

Znalazłem podobny temat i jest napisane, ze ten pierścien to panewka oporowa. Można z tym jeździć lecz można zatrzeć pompę ASB, jeśli nie ma opiłków to jest ok.
Napisany 11 kwietnia 2012 - 13:22
Napisany 11 kwietnia 2012 - 18:26
Napisany 12 kwietnia 2012 - 09:42
Napisany 12 kwietnia 2012 - 13:02
Napisany 12 kwietnia 2012 - 13:43
Napisany 12 kwietnia 2012 - 13:50
Wszystko zależy czy chcesz ASB czy nie... Bo zawsze może zaswapować manual
Co ja bym zrobił gdybym chciał mieć ASB? Rozebrał i ocenił co jest w środku. Widziałem różne ilości opiłków, elementów skrzyń w ich miskach olejowych a często okazywało się że relatywnie tania naprawa przywraca 100% sprawności ASB.
Napisany 15 maja 2013 - 10:55
Napisany 28 maja 2013 - 20:33
Napisany 17 sierpnia 2014 - 12:20
Napisany 17 sierpnia 2014 - 12:45
Witam! Koledzy mam taki problem . Robię wymianę oleju w skrzyni i po spuszczeniu starego i odkręceniu małej misy znalazłem tam kawałki plastikowe chyba ślizgu kolor beż . Nie wiem co dalej robić . Samochód jest mi potrzebny na dojazdy do pracy jeszcze przez miesiąc potem mógłbym się tym zająć .Czy brak tego ślizgu nie zniszczy mi całkowicie skrzyni ? Może ma ktoś wiedzę na ten temat z góry dziękuję