Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

blad 34i74 2.5 td


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   liso82

liso82
  • 11 postów
  • Dołączył: 07-08-2010

Napisany 23 lutego 2012 - 13:31

dzis rano odpalilem omege i zaczela nie rowno pracowac sprawdzilem bledy na spinacz pokazalo 34i 74 czy mozecie cos poradzic z gory wilkie dzieki.

#2 OFFLINE   Pirania

Pirania
  • 93 postów
  • Dołączył: 11-07-2011
  • Skąd: Warszawa, Gocławek
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 23 lutego 2012 - 13:57

Przejrzyj sobie ten wątek http://forum.omegakl...hread.php?t=202
czyżby przepływka???

#3 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2012 - 14:12

czyżby przepływka

Watpliwe, bo w tym roczniku jej tam poprostu niema...

74 - czujka temp powietrza doladowujacego
34 - obieg startu wtrysku

#4 OFFLINE   liso82

liso82
  • 11 postów
  • Dołączył: 07-08-2010

Napisany 23 lutego 2012 - 20:29

przeplywki u mnie nie ma czyli bledem 74 moge sie nie przejmowac a34 wtrysk sterujacy do naprawy

#5 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2012 - 22:41

przeplywki u mnie nie ma czyli bledem 74 moge sie nie przejmowac

No nie bardzo bo przeplywka to akurat nie jest czujnik temperatury powietrza doladowujacego...

#6 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 24 lutego 2012 - 10:47

przeplywki u mnie nie ma czyli bledem 74 moge sie nie przejmowac a34 wtrysk sterujacy do naprawy


kolego zmierz oporność na wtyczce wtrysku sterującego powinno być między 80-120 Ohm, ewentualnie wypnij kostkę i zobaczysz czy coś się zmieni bez podpiętego wtrysku sterującego