Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

STAG 4 plus


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lew74

lew74
  • 1 postów
  • Dołączył: 19-02-2012
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 26 lutego 2012 - 19:51

Witam.STAG 4 eco,listwa valtek do 2.0 8V.Co o tym sądzicie?

#2 OFFLINE   Wasabi

Wasabi
  • 1 postów
  • Dołączył: 29-02-2012
  • Skąd: Nowy Sącz

Napisany 01 marca 2012 - 09:13

Zamiast Valteków polecam Magic Jet'y. U mnie śmigały w X20XEV i byłem baardzo zadowolony. Są cichsze i bardziej żywotne.

#3 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 02 marca 2012 - 16:16

Valtek'i jeżdżą w wielu autach, Magic Jet'y też... Niestety w przypadku tych tańszych wtrysków trzeba mieć trochę szczęścia, reszta to porządne filtry (i ich regularna wymiana) i prawidłowy (pionowy) montaż. Do tego oczywiście wszystko musi być dobrze zestrojone.

#4 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 marca 2012 - 22:58

Do tego reduktor większy niż Tomasetto Alaska. Jeśli chodzi o wtryskiwacze to jeśli już Valtek to V34. Istnieje obawa, że V30 nie obsłużą silnika "ośmiozaworówki" bo mogą być zbyt wolne - sprawdzić w praktyce, obserwując czasy wtrysku benzyny podczas pracy rozgrzanego do normalnej temperatury silnika na benzynie. MagicJet, Matrix, Hana 2000 i Valtek V34 mogę polecić.

#5 OFFLINE   walkalone

walkalone
  • 112 postów
  • Dołączył: 22-09-2011
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 03 marca 2012 - 22:10

kompletacja STAG 4 PLUS, Zavoli ZETA-N (do 150km), wtryskiwacze OMVL REG FAST (niebieskie). TO wystarczy w zupelnosci - listwa drozsza od Valteka 30 o jakies 10-20zl a szybka i sensowna - potwierdzam bardzo dobre dzialanie z silnikiem X20XEV (2.0 16v). Sprawdzony dobry komplet, przelaczenie na gaz przy 20st i dziala stabilnie, nic nie szarpie i nie klei sie przy duzych mrozach. Reduktor dobrze grzeje sie i nie obniza wydajnosci cieplnej ogrzewania.

Sprawdzone i polecam, chociaz nie mam nic wspolnego z zadna firma LPG ;-)

Tomasetto Alaska jest za slaba (do 90km) do tego fatalna wydajnosc i wahania cisnienia. Valtek 30 bedzie dzialal ale padnie szybko i sie rozkalibruje - ten typ tak ma. OMVL nie duzo drozsze a lepsze.

#6 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 03 marca 2012 - 23:36

Każde wtryski padną szybko przy przełączaniu przy 20*C... IMO Regi Fasty są warte tyle samo co Valteki czy MJ.

#7 OFFLINE   walkalone

walkalone
  • 112 postów
  • Dołączył: 22-09-2011
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 04 marca 2012 - 10:24

REG FAST szybszy i trwalszy od Valtek'a, ale wiadomo ze przy konkurencji typu HANA czy MATRIX nie maja czego szukac. Niemniej jak za 100 pare zlotych to dobry wybor - tyle kosztuje poltora wtryskiwacza HANA :-) a po 60 kkm REG'a mozna wymienic bez zalu ze sie stracilo pieniadze. Nie znam danych katalogowych REG FAST, ale sam ich uzywam i za moja namowa znajomy zmienil w Megane 2 z Valtek'a na REG'a i jest niebo lepiej - mniej pali, wieksza kultura pracy. MJ znane sa ze swoich wlasnosci w "padaniu" wiec jakos do mnie nie przemawia. Sa szybkie ale sie zasyfiaja momentalnie, a czeski gwarant MJ twierdzi ze "to przez polski gaz". No to ja mowie - dziekuje Magic Jetom.

Te wyroby ich takie srednie, tak samo jak reduktor Magic III - niby takich och ach do 350 koni tłokowy nie wiadomo jaki super, a znam opinie i czlowieka ktoremu beknął gazem do wody- to jak dla mnie np dyskfalifikuje ten produkt.

#8 OFFLINE   wova75

wova75
  • 453 postów
  • Dołączył: 14-04-2011
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 08 marca 2012 - 08:35

Panowie, mam pytanie. Rok temu założyłem instalacje lpg. Zamontowany jest stag4 reduktor kme silver i osławione czerwine valteki. Na gazie zrobiłem około 11 tys km. Ogólnie nie mam wielkich zastrzeżeń, może mniejsza moc w górnych zakresach obrotów. Brak odczucia odejścia powyżej 4 000 obrotów. Spalanie na poziomie 14 miasto, około 10,5 trasa. W zimie tylko raz przy -28 stopniach po przełączeniu trochę szarpało (temp. przełączania 30). Co mi da zmiana valteków na inne markowe wtryski? I jeśli zamiana to na jakie, aby miało to sens i abym nie wydał dużej kasy?
Tak przy okazji jeśli ktoś może dokładnie opisać różnice pomiędzy np. valtekamia a wtryskami hana czy innymi markowymi. proszę bo na pewno wielu się to przyda. Ja mimo tego, że szukałem to dowiedziałem się tylko że valteki są złe i szybko się psują.

#9 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 marca 2012 - 09:45

Czerwone Valteki to nie wtryskiwacze , są to elektrozaworki a to dlatego że nie trzymają żadnych parametrów na poziomie umożliwiającym stałe dawkowanie gazu, po prostu brak możliwości podawania jednakowych i powtarzalnych dawek paliwa do cylindra , ciągła zmiana parametrów i szybkie zużycie , jednak jego cena przemawia za zamontowaniem w każdym samochodzie oczywiście cieszą się z tego głównie producenci gazu.:hihi: >>>>>zmiana na inne oczywiście nie Valteko podobne na pewno przyniesie zmianę w kulturze pracy silnika i gwarancję że dawka jego jest na własciwym poziomie spalanie powinno spaść ale jeżeli silnik jeżdził na ubogiej mieszance to efekty oczekiwane mogą być różne<<<<<<<<<<<<