Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana reduktora czy zestaw naprawczy? BRC AT90E


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   noki06

noki06
  • 44 postów
  • Dołączył: 05-02-2010

Napisany 14 marca 2012 - 10:01

Witam mam sekwencje BRC AT90E i zamiast wymieniać cały reduktor chciałbym zakupić taki zestaw naprawczy http://allegro.pl/k4...2182408505.html.
Moje pytanie : co muszę po kolei zrobić by wykręcić reduktor, i czy wymiana uszczelek uratuje go przed wymianą.:D

#2 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 14 marca 2012 - 11:38

Poczekaj bo muszę odkurzyć kulę do wróżenia. Nikt nie odpowie w jakim stanie masz reduktor i czy dasz radę przywrócić go do pełnej sprawności kupując taki a nie inny zestaw naprawczy zanim nie zajrzy do środka. Nikt nie wie gdzie dokładnie masz zamontowany reduktor, więc jak może Ci powiedzieć co musisz zrobić żeby go wymontować.
Jedyne co mogę poradzić - przy silniku chodzącym na LPG zakręć zawór na butli i daj mu wszystko wypalić z przewodów - ważne zwłaszcza jak pracujesz w słabo wentylowanym pomieszczeniu zamkniętym. Naszykuj też pojemnik na płyn chłodzący i nie spuszczaj go byle jak zalewając wszystko pod maską, nawet jeśli chcesz go przy okazji wymienić - jeśli później wystąpi problem np. będzie Ci uciekał płyn nie będziesz mógł zlokalizować wycieku jeśli wszystko zalejesz płynem.

#3 OFFLINE   koles43

koles43

    została babcia i C5

  • 470 postów
  • Dołączył: 11-10-2008
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 marca 2012 - 13:02

Dołóż troche kasy i kup nowy reduktor, zestaw naprawczy to przysłowiowe łatanie dziury
zobacz tu może znajdziesz coś taniego do swojego auta i instalacji
http://www.drypa.pl/...UKTORY_LPG.html

#4 OFFLINE   noki06

noki06
  • 44 postów
  • Dołączył: 05-02-2010

Napisany 14 marca 2012 - 13:03

Przecież w omedze przy takim silniku jak mój jest tylko jedno miejsce do montażu-pod zbiornikiem wyrównawczym.a pytałem się, bo nie wiem w jakiej kolejności to rozkręcać.

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

#5 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 14 marca 2012 - 14:39

Ale pod zbiorniczkiem może być tak zamontowany że nie trzeba zbiorniczka wyciągać - np. w aucie bez tempomatu :masakra:

Zasadniczo - opróżniasz przewody gazowe metodą którą już opisałem, odłączasz akumulator, spuszczasz płyn chłodzący z układu, wyjmujesz (albo i nie) zbiorniczek wyrównawczy, demontujesz orurowanie lpg wychodzące z parownika, zasilenie parownika w gaz, wyjmujesz parownik.

#6 OFFLINE   chester1

chester1
  • 127 postów
  • Dołączył: 18-10-2011
  • Skąd: Rzeszów

Napisany 15 marca 2012 - 09:05

Witam mam sekwencje BRC AT90E i zamiast wymieniać cały reduktor chciałbym zakupić taki zestaw naprawczy http://allegro.pl/k4...2182408505.html.
Moje pytanie : co muszę po kolei zrobić by wykręcić reduktor, i czy wymiana uszczelek uratuje go przed wymianą.:D


Tak jak kolega pisze wszystko bedziesz widzial jak zdemontujesz no i pamietaj zeby poskladac dobrze :) jak zrobisz regeneracje sobie sam to i tak bedziesz musial ustawic lpg .a i wyczysc go dokladnie ze srodka:) i dorzuc nowe filtry gazu