

nowe zawieszenie a nadal trzesie kierownica
#1
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2012 - 20:39
#2
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2012 - 20:43
Czy przy skręcaniu kół czuć lekki opór z przeskokiem?
Pachnie trupem:(......
Zbyteczna uwaga...
#3
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2012 - 20:54
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2012 - 21:00
#6
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2012 - 21:11
Właśnie taki w pewnej chwili lekki opór i przeskok może być spowodowany uszodzeniem tych elementów (jeden z nich lub oba jednocześnie)
#7
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2012 - 21:18
ale tego pukania nie słychac z zadnego drażka tylko z maglownicy bo sam wszystko sprawdzałem
#8
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2012 - 21:20
Drążek środkowy owszem ten długi. Tuleja wspornika jest nie przy przekładni tylko po prawej stronie auta przykręcona do podłużnicy.
Jeśli puka może być taki efekt że się "przenosi" i dlatego masz wrażenie, że słychać z przekładni.
#9
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2012 - 21:25
ajezeli ta tuleja jest popsuta to trzesie kierownica podczas jazdy
#10
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2012 - 21:25
#11
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2012 - 21:32
#12
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2012 - 22:23
U mnie przy nieznacznie wywalonej tulejce trzepalo przy przyspieszaniu w zakresie 90-110.ajezeli ta tuleja jest popsuta to trzesie kierownica podczas jazdy
EDIT: a jedna podstawowa rzecz jeszcze.... jak byl wahacz dokrecany po wymianie tulei? Auto wisialo na podnosniku czy juz stalo kolami na ziemi?
#13
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2012 - 17:50
u mnie trzepie od 60 do 100 i cały czs dopiero po 100 zanika
#14
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2012 - 18:09
No to masz rozwiązanie problemu.wisialo na podnosniku
Nowe tuleje i już do wymiany.
Nie dokręca się na podnośniku

Gdzie ci to ten "cudowny" mechanik robił?
#15
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2012 - 18:11
wisialo na podnosniku
nie dociąga się wahaczy, gdy auto wisi na podnośniku ;/
prawdopodobnie masz już zerwane tuleje.
Mechanik powinien zrobić to na opuszczonym aucie.

EDIT:
Robert był szybszy.
Jedź teraz na stację diagnostyczną lub do innego warsztatu i niech mechanior sprawdzi jak wyglądają tuleje. jeśli uszkodzone to jedź do swojego "speca" i niech zwraca Ci kasę za tuleje i ich robotę.
#16
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2012 - 18:15
#17
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2012 - 18:24
Pozdrawiam
#18
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2012 - 19:15
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2012 - 19:34
tez wydaje mi sie ze to wina przekladni
Ale tuleje tez będziesz miał zerwane jak dokręcał na wiszącym aucie. Także najpierw zmień na nowe tulejki, a potem ew. bierz się za przekładnię.