

Jednoczesne wpięcie Webasto i reduktora LPG w X20XEV
#1
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 14:14
Gdzie waszym zdaniem powinny być wpięte Webasto i reduktor LPG w układ jeżeli oba występują jednocześnie w samochodzie?
Jestem posiadaczem tak wyposażonej Omki ale chciałem się upewnić czy mam to wszystko dobrze podpięte.
Zdjęcie przedstawia schemat bez dodatkowych urządzeń.
Jeśli macie propozycje to ściągnijcie to zdjęcie i dorysujcie za pomocą Painta gdzie najlepiej wpiąć Webasto i reduktor LPG.
Ja swoją konfigurację pokażę troszkę później aby uniknąć sugestii.
#2
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2012 - 16:12
http://c.wrzuta.pl/w...f3d1e17/schemat
coś takiego na czerwono piec i parownik, ja bym nawet wsadził parownik za webasto
#3
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 09:18
no a masz jakieś problemy ?
Właśnie chcę się upewnić

#4
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 09:48
#5
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 16:43
To o reduktorze a Webasto?zrob szeregowo przed zaworem to jest najlepsze rozwiazanie
#6
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 21:26
#7
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 11:59
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 12:18
I jak z ciepełkiem w kabinie w tej konfiguracji?wyjscie z glowicy - webasto - parownik - trojdrozny
#10
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 12:20
normalnie w weze nagrzewnicy za zaworem trojdroznym.
czyli: mostek-reduktor-zawór trójdrożny-pompka-nagrzewnica?
ale takie wpięcie pompki powoduje, że latem kiedy zawór trójdrożny odcina nagrzewnicę pompka mieli w miejscu?
Zastanawiałem się czy nie lepiej byłoby pompkę wpiąć tak, by napędzała również wodę do reduktora
#11
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 12:20
czyli: mostek-reduktor-zawór trójdrożny-pompka-nagrzewnica?
ale takie wpięcie pompki powoduje, że latem kiedy zawór trójdrożny odcina nagrzewnicę pompka mieli w miejscu?
Zastanawiałem się czy nie lepiej byłoby pompkę wpiąć tak, by napędzała również wodę do reduktora
przeciez takie wpiecie pompki jest fabryczne. pompka wychodzi z gornego zlacza trojdroznego i wchodzi na gorne w nagrzewnicy. tyle ze nim plyn dotrze na zawor ogrzewa parownik. jak mialem powrot na waz do nagrzewnicy to pompka zaburzala obieg i byl problem z temperatura parownika. teraz i parownik goracy i nagrzewnica grzeje prawidlowo.
#12
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 12:37
#13
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2012 - 12:37
Jest to temat o jednoczesnym wpięciu Webasto i reduktora LPG w silniku X20XEV.
Pompka jest zdaje się w V6.
Masz problem lub zagwozdkę to załóż temat i czekaj na pomoc.
#14
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2012 - 15:04
Co o tym połączeniu myślicie?
Czy zmieniać na schemat zaproponowany przez beast'a?
#15
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2012 - 15:07