P.S
Podpowiedz jaka jest dokładnie procedura sprawdzania świec na kostce w trójkątnej czarnej skrzynce

Napisany 23 stycznia 2012 - 18:29
Napisany 23 stycznia 2012 - 19:01
Napisany 23 stycznia 2012 - 22:55
Czy Op-comem jesteśmy wstanie zdiagnozować która świeca żarowa w Y25DT nie pali
czy przekaźnik i który przypadkiem nie działa oraz podpowiedzcie proszę w którym bloku diagnostycznym Op-coma to widać.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 23 stycznia 2012 - 23:33
Napisany 24 stycznia 2012 - 00:11
Napisany 24 stycznia 2012 - 06:46
tyle że GREKU ma innyu silnik niż TyKolego podpowiem Ci , że też nie wiedziałem jak zrobić, więc ( nie jestem mechanikiem i nigdy przy aucie nic nie robiłem prócz tego co uważam, że każdy kierowca powinien sam zrobić) i ściągnąłem kolektor sam ( 3 h mi to zajęło w pracy wraz z odbieraniem telefonów i robieniem co do mnie należy w pracy i naprawieniem jednej końcówki oczkowej przewodu świecy)
Podpowiem Tobie i innym, że można założyć świece trzy razy tańsze z innego auta bo są identycznei z doświadczenia wiem, ze dają radę...
Napisany 24 stycznia 2012 - 17:36
Napisany 24 stycznia 2012 - 18:26
mierniczkiem ale nic nie ściągaj tylko kosteczkę ze sterownika świec i bedzie git tu jest połączenie równoległe i można każdą świecą sprawdzićNo to pozostaje tylko mierniczkiem zbadać lub kolejny raz zdejmować wycieraczki i kolektor . Uff i znowu jestem zmęczony na samą myśl
błąd na 3 interpretacje za niskie(1)/wysokie(2) napięcie w urządzeniu nagrzewania wstępnego i trzeci to błąd ogólny urządzenia nagrzewania wstępnegoCo dokładnie oznacz bład 0380 Usterka w uk ładzie świec żarowych ?
Napisany 24 stycznia 2012 - 23:36
Pogadałem wczoraj z moim kolegą który to świadczy taka usługę jak diagnostyka i on twierdzi że nie dalej jak wczoraj badał BMW 2,5d z 2001r. tylko nie pamiętam teraz jakim to narzędziem i pięknie mu pokazało że jest walnięta świeca i na którym cylindrze
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 26 stycznia 2012 - 22:49
Napisany 28 stycznia 2012 - 18:35
Czyli tylko zostaje mierniczek lub kręci śróbka. Czemu w Y25DT nie ma szyny CAN a tym op-com em to można sobie D...... podetrzeć można tylko kasować błedy i dosławnie jeszcze kilka rzeczy . Nawet modułu komfortu nie da sie zaproramować. (Może za krótko jeszcze się nim bawiłem) Już nie mówiąc o tym że bledy są nie opisane dokładnie z szczegółlami. I weś człowieku badz mądry . Ciekaw jestem czy PCM SCANEM rusze go ?Pewnie INPA, pokazuje nawet korekcje wtrysków (w "bawarkach", oczywiscie), czego nawet TECH II nie robi.
__________________
Napisany 28 stycznia 2012 - 21:35
Czemu w Y25DT nie ma szyny CAN
a tym op-com em to można sobie D...... podetrzeć można tylko kasować błedy i dosławnie jeszcze kilka rzeczy .
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 28 stycznia 2012 - 21:49
Napisany 12 lutego 2012 - 15:13
Napisany 04 lutego 2013 - 19:13