

pompka obiegu wtórnego (przy chłodnicy)
#1
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2007 - 18:20
#2
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2007 - 18:46
#3
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 06:24
wujekprokocim, tak jest przekaźnik i bezpiecznik również - sprawdź wszystkie bezpieczniki czy są ok
A możesz podać numer bezpiecznika i gdzie szukać przekaźnika ??
#4
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 09:01
Najwyżej jest tam silniczek z wiatrakiem do chłodzenia, ale pompka?
#5
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 09:36
Może inaczej to napisze, to jest coś takiego co ponoć podtrzymuje obieg wody przez jakiś czas po zgaszeniu silnika( przy wysokiej temperaturze) więc chyba raczej pompka, a znajduje sie to po prawej stronie zaraz koło wiatraka. Ale chyba to tylko występuje w V6.Przepraszam bardzo koledzy ale o jakiej pompce przy chłodnicy mówicie, bo nigdy nie słyszałem ani nie widziałem aby była tam jakaś tam pompka. :oczoplas:
Najwyżej jest tam silniczek z wiatrakiem do chłodzenia, ale pompka?
#6
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 09:49
A jeśli chodzi o przekaźniki to masz tutaj opis który jest od czego.
Te są w komorze silnika przy akumulatorze.
Kliknij na fotkę to się powiekszy.

#7
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 11:22
Wujek mnie nie chodzi o to, że czegoś takiego wogóle nie ma i dlatego sie zapytałem, bo nie widzialem tego w swojej 2.0. Więc może w waszych V6 jest. Z miła checia zobaczyłbym fotke czegos takiego.
A jeśli chodzi o przekaźniki to masz tutaj opis który jest od czego.
Te są w komorze silnika przy akumulatorze.
Kliknij na fotkę to się powiekszy.
Obrazek
Spoko, dla mnie też to nowość przedetem miałem astre c18xe i tego nie było ale dzięki za foto ale tu mi nic nie pasuje do mojego objawu, chyba że jest to powiązane z przekaźnikiem od wentylatorów bo jest ich kilka. Niby taka pierdułka a ile mnie to nerwów kosztuje, a i tak pewno jak nikt nie pomoże konkretnie to wyląduje u elektryka - bo plus zniknął całkiem a masa jest.
#8
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 20:53
#9
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 22:18
#10
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 22:38
#11
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 15:40
druga pompa jest pod zbiornikiem wyrównawczym,tak przynajmniej mam w 3.0 i chodzi cały czas od momentu włączenia zapłonu
Dokładnie druga jest pod zbiorniczkiem, wczoraj sie wkurzyłem i wylądowałem u elektryka z objawami opisanymi wcześniej, problemem okazała się kostka od czujnika temperatury była zaśniedziała i stawiała taki opór że paliła bezpiecznik po przeczyszczeniu wszystko wróciło do normy. POZDRAWIAM.
#12
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2013 - 14:36
#13
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2013 - 18:45
podlacze sie do tematu, nie mam napiecia na pompce pod zbiorniczkiem wyownawczym. bezpieczniki sprawdzilem przekaznika odpowiedzialnego nieudalo mi sie znalezc. kabel wchodzi do wiazki przed chlodnica nie widac uszkodzen. gdzie szukac problemu lub skad wziasc napiecie zalezne od stacyjki? jakies pomysly? aha temat dotyczy bfl 3litry. nie mam jej jeszcze w opisie.
nie będziesz miał napięcia, bo pompkę załącza klimatronik w tajemniczych okolicznościach. U mnie nigdy się nie włączyła, choć niektórzy twierdzą, że powinna się włączyć przy temp. poniżej 3 stopni.
#14
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2013 - 20:53
#15
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2013 - 00:39
Dobra, nie bylo pytania, znalazłem wątek z doktoratem na ten temat - Szacunnn
http://forum.omegakl...ead.php?t=20508