P.S
Podpowiedz jaka jest dokładnie procedura sprawdzania świec na kostce w trójkątnej czarnej skrzynce

Napisany 23 stycznia 2012 - 18:29
Napisany 23 stycznia 2012 - 19:01
Napisany 23 stycznia 2012 - 22:55
Czy Op-comem jesteśmy wstanie zdiagnozować która świeca żarowa w Y25DT nie pali
czy przekaźnik i który przypadkiem nie działa oraz podpowiedzcie proszę w którym bloku diagnostycznym Op-coma to widać.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 23 stycznia 2012 - 23:33
Napisany 24 stycznia 2012 - 00:11
Napisany 24 stycznia 2012 - 06:46
tyle że GREKU ma innyu silnik niż TyKolego podpowiem Ci , że też nie wiedziałem jak zrobić, więc ( nie jestem mechanikiem i nigdy przy aucie nic nie robiłem prócz tego co uważam, że każdy kierowca powinien sam zrobić) i ściągnąłem kolektor sam ( 3 h mi to zajęło w pracy wraz z odbieraniem telefonów i robieniem co do mnie należy w pracy i naprawieniem jednej końcówki oczkowej przewodu świecy)
Podpowiem Tobie i innym, że można założyć świece trzy razy tańsze z innego auta bo są identycznei z doświadczenia wiem, ze dają radę...
Napisany 24 stycznia 2012 - 17:36
Napisany 24 stycznia 2012 - 18:26
mierniczkiem ale nic nie ściągaj tylko kosteczkę ze sterownika świec i bedzie git tu jest połączenie równoległe i można każdą świecą sprawdzićNo to pozostaje tylko mierniczkiem zbadać lub kolejny raz zdejmować wycieraczki i kolektor . Uff i znowu jestem zmęczony na samą myśl
błąd na 3 interpretacje za niskie(1)/wysokie(2) napięcie w urządzeniu nagrzewania wstępnego i trzeci to błąd ogólny urządzenia nagrzewania wstępnegoCo dokładnie oznacz bład 0380 Usterka w uk ładzie świec żarowych ?
Napisany 24 stycznia 2012 - 23:36