


Zebym to nie ja jechal to bym nie uwierzyl
#1
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 17:34

#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 17:56
komp przeklamuje :twisted:
tez tak myslalem dlatego dotankowalem do pelna i wyuszlo 5.63 l/ 100km.
teraz po warszawie wychodzi 9-9.1
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 18:06
Moja była kluska

http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391
#6
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 18:15
no tylko po zazdrościć i aby u mnie tak paliło :mrgreen:
no ja sie gleboko zastanawiam nad zamiana mojej V6 na x25dt
#7
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 18:20

Moja była kluska

http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391
#8
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 18:28
ja narazie nie mam takiego problemu...bo mam omege dopiero od niedzieli...ale za 50 zeta 100 km troszke portfel sie kurczy ale najprawdopodobniej w poniedziałek gaz już bede zakładał....
no moja jest w gazie i srednie spalanie 15.36l /100 km, sekwencja + automat.
#9
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 18:45

#10
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 19:30
Panowie trasa Kwidzyn - warszawa 270 km, 3 godziny 50 minut z 2 postojami (*dziecko) srednie spalanie z wlaczona non stop klima - 5.6 litra na 100 km :shock: Mam zrobione zdjecia kompa. Normalnie jak by mi ktorys powiedzialem ze 2.5 moze tyle spalic to bym go smiechem zabil - ale doswiadczylem tego sam. :shock: Chyba sie przesiade na klekota
No,no , zacny wynik

Mimo wszystko mysle ze jesli kupowac diesla to raczej common rail , lub chociaz pompowtryski ( w przyadku Ω , wiadomo , pierwsza opcja).
Ale faktycznie koszty przelotu smieszne, widac motorek i osprzet w swietnym stanie
Pozdrowienia
#11
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2007 - 07:40
Przyznaję się, że raz na 4-5 tankowań dolewam do ropy trochę mixolu, od tego czasu w mieście 9/100 trasa 6-7/100, więc to działa:)
pozdr.Sebek
#12
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2007 - 21:10
Wyjaśnij niezorientowanemu co to za płyn, ile go lejesz i ile to to kosztuje ?Przyznaję się, że raz na 4-5 tankowań dolewam do ropy trochę mixolu, od tego czasu w mieście 9/100 trasa 6-7/100, więc to działa:)
pozdr.Sebek
P.S.
Właśnie znalazłem taką odpowiedź w tygodniku "AŚ"
...
Czy dodawanie mixolu do paliwa we współczesnych silnikach - szczególnie mam na myśli turbodiesla hdi-może mieć korzystny wpływ na pracę i trwałość podzespołów, szczególnie wtrysków?
Radek Sikora
Stosowanie mixolu w nowoczesnych turbodieslach, jest bardzo ryzykowne i raczej pozbawione sensu. Obecnie paliwa dostępne na markowych stacjach są na tyle dobre, że nie warto ryzykować z dodatkami takim jak mixol - powód jest jeden: jeśli uszkodzeniu ulegną wtryskiwacze to naprawa silnika będzie bardzo kosztowna.
...
#13
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2007 - 21:16
Wyjaśnij niezorientowanemu co to za płyn, ile go lejesz i ile to to kosztuje ?Przyznaję się, że raz na 4-5 tankowań dolewam do ropy trochę mixolu, od tego czasu w mieście 9/100 trasa 6-7/100, więc to działa:)
pozdr.Sebek
tutaj masz link do jednej z wielu dyskusji na temat dolewania mixolu do ON
http://www.vectraklu...php/t30616.html
jest to olej do dwusuwow
#14
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2007 - 21:17
Z racji faktu, że ropa obecnie jest bardziej sucha niektórzy twierdzą, że warto ją raz na jakiś czas dotłuścić - ja zauważam pozytywne aspekty, choć chcę teraz spróbować produktu Lotosu do kosiarek - ponoć to czystszy olej niż mixol...
#15
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2007 - 21:28
Dzięki, przeczytałemtutaj masz link do jednej z wielu dyskusji na temat dolewania mixolu do ON
http://www.vectraklu...php/t30616.html
jest to olej do dwusuwow
#16
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2007 - 21:58
Zwroccie uwage, ze to pytanie i odpowiedz raczej odnosi sie do nowoczesnych diesli hdi, common rail itp. Silnik 2.5 td w omedze raczej nie zalicza sie do tych najnowoczesniejszych, wiec chyba ten tekst go nie dotyczy ( to nie znaczy, ze jest zly, bo zaraz ktos mi odpisze, ze krytykuje 2.5 td a nie o to mi chodzilo )P.S.
Właśnie znalazłem taką odpowiedź w tygodniku "AŚ"
...
Czy dodawanie mixolu do paliwa we współczesnych silnikach - szczególnie mam na myśli turbodiesla hdi-może mieć korzystny wpływ na pracę i trwałość podzespołów, szczególnie wtrysków?
Radek Sikora
Stosowanie mixolu w nowoczesnych turbodieslach, jest bardzo ryzykowne i raczej pozbawione sensu. Obecnie paliwa dostępne na markowych stacjach są na tyle dobre, że nie warto ryzykować z dodatkami takim jak mixol - powód jest jeden: jeśli uszkodzeniu ulegną wtryskiwacze to naprawa silnika będzie bardzo kosztowna.
...
Czytalem, ze niektorzy jezdza na oleju z biedronki majac ten silnik i wszystko jest OK.
Ciekawy watek o oleju z biedronki do diesli:
http://motonews.pl/f...108171&c=72&f=9
[kolor czerwony jest kolorem admina]
#17
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2007 - 22:17
oferowanych na niektórych stacjach. Konkluzja była mniej więcej taka:
brak widocznej poprawy osiągów silników (różnice w granicach błędów pomiarowych),
ale po rozbiórkach testowanych silników stwierdzono, że są wyraźnie czystsze w środku.
A tak poza tym jeżeli już ktoś chce robić dolewki do paliwa to nie lepiej dolewać czegoś
co jest do tego przeznaczone ? np.
http://www.hil.pl/-c-22_26.html
#18
OFFLINE
Napisany 02 września 2007 - 10:21

#19
OFFLINE
Napisany 02 września 2007 - 11:35
ja ostatnio podczas pobytu w polsce skoczyłem na wesele do kuzyna 550 km
i spalanie po polsce wysło mi 6l i 6,1l z powrotem
a podczas powrotu do włoch 1300 km i nonstop 160 na tępomacie
spalanie wyszło mi 7,2l
no a jazda wkoło komina (miasto) to 9/10 l
no i wiele zależy od tego jaka nogęsię ma
gdyby to moja żona jeździła to było by po literku mniej :mrgreen:
#20
OFFLINE
Napisany 02 września 2007 - 11:48