oddzielny topic z tym pytaniem... c) zastanawia mnie, po kiego grzyba handlarz (ktoś inny w ogóle mieszka w tym miasteczku?? :hmm: :wink: ) rejestrował na siebie samochód, wymieniał w nim to, co trzeba wymienić po kupnie i teraz po tych wydatkach go sprzedaje... :zdziwnienie: Nie kumam... zakochał się i nagle odkochał? To tak jakby pani lekkich obyczajów :razz: przelotnie zakochała się w kliencie - to możliwe, ale mało prawdopodobne :razz: . Samochód ładny, pewnie spolerowany i nawoskowany i jak na mój gust nie drogi... Szkoda, że nie na alu i bez halogenów, ale ja bym pojechał go obejrzeć. Ogólnie jestem na tak (ale wnikliwa analiza konieczna!), tyle, że - jak wspomniałem - nie jestem tu obiektywny :los: .

ad 4: znów jakiś za niski przebieg, ale jeśli potwierdzony książką serwisową :zdziwnienie: , to trzeba mu wierzyć... :diable: :wink: Handlarz znów oferuje umowę na 100 ojro, skoro wg. niego koszty rej. to 1200 zł. Ja nie polecam takiego rozwiązania - może nikt się nie przyczepi, ale jak mówią Angole: "Thrust in God, but keep Your powder dry..." (tzn w wolnym tłumaczeniu: "Strzeżonego...").
Ciemne zdjęcia = trochę mało widać (szczególnie środka), ale wydaje się całkiem OK. Myty silnik - z tego co wiem (niestety wiem niewiele, ale to gdzieś słyszałem :razz: ) pewnie trzeba by obejrzeć go od spodu po dłuższej przejażdżce. Cena po rej.: ok. 14 500 zł. Jak dla mnie - OK (choć wolę za podobną kwotę kupić MV6... :diable: ).
Sprzedający napisał: "Możliwość sprzedaży auta opłaconego" - nie polecam takiego rozwiązania. Lepiej samemu załatwić wszelkie formalności, wypełnić papierki ze swoimi danymi (tam, gdzie trzeba). Jest więcej latania, ale ja wolę zaufać sobie, a nie handlarzowi, że gdzieś np. nie zamieni przypadkiem jakiejś cyferki. Potem odkręcanie takich pomyłek, albo np. nieprawidłowego tytułu przelewu do US, to dodatkowy stres i stracony czas. Ogólnie jestem na tak.

#8 OFFLINE   eroziom

eroziom
  • 285 postów
  • Dołączył: 16-07-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 25 sierpnia 2007 - 22:54

ta 4 klucha...hm...tak po opisie to nie za bardzo bo jak dla mnie to przebieg za niski a jak nawet taki niski to czemu silnik czysty? a co do tych jego dokumentów to wszystko do kupienia kumpel kiedys sprowadzał i powiedział ze nie ma problemu z dokumentami...ale oczywiście ja nic nie podważam poprostu mówie co po opisie i zdjeciach można ocenić...
ciągłe problemy....wrrrr
Moja była kluska :((
http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391

#9 OFFLINE   swid11

swid11
  • 214 postów
  • Dołączył: 13-02-2007
  • Skąd: P-ń
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 26 sierpnia 2007 - 15:30

Ładny jest tylko że przebieg ale nawet jak by był krecony to niewygląda na umęczony samochód ale to wszystko na miejscu ocenić ale tak wizualnie to fajny :grin: No ale cenay to oni mają niewiem z kąd?? :grin: Moja klucha taka sama(tylko soczewki ma) tylko że kombi i coś z silnikiem ma ale ja zapłaciłem niecałe 8tyś :cool: Powodzenia w szukaniu(Ja szukałem swojej ponad pół roku :wink: )

#10 OFFLINE   Bartek88

Bartek88
  • 92 postów
  • Dołączył: 21-08-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 12 września 2007 - 22:59

Witam ,nadal poszukuje omegi i znalazłem takie oto ogłoszenie:

http://moto.gratka.p...21b33693c78&s=1

Co o tym myslicie ? A może ktos z was juz oglądał tę Omege?

#11 OFFLINE   jacekdal

jacekdal
  • 446 postów
  • Dołączył: 21-11-2006
  • Skąd: brac kase ;-)
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 września 2007 - 23:29

Te zdjecia robione w sloncu niewiele wnosza . Praktycznie nic nie widac poza malowanymi felgami i kierownica bez sterowania ,a tyl ma stary typ logo. Popros o e-maila z innymi fotami lub najlepiej podjedz. To chyba produkcja 96

#12 OFFLINE   eroziom

eroziom
  • 285 postów
  • Dołączył: 16-07-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 13 września 2007 - 08:15

dokładnie te zdjęcia nic nie dają a z takich pierdółek trzeba wymienic podświetlenie climatronika, czy ktoś może rozczytać co jest napisane na kompie...to nie jest chyba błąd bo check nie jest włączony...
ciągłe problemy....wrrrr
Moja była kluska :((
http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391

#13 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 września 2007 - 08:19

czy ktoś może rozczytać co jest napisane na kompie...to nie jest chyba błąd bo check nie jest włączony...

Temperatura zewnętrzna.

#14 OFFLINE   swid11

swid11
  • 214 postów
  • Dołączył: 13-02-2007
  • Skąd: P-ń
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 września 2007 - 09:22

Niewygląda źle na tych"wspaniałych fotach":p jak jesteś z poznania to możesz podskoczyć i zobaczyć ale ta kiera to chyba nowa od nowego modelu. tak mnie sie wydaje że silnik krzywy.:p :roll:

#15 OFFLINE   Twaróg

Twaróg
  • 378 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Kobyłka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 września 2007 - 16:47

Te zdjecia robione w sloncu niewiele wnosza . Praktycznie nic nie widac poza malowanymi felgami i kierownica bez sterowania ,a tyl ma stary typ logo. Popros o e-maila z innymi fotami lub najlepiej podjedz. To chyba produkcja 96


Ten typ loga był do 97 (prawie do końca wiec nowe logo ma mało omeg z 97 roku a został on zmieniony razem z zagłówkami i wytłoczeniem maski czyli pierwszy lifting)

a co do wybrzusze na podłokietnikach to raczej to nie zalezy od przebiegu bardzo tlyko od słońca mrozy itp ja mam u siebie mały przebieg dosyc (pewny na 99%) a też mam wybrzuszenie a jak go kupowałem rok temu to nie miał wogóle a przez rok sporo sie wybrzuszyło bo go nie garażuje i stoi na mrozie i słońcu zależnie od pory roku