


mocne stuki przy gwaltownym hamowaniu
#1
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 18:43

Była Vectra A 1.6 +lpg
Jest Omcia 2.0 16v

#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2007 - 02:20

Była Vectra A 1.6 +lpg
Jest Omcia 2.0 16v

#4
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2007 - 12:22
Stacja diagnostyczna = miejsce gdzie dokonują przeglądów. To tak w woli wytłumaczenia bo juz sie kiedyś ktoś pytał

#5
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2007 - 20:42
strony te luzy to raczej powinno się czuć na kierownicy a nie walenie przy hamowaniu w pedał, sam nie wiem na razie nic jeszcze nie zrobiłem ale przecież będę musiał, może właśnie ktoś z forum coś podpowie.
Pozdrawiam wszystkich.
#6
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2008 - 17:18
Ja miałem podobny problem z tym ze przy ostrym hamowaniu walneło ale raz i potem normalnie hamowała omesia a przy delkatnym hamowaniu z duzej prędkosci początkowo tak z 200km/h i stopniowo z dniami przy coraz nizszej prękosci drzały mi pedały i kierownica pojechałem na trzepaczke i koles stwierdził ze to tuleje niestety nie zdążyłem zrobic bo brachol mi urwał koło :evil:
#7
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2008 - 19:01
aj bym stawiał raczej na krzywe tarcze tak samo kolega majowy wyciąg tarcze i zawieś na maszynę(tokarkę) może to walenie też od tarcz kosz ok.5-10 pln.za szt.przy coraz nizszej prękosci drzały mi pedały i kierownica pojechałem na trzepaczke i koles stwierdził ze to tuleje
#8
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2008 - 15:51
#9
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2008 - 16:01
Mozesz sprobowac tez z mniejszej predkosci. Jak pedal hamulca bedzie pulsowal to 90% wina tarcz ( ewentulnie moze cos sie zapieklo, ale watpie ).
Mialem taki efekt w escorcie, ze przy 80-100 jak depnalem na hamulec to tluklo tak jak ty opisujesz i drgania az na podloge przenosilo. Zawieche mialem sprawna i okazalo sie, ze tarcze-objaw pulsowania pedalu hamulca ( gora-dol)
#10
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2008 - 16:26
#11
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2008 - 17:11

#12
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2008 - 18:07
#13
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2008 - 20:08
Sporo rzeczy moze na to wplywac. Kupiles firmowe tarcze czy jakies "no name" ?ale może mieć wogóle coś innego takie objawy ?
np. moga byc zle ulozone klocki, zacisk hamulcowy moze sie przycinac, walnieta opona.
#14
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2008 - 20:30
#15
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2008 - 20:55
#16
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2008 - 06:24
Tarcze jakie mam to ATE i przejechane na nich koło 20-25 tys i opony też chyba nie bo na letnich też miałem takie wrażenie że sie dzieje. Czy w moim przypadku nie może leżeć wina po stronie serwa i powietrza które idzie od silnika?? tak tylko gdybammam to samo co kolega Twaróg. Przyczyna leży w krzywych tarczach i guzie na oponie
??:
