Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

problem z pompą oleju


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   seba1x

seba1x
  • 89 postów
  • Dołączył: 24-01-2011

Napisany 05 lutego 2012 - 18:06

witam temat pewnie i byl ale potrzebuje szybkiej odpowiedzi. w piątek jak rano odpaliłem auto po przejechaniu około 2km zapaliła sie kontrolka oleju pomyślałem ze mało oleju czy cos ale komunikatu nie było dolałem bo troszkę brakowało ale nie pomogło po chwili szklanki zaczęły klepać bo na sucho chodziły wiadomo,i tu moje pytanie trzeba wymienić całą pompę czy to może wina zaworu?jak auto postało chwile to kontrolka zgasła i szklanki sie napełniły i przez cały dzień było ok. dzis jak odpaliłem to usłyszałem jakieś wycie z silnika podniosłem maskę i wycie dochodziło z pompy oleju po chwili ucichło kontrolka zgasła po 5sek po odpaleniu później gasła od razu. wiem ze na pewno mam do zwalenia miskę bo jest wgnieciona.

#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 lutego 2012 - 18:36

mam do zwalenia miskę bo jest wgnieciona.

I dotyka do smoka a ze zimno to olej gesty i pompa nie ma sily go zassac. Prostuj miske bo bedziesz szukal nie tylko pompy oleju ale i caly silnik szybciej niz myslisz.

#3 OFFLINE   seba1x

seba1x
  • 89 postów
  • Dołączył: 24-01-2011

Napisany 05 lutego 2012 - 19:47

I dotyka do smoka a ze zimno to olej gesty i pompa nie ma sily go zassac. Prostuj miske bo bedziesz szukal nie tylko pompy oleju ale i caly silnik szybciej niz myslisz.


wiem ale do soboty muszę poczekać z ta miska dopiero będę miał dostęp do podnośnika. najwyżej nie będę jeździł. a ta pompę myślisz ze tez wymienić jak ona tak wyje na zimnym silniku czy to przez to ze smok nie moze zaciągnąć oleju?

#4 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 lutego 2012 - 23:30

jak ona tak wyje na zimnym silniku

Wyje to Ci pompa wspomagania a nie oleju bo: albo umiera albo plyn przepracowany i zbyt gestnieje na mrozie...

#5 OFFLINE   seba1x

seba1x
  • 89 postów
  • Dołączył: 24-01-2011

Napisany 06 lutego 2012 - 08:40

Wyje to Ci pompa wspomagania a nie oleju bo: albo umiera albo plyn przepracowany i zbyt gestnieje na mrozie...


pompa wspomagania to nie możliwe bo wycie dochodzi właśnie z dołu silnika z okolic pompy oleju. tylko zastanawia mnie czemu jak po całej nocy rano jak odpalę auto to popa dziala kontrolka gaśnie a jak przejadę około 1km to zapala sie przecież powinno być na odwrót jesli chodzi o gesty olej

#6 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 lutego 2012 - 10:52

pompa wspomagania to nie możliwe

Po odpalniu na zimnym jak ruszysz na postoju kiera o pol obrotu lewo prawo to wycie sie nasila? Jezeli tak to pompa wspomy niestety.

tylko zastanawia mnie czemu jak po całej nocy rano jak odpalę auto to popa dziala kontrolka gaśnie a jak przejadę około 1km to zapala sie przecież powinno być na odwrót jesli chodzi o gesty olej

Olej sie rozgrzewa i robi sie rzadszy... Cisnienie spada... Zle Ci nie zycze ale przed Wielkanoca to raczej bedziesz juz mial drugi silnik. To jest wlasnie efekt dlugotrwalego jezdzenia z wgnieciona miska.

#7 OFFLINE   seba1x

seba1x
  • 89 postów
  • Dołączył: 24-01-2011

Napisany 06 lutego 2012 - 12:56

Po odpalniu na zimnym jak ruszysz na postoju kiera o pol obrotu lewo prawo to wycie sie nasila? Jezeli tak to pompa wspomy niestety.
właśnie dzisiaj tak robiłem i wycie jest stałe nie nasila sie.
Olej sie rozgrzewa i robi sie rzadszy... Cisnienie spada... Zle Ci nie zycze ale przed Wielkanoca to raczej bedziesz juz mial drugi silnik. To jest wlasnie efekt dlugotrwalego jezdzenia z wgnieciona miska.


wiem czym to grozi ale niestety mam taka sytuacje ze muszę jeździć mam nadzieje ze do soboty wytrzyma silnik w sobotę wszystko zrobię. a z tą pompą to jest tak ze rano gaśnie po chwili zapala sie i po tym zaraz gaszę auto od czekam z 15min i po odpaleniu znów gaśnie i jest spokój na cały dzień nawet po kilku godzinach stania auta jest ok.

dowiedziałem sie też że zawór sie zapiekl może nie trzeba by pompy wymieniać tylko zawór i ta miskę wyprostować