


cieknie olej i czuć spaliny w kabinie
#1
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2012 - 22:42

#2
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2012 - 22:49
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2012 - 23:01

#5
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2012 - 23:14
#6
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2012 - 23:47
#7
OFFLINE
Napisany 03 maja 2012 - 10:36

aaa...no i jeszcze dodatkowo nie mam korka w przegrodzie silnika pomiędzy komorą a podszybiem, jest otwór bezpośrednio na filtr kabinowy, więc wszylkie niemiłe zapachy z komory silnika śmiało i bez przeszkód dostają się do kabiny...

#8
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2013 - 14:50


#9
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2013 - 14:57
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#10
OFFLINE
Napisany 06 marca 2013 - 21:00
Jak masz pokrywy pokrzywione w paragrafy to sie nie ma czemu dziwic. Zaloz od vectry i problem minie.U mnie już niestety tyle osób robiło uszczelkę pod klawiaturą, że sie poddałem. Przyzwyczaiłem się do tego i na postoju jak stoje na czerwonym to wyłączam nawiew i obieg zamkniety. Wiem, że to nie ludzkie, ale cóż.
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 07 marca 2013 - 10:20
#13
OFFLINE
Napisany 07 marca 2013 - 11:47
Jezeli to jest silnik z profilu to pokryw alu od viki nie zalozysz bo sa do V6 a nie do xevaNo to dałeś mi zagwostkę. Składam właśnie swój motor i teraz nie wiem czy zakładać swój dekiel? Czy dokupić dekiel od viki? A od którego rocznika były emaliowane?

#14
OFFLINE
Napisany 07 marca 2013 - 14:17
emaliowane?
Po pierwsze nie emaliowane tylko aluminiowe
I po drugie tak jak kolega pisał, do V-ki a nie do 2.0
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#15
OFFLINE
Napisany 07 marca 2013 - 19:01
#16
OFFLINE
#17
OFFLINE
Napisany 07 marca 2013 - 21:42
To odmy poczysc i przestanie nimi ciec.
Czyszczona i rozwiercona. Plastiki też czyszczone, przewody nowe.