

nie odpala na mroźie
#1
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 12:26
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 12:45
no to teraz grzanko w garażu, spuszczanie parafiny z baku, wymiana filterka paliwka i zalać dobrego kujawskiego do baku :tak:mroz w konfiguracji

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#4
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 12:49
zawsze w zimie a tankuje tylko na schellu
no ale wytłumacz mi fakt, że po właczeniu webasto auto pali bez problemu, a grzeje ono tylko płyn chłodniczy, dodam, że auto stoji cały czas pod chmurką
#5
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 13:12
jak Ci się nie podoba to zawsze możesz wstawić do ASO...doradcy od lpg się znaleźli!
a płyn w obiegu rozgrzewa silnik...a grzeje ono tylko płyn chłodniczy

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#6
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 13:12
I ten "tylko ogrzany plyn" przy okazji rozgrzewa takze silnik...no ale wytłumacz mi fakt, że po właczeniu webasto auto pali bez problemu, a grzeje ono tylko płyn chłodniczy
#7
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 13:19
A wracając do tematu to niech może kolega najpierw wyjmie filtr paliwa i zobaczy jak on wygląda w środku jeżeli jest parafina to i w zbiorniku też jest i bez spuszczenia paliwa i czyszczenia zbiornika się nie obędzie. Ja pomimo tego że na stacjach jest paliwo "zimowe" to i tak dolewam uszlachetniacza firmy skyd tak w razie czego
#8
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 14:16
...jeszcze jedno, w "twoim" silniku nie ma przypadkiem po stronie "wysokiego ciśnienia" dodatkowego filterka, podgrzewanego? może to on wyzionął ducha, może zapchany albo podgrzewanie poszło? piszę to przez analogię do mojej ex Camry, bo nie znam Twego silnika...
#9
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 14:23
#10
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 14:33
Szanowni forumowicze, problem jest taki, że kluska nie chc odpalić przy minusowych temperaturach. Inaczej jeśli włącze eberka na jakieś pół godzinki to pali od razu. Świece sprawne, grzanie na desce świeci, rozrusznik kręci i nic. Dziś próbowałem odłączyć czujnik temperatury, świece grzały dlużej ale też nie odpalił. Czy ktoś z Was miał podobny problem?
Ja miałem podobny, jak było ciepło palił dobrze, przyszło zimno i odmawiał współpracy. Mechanik pierwsze co zrobił sprawdził ciśnienie i okazało się, że popękane tłoki i głowica i stąd brak ciśnienia. Ale jak na zaciąg brałem to odpalałem i potem już jak był ciepły zapalał. Nie życzę ci tego co miałem ja ale sprawdź ciśnienie na początek.
No chyba, że się mylę. Nie jestem mechanikiem niestety...
#11
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 16:09
nie krzycz:) za każdym razem jak krzyczysz Pan Bóg zabija kotkaa kupisz w zimie letnie paliwo?
doradcy od lpg się znaleźli!

-shell to nie jest górna półka jeśli chodzi o zimowe paliwa,zalej Mu vervy albo statoil diesel gold
-sprawdź u mecha ciśnienie sprężania
#12
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 18:45
#13
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 19:40
następnie zakup "depresatora" czy jak to dziadostwo się nazywa (ma nie tylko rozpuszczać parafinę, ale również "wytrącać" wodę z paliwa).
te środki mają za zadanie zapobiegać wytrącaniu parafiny ale jak już się wytrąci to tylko do ciepłego garażu i czekać aż się rozpuści
#14
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2012 - 15:50


#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2012 - 17:13

#17
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2012 - 18:58
to sie stosuje w benzynowych a nie w dieslach. słyszałem że do diesli sie dolewa litr PB, ale nie wiem czy zdaje to egzaminu.Na 10l paliwa dolać 0.5l "dykty", denaturat zwiąże się po jakimś czasie z wodą,
zawsze można zainwestować w takie super wynalzki jakie stosuje sie w samochodach ciężarowych. można to i samemu zrobić, lub jak sie nie czuje na siłach zlecić to warsztatowi.
mianowicie, chodzi o grzane paliwo w zbiorniku. do zbiornika jest zamontowana grzałka grzewcza. wygląda podobnie jak ta co do boilera ciepłej wody w domu. montaż tez jest podobny. wycina sie otwór w zbiorniku, wkłada sie specjalna grzałke, a uszczelka wszystko uszczelnia. przed rozruchem, zapalamy grzałkę i czekamy chwile aby paliwo sie rozgrzało do odp temp. odpowiedni czujnik temp w zbiorniku tez montowany, wyłącza grzałkę po osiągnięciu odpowiedniej temp.
co do filtra paliwa. kiedy wytrąci sie parafina z ON, zatka ona filtr, blokując swobodny przepływ paliwa. tu tylko pomoże lekkie rozgrzanie filtr i jego przedmuchanie. też sa podgrzewacze filtrów paliwa. jezeli mrozy które obecnie występują sa zbyt silne dla danego pojazdu, warto w takie dodatkowe podgrzewacze zainwestować parę złociszy.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem
http://figop.digart.pl/
#18
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2012 - 09:53
dykta nie ma wpływu na polepszenia się paliwa tylko łączy się z woda a czy to diesel czy bena ale woda ta samato sie stosuje w benzynowych a nie w dieslach
#19
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2012 - 15:58
#20
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2012 - 22:27

Dokładnie tak samo zachowuje się moja klucha.
