

Poradzcie co robic?
#1
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 09:44
Mianowicie wywala mi dwa bledy 64 i 34 dodam ze w listopadzie robilem pompe i autko chodzilo idealnie niestety tylko przez 2 dni od tego czasu jezdze od mechanika do mechanika i nikt nic nie wie:/ pompiarz podlaczal pod kompa i stwierdzil ze z pompa wszystko ok.wiec skad te bledy... auto muli i nie chce jezdzic dodam ze od czasu do czasu przy zmianie biegow potrafi zapalic sie check i szarpnac jak i przy 90km/h potrafi sie zapalic i auto zaczyna zwalniac:(
Pomocy co robic? zna moze ktos dobrego mechanika w Łodzi ktory potrafilby to ogarnac?
#2
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 13:06
Nastawnik do regulacji. Jezeli masz kompa pokladowego to podaj jakie masz spalanie chwilowe na cieplym silniku na wolnych obrotach z wylaczonymi odbiornikami pradu.64
Wtrysk sterujacy.34
#3
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 14:02
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#4
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 14:56
a błąd 34 miałem również kiedy juz miałem stan agonalny nastawnika ale to wiesz może być równie dobrze zwarcie... u mnie oba błędy skasowało naprawienie nastawnika
#5
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 15:14
Obstawialem tez ze moze jakies zwarcie gdzies na kablach bo raz byla mocniejsza a raz slabsza teraz to juz tylko muli:/
spalanie na kompie na biegu jalowym 0,9 - 0,8 tylko dziwi mnie ze po dluzszej przejazdzce spada do 0,5 - 0,6 pompiarz podlaczał ja pod kompa i powiedzial ze wszystko jest ok jego komputer pokazuje ze wszystko jest jak najbardziej w porzadku a komputerem pokladowym mam sie nie sugerowac bo moze przeklamywac
#6
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 16:07
#7
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 16:36
#8
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 17:06
ponoc to najlepszy pompiarz w okolicy bynajmniej wszyscy mechanicy mnie do niego odsylali ale w takim wypadku chyba bede musial jechac do niego jeszcze raz
#9
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 18:15
Szczelnosc podcinien moznaby sprawdzic, cisnienie jakie daje turbo, czy wydech nie jest przytkany (zwlacza kat), czy egr chodzi... A kiedy byly zmieniane filterki paliwa i powietrza?problem z zamulonym samochodem jest juz od dawna
#10
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 18:23
Filtry wymienilem odrazu po zakupie auta czyli poczatek pazdziernika od tego czasu zrobilem jakies 4 tys km
#11
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 18:32
#12
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 19:53
#13
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 21:22

#14
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 21:26
#15
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 22:38
dolot wydaje mi sie ok bo byl sprawdzany 2 razy chociaz od czasu do czasu dziwnie trzesie silnikiem tak jakby nie rowno pracowal ale obroty nawet nie drgna...sam juz nie wiem po prostu powoli brak kasy i pomyslow na to wszystko
#16
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 08:23
#17
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 11:56
#18
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 15:21
i generalnie zeby nie bylo jeszcze za kolorowo to dzisiaj padl alternator;(
powiedzcie mi czy wszystkie omegi sie tak psuja czy tylko moja?!
#19
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 15:24
Psuja sie tylko te, ktorym poprzredni wlasciciel zalowal kasy na serwis w odpowiednim czasie i na odpowiednich czesciach... W skrocie - jak ktos dbal, tak Ty bedziesz mial.powiedzcie mi czy wszystkie omegi sie tak psuja czy tylko moja?!
#20
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 15:26
