

urwana szpilka kolektora wydechowego
#1
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2012 - 23:16
Chodzi mi o szpilke ktora jest przy obudowie termostatu ta dolna. perszy jak stara c 330.
co z tym zrobić jak to naprawić nie mam pomysłu na większą srubę chyba nie bardzo . W ostateczności na wiosnę głowice wymienic mogę bo mam drugą dobrą ale nie chciałbym.
Ktoś zna jakiś dobry sposób czy cos aby to naprawić bez zdejmowania głowicy.
Prosze o każdą sugestie
#2
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2012 - 23:24
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#3
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2012 - 23:27
Mozna wsadzic tulejke -> http://allegro.pl/tu...2091303403.html albo dopasowac jakas sprezynke do zerwanych gwintow z systemu HELICOIL.aby to naprawić bez zdejmowania głowicy
I kolektor daj do planowania bo na bank jest krzywy.
#4
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2012 - 23:29
właśnie o takim czymś myślałemMozna wsadzic tulejke -> http://allegro.pl/tu....091303403.html
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#5
OFFLINE
Napisany 29 lutego 2012 - 16:09
#6
OFFLINE
Napisany 29 lutego 2012 - 19:23
#7
OFFLINE
Napisany 29 lutego 2012 - 19:31

#8
OFFLINE
Napisany 29 lutego 2012 - 23:18
A m14 nie podejdzie bo w kolektorze i tak juz dziura rozwiercona
#9
OFFLINE
Napisany 11 marca 2012 - 22:28
#10
OFFLINE
Napisany 13 marca 2012 - 18:52
#11
OFFLINE
Napisany 13 marca 2012 - 20:41
#12
OFFLINE
Napisany 13 marca 2012 - 21:04

#13
OFFLINE
Napisany 13 marca 2012 - 22:57
#14
OFFLINE
Napisany 14 marca 2012 - 18:46
#15
OFFLINE
Napisany 14 marca 2012 - 19:17
#16
OFFLINE
Napisany 14 marca 2012 - 20:17
nie bardzo rozumiem, zerwany gwint, czy urwana szpilka? Jeśli szpilka i nie jest urwana bardzo głęboko wystarczy dospawać nakrętkę i po prostu odkręcić. Kiedyś nawet udało mi się to zrobić zwykłą spawarką, jednak migomatem jest o wiele łatwiej. W 2.0v16 wykręcenie dwóch urwanych szpilek za pomocą migomatu zajęło mi dwie i pół godziny (ściągnięcie kolektora, wykręcenie szpilek, ponowny montaż kolektora i osłon). Czy w v6 jest na tyle miejsca przy głowicy aby dostać się migomatem to musi napisać ktoś kto zna ten silnik. powodzenia:)
w v6 zalezy ktora szpilka. jesli ktoras z przodu da sie bez ruszania silnika. jesli z tylu i nie ma do czego sie dospawac to i wiertarka katowa nie pomaga. wtedy silnik w gore. ogolnie kolektory da sie zdemontowac bez wyjmowania glowic i silnika. co najwyzej z poduszek lekko w gore
#17
OFFLINE
Napisany 15 marca 2012 - 22:38
jeśli mieliśmy otwór 8, rozwiercamy na 10
A tak z ciekawości. W necie reklamują stalowe "sprężynki" , które się wkręca w rozwiercony i przegwintowany otwór i nadal zostaje ósemka ( na you tubie chyba nawet jest filmik). Bawił się ktoś już tym ?
#18
OFFLINE
Napisany 15 marca 2012 - 23:00


#19
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2013 - 18:26