Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Długosc weży od reduktora do listew wtryskiwaczy...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2012 - 10:26

Hej :)

Mam takie pytanko do znawców od gazu :)

Mianowicie, ostatnio auto nie chciało jezdzic na LPG wogole, cos mnie podkusiło, i wymianiłem wąż podający z reduktora gaz na listwy, jak sie okazało filtr był tak zapachany ze nie dało sie dmuchnac powietrzem przez niego :jump:

Do czego zmierzam, załozyłem nowy przewod, od reduktora do nowego filtra do trojnika i oczywiscie rozejscie na dwie listwy ( V6 ). Sprawa ma sie tak ze od trojnika do lewej głowicy przwod ma ~20cm a do prawej jakies ~70cm, jest to uwarunkowane połozeniem reduktora, chodz nie ukrywam ze da sie zrobic tak zeby yło po rowno, jednak chciałbym sie dowiedziec czy mozliwoscia jest zeby przez do auto w czasie przełączenia na gaz przez 5- sekund strasznie sie dławiło, po czym jedzie normalnie idzi edo samej odcinki na LPG bez problemu? Stare przewody miała od trojnika około 20 na lewą i jakies 45-50 na prawa głowice... Pozdr

#2 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 26 lutego 2012 - 10:31

czy mozliwoscia jest zeby przez do auto w czasie przełączenia na gaz przez 5- sekund strasznie sie dławiło, po czym jedzie normalnie idzi edo samej odcinki na LPG bez problemu?

Jeśli masz na myśli pierwsze przełączanie po dłuższym postoju to raczej sprawdziłbym wtryskiwacze. Na ciepło normalnie się przełącza?

Stare przewody miała od trojnika około 20 na lewą i jakies 45-50 na prawa głowice...

Sprawa ma sie tak ze od trojnika do lewej głowicy przwod ma ~20cm a do prawej jakies ~70cm

Bez przesady 20 czy 50cm w te czy wewte nie robi różnicy.

#3 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2012 - 10:46

Jeśli masz na myśli pierwsze przełączanie po dłuższym postoju to raczej sprawdziłbym wtryskiwacze. Na ciepło normalnie się przełącza?


Własnie temat jest tego typu, ze jeszcze tydzien temu zanim ten filtr sie zapchał, problem był tylko przy pierwszym przełączeniu, teraz jest za kazdym razem nawet jak ciepły.... a najlepsze ejst to ze to bigas... nikt ni ema złacza w RDM...

#4 OFFLINE   minciu

minciu
  • 1 postów
  • Dołączył: 03-05-2012

Napisany 03 maja 2012 - 21:29

Listwy wtryskowe połącz również przewodem LPG w celu wyrównywania ciśnień. Czujnik ciśnienia gazu powinieneś mieć podpięty gdzieś za filtrem fazy lotnej, nie przed.

Równe przewody od wtryskiwaczy do dysz w kolektorze to jeszcze podstawa poprawnej pracy.

#5 OFFLINE   Exodos

Exodos

    LPG Powering

  • 88 postów
  • Dołączył: 28-11-2010
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 04 maja 2012 - 17:17

Czytać ze zrozumieniem, chodzi o przewód zasilający listwy wtryskowe, a nie przewód wtrysk- dysza, przewody mogą mieć różne długości pod warunkiem zrobionej kompensacji między listwami, nawet jak równe długości to kompensacja musi być.

#6 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 04 maja 2012 - 17:45

A najlepiej jak przewody (wszystkie) są jak najkrótsze. IMHO lepiej jak te zasilające listwy mają równą długość, w wielu autach różnice ich długości są znaczne (jeden 2-3 razy dłuższy od drugiego).

#7 OFFLINE   Exodos

Exodos

    LPG Powering

  • 88 postów
  • Dołączył: 28-11-2010
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 06 maja 2012 - 09:17

Jak jest kompensacja to w niczym to nie przeszkadza zbytnio.

#8 OFFLINE   greg200

greg200
  • 210 postów
  • Dołączył: 21-08-2011

Napisany 06 maja 2012 - 18:26

Ja bym jeszcze sprawdził jaki czas przełączenia wtrysków jest ustawiony