

cieżko pali wtrysk sterujący bład 34
#1
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2012 - 17:40
#2
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2012 - 18:03
#3
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2012 - 18:09
no i tak wtrysk ma 97 ohm sprzawdziłem czy dochodzi sygnał z wtrysku do ecu jest na pinie 5 i 12 też 97 ohm a bład dalej jest 34 ehh ręce opadają z ta omą

#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2012 - 22:25
#6
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2012 - 22:55
#7
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2012 - 23:02

#8
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2012 - 02:09

2-ga sprawa to może weź te świece jednak luknij co?? Spalanie spalaniem ale błąd przekaźnika świec żarowcyh pojawia sie rowniez wtedy gdy któraś z nich jest upalona.Wiem po sobie bo miałem tak rok temu.
#9
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2012 - 02:13
#10
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2012 - 06:07
#11
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2012 - 08:46
#12
OFFLINE
Napisany 04 marca 2012 - 04:25
W czasie jazdy ja otworze szybe to słysze takie cyk cyk cyk cyk cyk cyk , jest to też minimalnie słyszalne w kabinie ALE dźwięk ten jest tylko gdy dodaję gazu,gdy puscze pedał gazu w czasie jazdy i silnik sam se jedzie na biegu to tego nie ma - czyli zonk w układzie wtryskowym
No i szybki llok pod maskę i tak:
-wtrysk 1 : ropa w dole gdzie jest osadzony wtrysk
-wtrysk 4(sterujący) :zapaćkany ropą
reszta sucha jak pieprz
Inne objawy??
Ciężko odpala na zimnym czyli ewidentnie się zapowietrza
Uszczelnić i bedzie wsio grało ? Błędów nie ma, mocy też nie brakuje skoro wczoraj goniąc do roboty nakręciła blisko 200kmh przy niespełna 4500rpm
#13
OFFLINE
Napisany 04 marca 2012 - 09:47
Mam to samo, takie cykanie charakterystyczne. Pompiarz mi powiedział że to na 90% wtryski, lub delikatnie ocierający łańcuch o ślizg... nie wiem ile w tym prawdy.a ja się podepnę bo mam dość irytujący mały problem
W czasie jazdy ja otworze szybe to słysze takie cyk cyk cyk cyk cyk cyk , jest to też minimalnie słyszalne w kabinie ALE dźwięk ten jest tylko gdy dodaję gazu,gdy puscze pedał gazu w czasie jazdy i silnik sam se jedzie na biegu to tego nie ma - czyli zonk w układzie wtryskowym
No i szybki llok pod maskę i tak:
-wtrysk 1 : ropa w dole gdzie jest osadzony wtrysk
-wtrysk 4(sterujący) :zapaćkany ropą
reszta sucha jak pieprz
Inne objawy??
Ciężko odpala na zimnym czyli ewidentnie się zapowietrza
Uszczelnić i bedzie wsio grało ? Błędów nie ma, mocy też nie brakuje skoro wczoraj goniąc do roboty nakręciła blisko 200kmh przy niespełna 4500rpm
Dodam że u mnie ze sterującego sobie cieknie, pierwszy stoi w ropie... tzn w czymś czarnym jak smoła, ale śmierdzącym ropą.
#14
OFFLINE
Napisany 04 marca 2012 - 10:43
#15
OFFLINE
Napisany 04 marca 2012 - 10:49
#16
OFFLINE
Napisany 04 marca 2012 - 11:45
#17
OFFLINE
Napisany 04 marca 2012 - 12:24
może się przyłączę. co może być przyczyna mokrych gniazd wtryskiwaczy(tego zgłębienia). bo również mam mokro na jednym, pierwszym wtrysku. a nie odczuwam mniejszej mocy ani nierównej pracy.
Albo nieszczelne przelewy, ewentualnie podkładki miedziane pod wtryskami.
łańcuch to nie bardzo bo ja mam te cykanie tylko jak dam gazu w czasie jazdy czyli pod obciążeniem, na jałowym nie ma cykania a przecież rozrząd chodzi no nie??
Tak jak pisałem wcześniej to zapewne wtryski klepią
#18
OFFLINE
Napisany 04 marca 2012 - 12:39
łańcuch to nie bardzo bo ja mam te cykanie tylko jak dam gazu w czasie jazdy czyli pod obciążeniem, na jałowym nie ma cykania a przecież rozrząd chodzi no nie??
To pewnie jednak te końcówki, chociaż nie leją, bo świeczki jak wymieniałem to gdyby nie to że spalone to wyglądały jak nowe. Straty mocy nie ma. Wymienię podkładki pod wtryskami i zobaczymy czy zrobi się sucho i może cykanie ustanie... ;-) Chociaż będę miał pewność czy to końcówki wtrysków czy może właśnie od nieszczelności na "garnku" takie odgłosy.