Koledzy i koleżanki, proszę pomóżcie, bo już nie wiem, za co się złapać.
Mianowicie, chodzi o Astre F, 98 rok, 1.4 Pb+LPG.
Wszystko było ok, do chwili, kiedy przy przyśpieszaniu, chciałem wyprzedzić. Jej jej gaz w podłogę, a ona jakby osłabła. Towarzyszy temu buczenie przy filtrze powietrza, tak jakby była zdjęta obudowa. Wiem, że 60 koni to nie demon prędkości, ale nie było tak nigdy. Objaw występuje na LPG i na Pb. Zauważyłem, że wzrosło trochę spalanie. Jutro z rana sprawdzę szczelność puszki z filtrem, może tam coś jest poluzowane i łapie lewe powietrze. Czy macie może jakieś inne propozycję, co z tym zrobić tak, żeby było dobrze? Już naprawdę jestem tak zdesperowany, że nie wiem, co z tym zrobić.
Czekam, na każdą propozycję pomocy.
Edit [22:21 30.04.2012]
Na zimnym silniku słychać buczenie, ale, wg. mnie, nie ma spadku mocy.
Błędy były:
33 (Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód, za wysokie napięcie)
95 (Zawór gorącego rozruchu, lub obwód, za niskie napięcie)
44 (Sonda lambda, lub jej obwód, za uboga mieszanka palowowo-powietrzna).
Czy mógłby ktoś przetłumaczyć te kody błędów, na ludzki język?
Dziękuję i pozdrawiam!


[inne auto] Buczenie w okolicy filtra powietrza, Astra F 1998 1.4 8V + LPG
Rozpoczęte przez
MateuszOmega
, 30 kwi 2012, 21:13
3 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 21:13
#2
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 21:21
tak mi sie kojarzy ze ja w astrze mialem przy puszce od spodu filtra od strony lampy takie male urzadzenie z podpietym blekitnym wezykiem
niewiem co to i do czego
moze u ciebie jest z tym problem
nic mi do glowy innego nie przyszlo
niewiem co to i do czego
moze u ciebie jest z tym problem
nic mi do glowy innego nie przyszlo
#3
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 21:28
tak mi sie kojarzy ze ja w astrze mialem przy puszce od spodu filtra od strony lampy takie male urzadzenie z podpietym blekitnym wezykiem
niewiem co to i do czego
moze u ciebie jest z tym problem
nic mi do glowy innego nie przyszlo
Tak, jest takie coś z błękitnym wężykiem. Idzie to gdzieś do wtrysku (chyba),
#4
OFFLINE
Napisany 01 maja 2012 - 02:14
To "coś" o czym piszecie to może być map sensor, jedna z potencjalnych przyczyn błędu nr 33.
Błąd nr 44 tłumaczy się sam - jeśli wystąpił na benzynie to pewnie gdzieś łapie lewe powietrze, jeśli na LPG to instalacja do regulacji. Tylko konia z rzędem temu kto stwierdzi kiedy wystąpił
IMHO przydałaby się przejażdżka z podpiętym komputerem...
A co do błędu 95 - posprawdzałbym wtyczki czy żadna nie jest luźna.
Błąd nr 44 tłumaczy się sam - jeśli wystąpił na benzynie to pewnie gdzieś łapie lewe powietrze, jeśli na LPG to instalacja do regulacji. Tylko konia z rzędem temu kto stwierdzi kiedy wystąpił

A co do błędu 95 - posprawdzałbym wtyczki czy żadna nie jest luźna.