Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Cykanie na zimnym silniku


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 25 kwietnia 2012 - 11:15

Witam!
Cyka z okolic kolektorów wydechowych ale tylko jak jest zimny i to tylko przez ok. 20s. później prawie cisza, bo jednak minimalnie słyszę że gdzieś puszcza, tylko nie wiem gdzie. Wymieniłem uszczelki na łączeniu katów z kolektorami ale to nie pomogło. Obstawiam że to może być na wejściu tych rureczek od powietrza wtónego - próbował to ktoś jakoś uszczelnić? a może jestem w błędzie i to uszczelki?

#2 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 kwietnia 2012 - 12:11

pęknięty kolektor wydechowy bądź wydmuchana uszczelka kolektora...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#3 OFFLINE   djtween

djtween
  • 357 postów
  • Dołączył: 08-03-2009
  • Skąd: Byczyna || Almere-Buiten

Napisany 25 kwietnia 2012 - 13:29

Ja mam to samo, po wymianie uszczelki z jednej strony zaczalem slyszec druga ale mam wrazenie ze to gdzies z tylu silnika slychac... nie jestem pewny na 100%. Ale zeby oba kolektory byly pekniete? no prosze was :pokoj:

#4 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 25 kwietnia 2012 - 13:33

A dlaczego nie miałyby pęknąć oba?

#5 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 25 kwietnia 2012 - 13:47

a od czego niby one by miały pęknąć? miałem już kilka aut i nigdy nie zdarzyło się żeby był pęknięty kolektor... a w którym miejscu to pęka?

#6 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 kwietnia 2012 - 18:41

kolektory sporadycznie pękają( w V6).
Najczęściej wykrzywia sie,zrywa szpilki i wydmuchuje uszczelke.

#7 OFFLINE   tomekMV6

tomekMV6
  • 412 postów
  • Dołączył: 01-04-2008
  • Skąd: Wejherowo

Napisany 25 kwietnia 2012 - 21:02

paranoja z manią przesladowczą...zaczynac od peknietego kolektora...rurki od powietrza wtórnego... i co jeszcze? glowica peknieta.


ale moze tez byc uszczelka wydmuchana...

#8 OFFLINE   moskwicz

moskwicz
  • 99 postów
  • Dołączył: 24-02-2009
  • Skąd: Gniezno

Napisany 25 kwietnia 2012 - 23:22

ja u siebie tez mialem takie tykanie okazala sie urwana szpilka i pekniety kolektor.

#9 OFFLINE   tomekMV6

tomekMV6
  • 412 postów
  • Dołączył: 01-04-2008
  • Skąd: Wejherowo

Napisany 26 kwietnia 2012 - 06:39

w xev to akurat nic dziwnego....
temat sie tyczy vki

#10 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 26 kwietnia 2012 - 07:30

a da radę zdjąć same te osłony kolektorów i podejrzeć co jest grane? no bo jak by miała być urwana szpilka to będzie widać ze jej nie ma

#11 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 kwietnia 2012 - 07:51

a da radę zdjąć same te osłony kolektorów i podejrzeć co jest grane?


Jak uda sie Tobie odkrecic sruby od oslon to chcociaz z gory zobaczysz czy nie popekal

#12 OFFLINE   tomekMV6

tomekMV6
  • 412 postów
  • Dołączył: 01-04-2008
  • Skąd: Wejherowo

Napisany 26 kwietnia 2012 - 15:43

tam ledwo idzie zajrzec, od gory a co dopiero wkladac klucz i wykrecac oslony kolektorow. nic nie odkrecisz


czy szpilka urwana czy uszczelka wydmuchana i tak trzeba demontowac

#13 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 26 kwietnia 2012 - 20:44

no ale żeby zdemontować kolektory to co, cały osprzęt po bokach trzeba wyciągnąć?