

pojedyńczy stuk przy hamowaniu
#1
OFFLINE
Napisany 18 marca 2012 - 15:49
Taka sprawa naciskam hamulec auto zwalnia i zaraz słychać bum jakiś stuk w okolicy pasażera albo coś z przodu...dzwięk rozchodzi się po całej budzie trochę jakby stłumiony nawet czuć w pedałach i siedzeniu.
macie jakieś pomysły ???
Pozdr
#2
OFFLINE
Napisany 18 marca 2012 - 16:07
Witam.
Taka sprawa naciskam hamulec auto zwalnia i zaraz słychać bum jakiś stuk w okolicy pasażera albo coś z przodu...dzwięk rozchodzi się po całej budzie trochę jakby stłumiony nawet czuć w pedałach i siedzeniu.
macie jakieś pomysły ???
Pozdr
cos z zawiecha niedobrego sie dzieje.. złap zakolo i sproboj wyczuc jakis luz ewentualnie na podnosnik , chyba ze amortyzator szlag trafil,
#3
OFFLINE
Napisany 18 marca 2012 - 20:08
#4
OFFLINE
Napisany 18 marca 2012 - 21:48
#5
OFFLINE
Napisany 18 marca 2012 - 23:03
nie jest to stukanie charakterystyczne dla zużytych końcówek czy innych tego typu... wahacze są ok tuleje w nich były oryginał GM od nowości podejrzewam...
dziwna sprawa jutro muszę zawieźć auto na kanał

Pozdr
#6
OFFLINE
Napisany 18 marca 2012 - 23:32
#7
OFFLINE
Napisany 19 marca 2012 - 00:10
EDIT: To że nowe, i od BMW jeszcze nie wyklucza nieprawidłowego montażu.
#8
OFFLINE
Napisany 19 marca 2012 - 09:25
dzwiek podobny ale mało to prawdopodobne prędzej bym smiał przypuszczać że śruba dostała luzuMoim zdaniem masz problem z silentblokami wahaczy.
EDIT: To że nowe, i od BMW jeszcze nie wyklucza nieprawidłowego montażu.
Dopilnowałem aby zamontowali prawidłowo...machanior sie wręcz oburzył gdy mu powiedziałem jaka sprawa odparł że 11 lat robi zawias i zawsze dokręca gdy auto wisi


W kwestii wszelakich stuków puków i innych dzwięków trudnych do zlokalizowania nie pozostaje nic innego jak stacja kanał dobry fachman i wszystko powinno wyleźć...jeszcze dzisiaj powinienem to spr.
Pozdrawiam
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 24 marca 2012 - 11:22
Okazało się że śruba poluzowała na prawym wahaczu nie wiem czy ma to znaczenie...najwyraźniej ma - nakrętka od dużej tulei była przykręcona od góry wg mojej logiki intuicyjnej ma w ten sposób tendencję odkręcać się...o trzy obroty poluzowało. Podjechałem na warsztat gdzie robili zabieg wymiany wszystkich tulei i powiedziałem co myślałem...
Dzięki za zainteresowanie:)
pozdr