

Wyciek oleju na łączeniu silnik skrzynia 2.5v6
#1
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2012 - 15:03
Czy jest opcja żeby ciekło z rurek do chłodnicy ? albo z tych podkładek i ściekało po tyle silnika czy raczej jednoznacznie pada już uszczelniacz wału pomiędzy skrzynią. Czytałem że parę osób to robiło i nadal mieli wycieki.
Postaram się wydłubać chłodniczkę i sprawdzę ją tylko pytanie jak to zrobić najlepiej ? Ciśnieniowo ? Gdzieś wyczytałem że można nalać mleka tylko nie za bardzo wiem jak ten test ma wyglądać ?
#2
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2012 - 19:18
najlepiej ciśnieniowo ale jak nie masz oleju w płynie to nie ruszaj jej tylko podmień same podkładki aluminiowe (jeżeli z nich faktycznie cieknie)Postaram się wydłubać chłodniczkę i sprawdzę ją tylko pytanie jak to zrobić najlepiej ? Ciśnieniowo ? Gdzieś wyczytałem że można nalać mleka tylko nie za bardzo wiem jak ten test ma wyglądać ?
odkręcaj kluczem pneumatycznym


może masz wyciek z zimeringu wału albo cieknie ze skrzyni jaki kolor oleju ??
#3
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2012 - 11:37
ale jak już zrzuci skrzynie to niech wymieni wszystkie,tak bedzie miał jedna robote,a potem moze sie okazac ,ze puscił kolejny. Ot moja rada.może masz wyciek z zimeringu wału albo cieknie ze skrzyni jaki kolor oleju
#4
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2012 - 11:39
Obstawiam uszczelniacz wału tylko muszę być na 100% pewny - bo ze zwaleniem skrzyni w warunkach domowych to fajna zabawa, dlatego najpierw muszę posprawdzać inne punkty wycieków i zastanawiam się jakie mogą być.
ale jak już zrzuci skrzynie to niech wymieni wszystkie,tak bedzie miał jedna robote,a potem moze sie okazac ,ze puscił kolejny. Ot moja rada.
jak już zwalę to na pewno wymienię też uszczelniacz na wałku skrzyni.
#5
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2012 - 11:59
Obstawiam uszczelniacz wału tylko muszę być na 100% pewny
I na 100% dobrze obstawiasz, mam dokladnie to samo, krople pojawiaja sie na srubie...
#6
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2012 - 12:32
#7
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2012 - 14:06
skoro śmierdzi to cieknie od góryBo wydaje mi się że z uszczelniacza wału nie mogłoby ściekać tak żeby śmierdziało
#8
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2012 - 14:31


#9
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2012 - 14:38
No chyba że jeszcze nie wypaliły sie osady po tym jak ciekły pokrywy - no nic jak nie zwale dolotu to się nie dowiem
czy ciekną znowu pokrywy po 100Km
czy chłodniczka a może jednak ten uszczelniacz wału - bo chyba więcej opcji nie ma skąd może ciec.
spytam o odmę, czy drożna, piszesz, że pokrywy zrobione, jak duże ciśnienie w skrzyni korbowej to może z tyłu wypychać olej przez uszczelnniacz
#10
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2012 - 15:04
#11
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2012 - 16:45
czyściłem przewody gumowe i wloty tam gdzie się je zakłada - czy coś jeszcze trzeba czyścić tz czy da się wykręcić te wloty i wyczyścić jakoś głębiej ?
a plastik na kolektorze ssącym?? Jak odkręcisz korek wlewu oleju to duży przedmuch masz??
#12
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2012 - 17:32
#13
OFFLINE
Napisany 16 marca 2012 - 19:27

#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 03:29
#16
OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 13:00
jakiego kolektora ?? bo chyba nie ssącegoa słabe uszczelki kolektora powodują że przecieka i zbiera się w "zaglębieniu" przy termostacie.
#17
OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 14:17
#18
OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 17:21
czyściłem przewody gumowe i wloty tam gdzie się je zakłada - czy coś jeszcze trzeba czyścić tz czy da się wykręcić te wloty i wyczyścić jakoś głębiej ?
Najlepiej by było wyjąć całą odmę i ją wyczyścić i przeglądnąć czy ma tą klapkę.
Ja się za nią zabrałem, ale nie mogłem się dobrać do 2 z 4 śrub które znajdują się po lewej stronie patrząc od strony przodu. Na dodatek są dość głęboko. Śruby te zasłania osłona kolektora wydechowego. Ale nie miałem już na nia siłę i sobie odpuściłem:(