Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

nowe zawieszenie a nadal trzesie kierownica


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
43 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   marcin1986

marcin1986
  • 58 postów
  • Dołączył: 23-06-2011

Napisany 24 stycznia 2012 - 20:39

witam mam problem ktorego nie moge rozwiazac zrobilem całe zawieszenie i nadal podczas jjazdy trzesie kierownica zauwazylem ze podczas delikatnego ruszania kierownica slychac jakies stukanie tak jakby z maglownicy czy ktos moze cos doradzic

#2 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 stycznia 2012 - 20:43

Drążek środkowy i jego wspornik wymieniałeś też?
Czy przy skręcaniu kół czuć lekki opór z przeskokiem?

Pachnie trupem:(......


Zbyteczna uwaga...

#3 OFFLINE   marcin1986

marcin1986
  • 58 postów
  • Dołączył: 23-06-2011

Napisany 24 stycznia 2012 - 20:54

wlasnie przy skrecaniu kół jest taki delikatny przeskok

#4 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 stycznia 2012 - 20:56

A jakiej firmy graty wlozone?

#5 OFFLINE   marcin1986

marcin1986
  • 58 postów
  • Dołączył: 23-06-2011

Napisany 24 stycznia 2012 - 21:00

tuleje na wahaczach febi a drazki nie wiem jakiej firmy ale najtańszch napewno nie zakladalem

#6 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 stycznia 2012 - 21:11

Ponawiam pytanie. Drążek i tuleja wspornika czy wymieniana.
Właśnie taki w pewnej chwili lekki opór i przeskok może być spowodowany uszodzeniem tych elementów (jeden z nich lub oba jednocześnie)

#7 OFFLINE   marcin1986

marcin1986
  • 58 postów
  • Dołączył: 23-06-2011

Napisany 24 stycznia 2012 - 21:18

tego nie wymienialem Chodzi o ten srodkowy drazek co idzie przez cale auto a ta tuleja to wychodzi z maglownicy

ale tego pukania nie słychac z zadnego drażka tylko z maglownicy bo sam wszystko sprawdzałem

#8 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 stycznia 2012 - 21:20

Jeśli już to z przekładni Omega nie ma maglownicy.
Drążek środkowy owszem ten długi. Tuleja wspornika jest nie przy przekładni tylko po prawej stronie auta przykręcona do podłużnicy.
Jeśli puka może być taki efekt że się "przenosi" i dlatego masz wrażenie, że słychać z przekładni.

#9 OFFLINE   marcin1986

marcin1986
  • 58 postów
  • Dołączył: 23-06-2011

Napisany 24 stycznia 2012 - 21:25

jeszcze jutro zajrze i dokladnie wszystko przejrze ale tak jak mowie stuki slychac z przekladni a ta przekładnie mozna jakos naprawic

ajezeli ta tuleja jest popsuta to trzesie kierownica podczas jazdy

#10 OFFLINE   keisyzrk

keisyzrk
  • 171 postów
  • Dołączył: 26-02-2011
  • Skąd: lubaczów
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 24 stycznia 2012 - 21:25

u mnie kierownicą trzęsło i czasem coś stukało to się okazało że piasta w kole była do wymiany..po wymianie objawy zniknęły...

#11 OFFLINE   marcin1986

marcin1986
  • 58 postów
  • Dołączył: 23-06-2011

Napisany 24 stycznia 2012 - 21:32

cudowny mechanik tez powiedzaił ze piasta wymienilem cała piaste ze sworzniem uzywane bo uzywane ale zero luzu tarcze tez nowe klocki nowe tuleje nowe drazki nowe i nic nie pomoglo i czy nie idzie sie wk..... zdenerwowac

#12 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 stycznia 2012 - 22:23

ajezeli ta tuleja jest popsuta to trzesie kierownica podczas jazdy

U mnie przy nieznacznie wywalonej tulejce trzepalo przy przyspieszaniu w zakresie 90-110.


EDIT: a jedna podstawowa rzecz jeszcze.... jak byl wahacz dokrecany po wymianie tulei? Auto wisialo na podnosniku czy juz stalo kolami na ziemi?

#13 OFFLINE   marcin1986

marcin1986
  • 58 postów
  • Dołączył: 23-06-2011

Napisany 25 stycznia 2012 - 17:50

wisialo na podnosniku

u mnie trzepie od 60 do 100 i cały czs dopiero po 100 zanika

#14 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 stycznia 2012 - 18:09

wisialo na podnosniku

No to masz rozwiązanie problemu.
Nowe tuleje i już do wymiany.
Nie dokręca się na podnośniku :masakra:

Gdzie ci to ten "cudowny" mechanik robił?

#15 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 25 stycznia 2012 - 18:11

wisialo na podnosniku


nie dociąga się wahaczy, gdy auto wisi na podnośniku ;/
prawdopodobnie masz już zerwane tuleje.
Mechanik powinien zrobić to na opuszczonym aucie.
:masakra:
EDIT:
Robert był szybszy.
Jedź teraz na stację diagnostyczną lub do innego warsztatu i niech mechanior sprawdzi jak wyglądają tuleje. jeśli uszkodzone to jedź do swojego "speca" i niech zwraca Ci kasę za tuleje i ich robotę.

#16 OFFLINE   marcin1986

marcin1986
  • 58 postów
  • Dołączył: 23-06-2011

Napisany 25 stycznia 2012 - 18:15

jutro zobacze te tuleje ale macie racje jezeli auto wisi i dokreci sie tuleje przy opuszczaniu sie wszystko przekreca i zrywa

#17 OFFLINE   Szyperek

Szyperek
  • 101 postów
  • Dołączył: 29-08-2010
  • Skąd: Jelcz Laskowice

Napisany 25 stycznia 2012 - 18:24

Ja bym obstawial na przekladnie kierownicza , ojciec mial podobny problem w swoim opelku caly czas cos stukalo i trzeslo kierownica wymienilem pol zawiechy drazki kierownicze i nic ciagle czulem jakies pukanie trzesawke . Dopiero jak oddalem do regeneracji przekladnie kierownicza to stuku puku minelo.
Pozdrawiam

#18 OFFLINE   Wegierek

Wegierek
  • 114 postów
  • Dołączył: 26-06-2011
  • Skąd: Warszawa

Napisany 25 stycznia 2012 - 19:15

Jeśli okaże się, że tuleje są zerwane to kup te od bmw duże lemfordera i będziesz miał spokój na lata.

#19 OFFLINE   marcin1986

marcin1986
  • 58 postów
  • Dołączył: 23-06-2011

Napisany 25 stycznia 2012 - 19:27

tez wydaje mi sie ze to wina przekladni

#20 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 stycznia 2012 - 19:34

tez wydaje mi sie ze to wina przekladni


Ale tuleje tez będziesz miał zerwane jak dokręcał na wiszącym aucie. Także najpierw zmień na nowe tulejki, a potem ew. bierz się za przekładnię.