

NIVO (poziomowanie samochodu) przestał działać
#1
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 22:39
Dziwna sprawa, dzisiaj wsiadam do samochodu (opel omega b mv6) a NIVO nie działa.
Zmostkowałem przekaźnik pompa ruszyła i nabiła amorki..
Samochód ostatnio dość długo stał troszkę na podnośniku jakieś 2 tygodnie potem na ziemi bez aku.
Wypiąłem dzisiaj czujnik nivo i ruszałem nim i nic się nie dzieje. Może ktoś posiada opis pinów takiego czujnika NIVO.
Proszę o pomoc.. Z góry dzięki za info..
#2
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2012 - 10:17
#3
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2012 - 21:52
Wydaje mi się że jest tam 6 przewodów w czujniku 2 zasilanie 2 od podnoszenia i 2 od opuszczania. Tylko nie wiem czy je łączyć czy podawać zasilanie... Są to tylko moje przypuszczenia, więc fajnie by było jak by ktoś też coś napisał może już mieliście z tym do czynienia...
#4
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2012 - 23:03
Cześć chłopaki..
Dziwna sprawa, dzisiaj wsiadam do samochodu (opel omega b mv6) a NIVO nie działa.
Zmostkowałem przekaźnik pompa ruszyła i nabiła amorki..
Samochód ostatnio dość długo stał troszkę na podnośniku jakieś 2 tygodnie potem na ziemi bez aku.
Wypiąłem dzisiaj czujnik nivo i ruszałem nim i nic się nie dzieje. Może ktoś posiada opis pinów takiego czujnika NIVO.
Proszę o pomoc.. Z góry dzięki za info..
czy aby napewno ruszales czujnikiem od nivo a nie przypadkiem od swiatel??
#5
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2012 - 15:26
#6
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2012 - 19:12
#7
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2012 - 22:26
czy aby napewno ruszales czujnikiem od nivo a nie przypadkiem od swiatel??
W tym roczniku nie ma czujnika wysokości świateł. Zresztą byłby po drugiej stronie

#8
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2012 - 22:28
Poradziłeś sobie z tym czujnikiem kolego?? Mam podobny problem wsadziłem już drugi czujnik i żadnej reakcji nie ma, jak zmostkuje przekaźnik to pompa się włącza i pompuje.
Mój problem polega na rozszyfrowaniu przewodów jest ich 5 (Omega 96r, 3.0MV6)
biały, żółty, brązowy, czarny, czerwony rozszyfrowałem cześć wiec:
biały - opuszczanie (po zwarciu go z brązowym przewodem otwiera zawór i opuszcza zawieszenie)
żółty - podnoszenie (po zwarciu go z brązowym załącza pompę i **** naszej omegi idzie w gore)
brązowy - masa (wydaje mi się ze służy tylko do załączania pompy i zaworu spustowego)
czarny - +12V po przekręceniu zapłonu
czerwony - ??? (wielka zagadka dla mnie mierząc miernikiem pojawia się dziwne 3-5V)
Pytanie co to jest czerwony przewód ??
#9
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2012 - 22:46
Witam
Poradziłeś sobie z tym czujnikiem kolego?? Mam podobny problem wsadziłem już drugi czujnik i żadnej reakcji nie ma, jak zmostkuje przekaźnik to pompa się włącza i pompuje.
Mój problem polega na rozszyfrowaniu przewodów jest ich 5 (Omega 96r, 3.0MV6)
biały, żółty, brązowy, czarny, czerwony rozszyfrowałem cześć wiec:
biały - opuszczanie (po zwarciu go z brązowym przewodem otwiera zawór i opuszcza zawieszenie)
żółty - podnoszenie (po zwarciu go z brązowym załącza pompę i **** naszej omegi idzie w gore)
brązowy - masa (wydaje mi się ze służy tylko do załączania pompy i zaworu spustowego)
czarny - +12V po przekręceniu zapłonu
czerwony - ??? (wielka zagadka dla mnie mierząc miernikiem pojawia się dziwne 3-5V)
Pytanie co to jest czerwony przewód ??
czerwone to z reguly zasilanie. w twoim przypadku idzie z bezpiecznika f27 20 A napiecie stale i wchodzi tez na 5 pin w przekazniku nivo
#10
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2012 - 23:21

Małe pytanie skoro na czerwonym przewodzie nie mam napięcia a powinno być coś jest nie tak moje pytanie gdzie wchodzi wiązka przewodów idąca od czujnika gdzieś do kabiny chyba prawym nadkolem ??
znacie może tłumaczenie X1, X20, X21
Problem rozwiązany
