

uszczelka pod glowicą czy chlodnica oleju?????????????
#1
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2007 - 16:40
#2
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2007 - 16:42
witam.posiadam omege 3.2 mv6.olej z silnika przedostal sie do układu chlodzenia.co padlo?czy uszczelka pod głowica czy moze chlodnica oleju co sugeruje pewien mechanik.prosze o odpowiedz i okreslenie przyblizonego kosztu naprawy.gdzie kupic czesci ?czy dostepne sa zamienniki czy pozostaje serwis.z gory dzieki.[/b]
moze byc i to i to. latwiej sprawdzic chlodniczke - jest miedzy glowicami.
#3
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 21:05
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....
#4
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 21:24
witam.posiadam omege 3.2 mv6.olej z silnika przedostal sie do układu chlodzenia.co padlo?czy uszczelka pod głowica czy moze chlodnica oleju co sugeruje pewien mechanik.prosze o odpowiedz i okreslenie przyblizonego kosztu naprawy.gdzie kupic czesci ?czy dostepne sa zamienniki czy pozostaje serwis.z gory dzieki.[/b]
ja to już też przerobiłem najlepiej i najtaniej wyjdzie cię sprawdzić chłodnice oleju zero kosztów bo możesz to zrobić sam a używana chłodnica ale tylko po98 300zł. ( te do 98roku to oplowski fajans) a tak na marginesie to jak ci się sprawuje te 3,2 bo konradek ma chrapke na ten motor ale we fronterze
#5
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2007 - 09:23
Druga niestety gorsza wersja to kanał w głowicy. Potwierdzam, jedno i drugie od przegrzania.
#6
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2007 - 01:19
ale jak na razie jestem zadowolony.
#7
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2008 - 17:30
#8
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2008 - 17:44
Odswieze nieco temat,padla mi chlodnica oleju(3.0 v6) jaki koszt nowej?czy zakladac uzywke?.Boje sie uzywanej bo zkad mam wiedziec ze ta co kupie jest duzo lepsza od mojej(moze pojezdze 2 tygodnie i tez padnie) :evil: Jakie sugestje.
looknij na gielde. Kolino sprzedaje nowe wg wlasnego pomyslu. Taniej niz uzywka i masz nowa wieczna - poprawione bldy oryginalu
#9
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2008 - 17:49
.Czy ktos ma taka zamontowana?,jak sie spisuje?looknij na gielde. Kolino sprzedaje nowe wg wlasnego pomyslu. Taniej niz uzywka i masz nowa wieczna - poprawione bldy oryginalu
#10
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2008 - 00:01
http://www.allegro.p...ra_calibra.html
http://www.allegro.p...ra_calibra.html
Można użyć "wyślij e-mail do Kupującego" i otrzymać opinie z pierwszej ręki.
Pozdrawiam
#11
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2008 - 17:15
#12
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2008 - 17:50
kolino, czy liczyłeś wydajność cieplną tej chłodniczki co ją sprzedajesz?
crocos a widziales zamiennik sprzedawany w ASO za 700 PLN ? rura z gwintami.
#13
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2008 - 18:42
Największą powierzchnie wymiany ma NOWA oryginalna chłodniczka - podkreślam że NOWA gdyż po 10-ciu latach "kąpieli" jest grubo pokryta kamieniem i innymi nalotami tak że jej skuteczność spada kilkukrotnie. Mimo to w wielu naszych autach takie chłodniczki pracują bez zarzutu a to dlatego że auto jest projektowane do użycia również w bardzo goracym klimacie np. w Iraku. Żeby olej osiągnął wysoką temperature trzeba też wkręcać silnik przez dłuższy czas na maksymalne obroty.
Z drugiej strony 211KM z 3 litrów to nie jest jakaś imponująca moc jednostkowa - to około 70KM z litra pojemności. Chłodnice oleju są niezbędne w silnikach doładowanych i wyczynowych, w Omedze jest powiedzmy dodatkowo.
Chłodniczka którą oferuje ma nieco mniejszą powierzchnie wymiany ciepła niż nowa oryginalna ale do seryjnego silnika jest w zupełności wystarczająca. Zamontowałem taką również w mojej V6 (poprzednio w ciągu roku miałem dwie używki).
#14
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2008 - 17:40
#15
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2008 - 17:52
witam. mam podobny problem. w ukladzie chlodzacym pelno oleju. jak zdiagnozowac czy poszla chlodnica oleju? bo jesli ona bedzie sprawna, to wtedy pozostaje UPG lub glowica peknieta... poki co chce wykluczyc chlodniczke oleju
rozmontowac kolektory, wtryski, wyjac chlodniczke i sprawdzic
#16
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2008 - 18:29
#17
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2008 - 18:41
witam. mam podobny problem. w ukladzie chlodzacym pelno oleju. jak zdiagnozowac czy poszla chlodnica oleju? bo jesli ona bedzie sprawna, to wtedy pozostaje UPG lub glowica peknieta... poki co chce wykluczyc chlodniczke oleju
rozmontowac kolektory, wtryski, wyjac chlodniczke i sprawdzic
no wlasnie - jak ja wyciagne to jak sprawdzic? bedzie widac golym okiem ze jest uszkodzona?
#18
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2008 - 19:11
#19
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2008 - 16:45
#20
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2008 - 19:56