

Nie pali na wszystkie gary
Rozpoczęte przez
jacek78
, 20 mar 2012, 14:20
13 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 20 marca 2012 - 14:20
Witam panowie
Mam taki problem;dzis poprawialem dolot powietrza bo zasysolo mi lewe powietrze,po zlozeniu wszystkiego cos sie pochrzanilo.
A wiec tak:
Na benzynie omcia chodzi rowniotko do czasu wlaczenia centralki ,po jej wlaczeniu auto na wolnych zaczyna cos szwankowac,czyli jakby przestawalo palic na jeden gar.Na LPG od razu pali nie na wszystkie gary.Czy jest mozliwe ze przy placzeniu LPG podaje odrazu gaz na jeden cylinder lub co moze byc przyczyna takiego zachowania?
Dodam ze bledy samochodu i LPG sprawdzone i nie ma zadnych
Aha
Instalacja sekwencyjna sirocco
listwy wtryskowe matrix
Mam taki problem;dzis poprawialem dolot powietrza bo zasysolo mi lewe powietrze,po zlozeniu wszystkiego cos sie pochrzanilo.
A wiec tak:
Na benzynie omcia chodzi rowniotko do czasu wlaczenia centralki ,po jej wlaczeniu auto na wolnych zaczyna cos szwankowac,czyli jakby przestawalo palic na jeden gar.Na LPG od razu pali nie na wszystkie gary.Czy jest mozliwe ze przy placzeniu LPG podaje odrazu gaz na jeden cylinder lub co moze byc przyczyna takiego zachowania?
Dodam ze bledy samochodu i LPG sprawdzone i nie ma zadnych
Aha
Instalacja sekwencyjna sirocco
listwy wtryskowe matrix
#2
OFFLINE
Napisany 20 marca 2012 - 14:29
Spróbuj podopychać wtyczki wtryskiwaczy LPG, map sensora i czujników temperatury instalacji LPG. Możesz mieć uszkodzony wtryskiwacz - u mnie na jednym z produktów AEB (sterownik Emmegas) jest tak, że przy luźnych wtryskach przełącza na gaz i zdycha, dopiero wtedy włącza brzęczyk i pokazuje błąd wtryskiwaczy nie mówiąc nic o który wtryskiwacz konkretnie chodzi.
#3
OFFLINE
Napisany 20 marca 2012 - 15:01
no wlasnie u ciebie pokazuje blad a u mnie nic.A dotego jeszcze ta praca na benzynie po wlaczeniu LPG.Masakra:masakra:
#4
OFFLINE
Napisany 20 marca 2012 - 16:10
A dotego jeszcze ta praca na benzynie po wlaczeniu LPG.Masakra:masakra:
Ale pracuje i na LPG i na benzynie? Może jest zaprogramowany na dolewanie benzyny bo komponentów instalacji LPG nie wystarcza do zapewnienia prawidłowego składu mieszanki??
#5
OFFLINE
Napisany 20 marca 2012 - 22:21
tak pracuje na jednym i na drugim tylko na lpg chodzi nie na wszystkie gary,a na benzynie do czasu wlaczenia centralki chodzi rowno a po wlaczeniu zaczyna przerywac nawet na benzynie ale tylko na wonych obrotach
Czy jest mozliwe ze po wlaczeniu centralki dostaje na benzynie przez jeden wtrysk gaz?
Czy jest mozliwe ze po wlaczeniu centralki dostaje na benzynie przez jeden wtrysk gaz?
#6
OFFLINE
Napisany 20 marca 2012 - 22:40
Jest możliwe, przyczyną może być usterka wiązki wtryskiwaczy LPG (zwiera z czymś), sterownika LPG, lub samego wtryskiwacza LPG. Ja bym jednak stawiał na co innego - problem we wpince do wiązki wtryskiwaczy benzynowych.
#7
OFFLINE
Napisany 21 marca 2012 - 12:22
Instalacje przemiezylem nie znalazlem zadnego zwarcia
pomalutku dochodze do listw wtryskowych i zastanawiam sie czy czasem nie dostal sie jakis paproch do listwy wtryskowej i czy jeden wtrysk nie jest caly czas otwarty.Przy czym na benzynie dostaje dodatkowo gaz,a na gazie go zalewa.
pomalutku dochodze do listw wtryskowych i zastanawiam sie czy czasem nie dostal sie jakis paproch do listwy wtryskowej i czy jeden wtrysk nie jest caly czas otwarty.Przy czym na benzynie dostaje dodatkowo gaz,a na gazie go zalewa.
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 21 marca 2012 - 18:21
Sam rozbierałeś, czy gazownik? Wtryskiwacze skalibrowa po naprawie (żeby osiągnąć równy wydatek)?
#11
OFFLINE
Napisany 22 marca 2012 - 14:48
sam rozbieralem i czyscilem.Wtryskiwaczy nie kalibrowalem bo ponoc tych matrixow co mam nie trzeba kalibrowac,a druga sprawa to nawet nie wiem jak
#12
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 19:34
Witam,mam taki problem z omega 2.5 v6 na benzynie nie pali na 3 i 6 i 1cylinder jak przełączę na gaz na pierwszy pali na 3 i 6 nie,cewka nowa czujnik walu nowy.Pozdrawiam
Dodam tylko ze przy wiekszych obrotach miga kontrolka przelacznika i czesto piszczy cos.
Dodam tylko ze przy wiekszych obrotach miga kontrolka przelacznika i czesto piszczy cos.
#13
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2012 - 03:21
Po pierwsze - proponuję mocno optymistycznie zmierzyć kompresję 
Po drugie - jeśli wyniki będą optymistyczne, kupić (oraz zamontować) zestaw wtryskiwaczy Pb (1 cylinder z głowy) oraz komplet zapłonowy (przewody WN porządne + nowe świece) po uprzednim upewnieniu się co do braku oleju w świecach
Po trzecie - w przypadku znalezienia owego oleju w świecach, usunąć i wyeliminować przyczynę przed wymianą elementów układu zapłonowego
Po czwarte - jak już auto będzie działać na tip-top na Pb ogarnąć LPG - czyli prawdopodobnie pod młotek parownik, być może do tego wtryski

Po drugie - jeśli wyniki będą optymistyczne, kupić (oraz zamontować) zestaw wtryskiwaczy Pb (1 cylinder z głowy) oraz komplet zapłonowy (przewody WN porządne + nowe świece) po uprzednim upewnieniu się co do braku oleju w świecach
Po trzecie - w przypadku znalezienia owego oleju w świecach, usunąć i wyeliminować przyczynę przed wymianą elementów układu zapłonowego
Po czwarte - jak już auto będzie działać na tip-top na Pb ogarnąć LPG - czyli prawdopodobnie pod młotek parownik, być może do tego wtryski
#14
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2012 - 19:49
Miałem podobnie. Okazało się, że winna była cewka, która dla zasilania gazem musi być idealna a dla benzyny nawet lekko niedomagająca działa. Oczywiście to przy założeniu, że wtryskiwacze są OK.