Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

cieżko pali wtrysk sterujący bład 34


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
17 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Marus1989Hello

Marus1989Hello
  • 55 postów
  • Dołączył: 20-07-2011
  • Skąd: Dęblin/Chełm/Wojsławice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 21 stycznia 2012 - 17:40

Witam mam problem z oma cieżko pali byłem ostatnio ne regulacji pompy znaczy na ustawieniu pierwszego tłoczenia czy jakoś tak ale i tak cieżko pali na zimny na ciepłym bez problem i tutaj sprawdziłem błedy na spinacz i mam błedy 34,48 i 49 wiem co oznaczają te błedy i wiem że bład 49 może się pokażywać a świece i tak grzeją tak jakiś Pan z forum miał naszego i po wymiane przekaznika dalej miał tak ale do brzegu przekaznik wymienie przy njabliższej okazji ale pytanie jest takie czy jak mam bład 34 wtrysku sterującego auto może cięzko palić na zimnym ?? bo na cieplym bez problem no i pali jak smok mi teraz wcześniej na strasie do 7 litrów do 110 km a teraz 15 litrów na 100km pomocy panowie i może jeszcze ktoś mi opisać jak wyjać wtrysk sterujacy krok pokroku czy trzeba wyjmowac kolektor ssący czy trzeba przewody odkrecać od wtrysków i pompy czy bede mogł ten przewód odgiąc od tego trysku na bok żeby go wykrecić ??

#2 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 21 stycznia 2012 - 18:03

Kolego jak jest uwalony wtrysk to mogą być problemy z odpalaniem ale też może to być spowodowane czym innym, na początek sprawdź omomierzem na wtyczce wtrysku jaki masz opór a co do wyjęcia to musisz mieć specjalny klucz do wtrysków rozmiar 27 albo sobie taki zrobić, odkręcasz rurkę od dojścia paliwa zdejmujesz przelewy które później musisz wymienić na nowe i odpinasz wtrysk od kostki a następnie go wykręcasz jak każdą zwykłą śrubę. Gdy będziesz go montował z powrotem to wymień podkładkę miedzianą pod wtryskiem. A tak w ogóle to po co chcesz go wyjąć?

#3 OFFLINE   Marus1989Hello

Marus1989Hello
  • 55 postów
  • Dołączył: 20-07-2011
  • Skąd: Dęblin/Chełm/Wojsławice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 21 stycznia 2012 - 18:09

chce go wyjać bo ktoś kiedyś mu kabel naprawiał na wieszłu i chyba zle to zrobił no i jest bład 34 tak czy siak muszę go wyjać naprawić lub kupić drugi wtrysk a jaki to klucz jest 27 specjalny ?? wiem że on ma kabel i właśnie myśle jak go wyjać żeby go nie uszkodzić jest na to jakiś patent ?? no i cieżko mi pali rano nawwet w -2c ehh muszę krecić a świece sprawne mam bo nowe febi i grzeja na pewno ale wyienie jeszcze ten przekaznik też jaka oprność powinna być na forum wyczytałe 90-120 ohm tyle powinnen mieć??

no i tak wtrysk ma 97 ohm sprzawdziłem czy dochodzi sygnał z wtrysku do ecu jest na pinie 5 i 12 też 97 ohm a bład dalej jest 34 ehh ręce opadają z ta omą :(

#4 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 21 stycznia 2012 - 20:38

Klucz powinien wyglądać tak:

[ATTACH]16577[/ATTACH]

#5 OFFLINE   Marus1989Hello

Marus1989Hello
  • 55 postów
  • Dołączył: 20-07-2011
  • Skąd: Dęblin/Chełm/Wojsławice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 21 stycznia 2012 - 22:25

no oki ale nie wiem co mam robić dalej z oma wymienie ten przekaznik na tygodniu może pomoże a jak nie to juz nie wiem wtyrk oki jest bo ma 97 ohm więc nie wiem czemu dalej mam bład może ktoś mi pomoże z tym jest ktoś z lubelskiego z okolic dęblina ?? bym podstawić ten przekażnik na probe bo wydat 100zł to trochę szkoda ehh

#6 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 21 stycznia 2012 - 22:55

a czym sprawdzasz błąd, jakimś fejsem czy na spinacz bo może ten błąd nie jest aktywny

#7 OFFLINE   Marus1989Hello

Marus1989Hello
  • 55 postów
  • Dołączył: 20-07-2011
  • Skąd: Dęblin/Chełm/Wojsławice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 21 stycznia 2012 - 23:02

na spinacz zrobiłem to ale sprawdziłem najpierw wtrysk kabel ohm i jest oki wiec aku na 20 min odłączyłem i spowrotem podłaczyłem i odrazu na spinacza go i błedy ehh 34 i 49 tak jak było tak jest :( chyba kupie fejsa sobie tylko jakiego do rocznika 96

#8 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 stycznia 2012 - 02:09

1-sza saprawa kolego to ORTOGRAFIA,matko święta tego sie nie da czytać.Weź stosuj przecinki czy coś bo trzeźwo sie nie da tego przeczytać bez oczojebca:P... wpadne w alkoholizm :(

2-ga sprawa to może weź te świece jednak luknij co?? Spalanie spalaniem ale błąd przekaźnika świec żarowcyh pojawia sie rowniez wtedy gdy któraś z nich jest upalona.Wiem po sobie bo miałem tak rok temu.

 


 


 


#9 OFFLINE   BenekKNS

BenekKNS
  • 609 postów
  • Dołączył: 27-11-2008
  • Skąd: Teresin

Napisany 22 stycznia 2012 - 02:13

Marus1989Hello a świeci Ci się checkengine?bo przy uwalonym wtrysku sterującym powinien się świecić...

#10 OFFLINE   aparat

aparat

    Zbanowany

  • 274 postów
  • Dołączył: 06-10-2010

Napisany 22 stycznia 2012 - 06:07

a przy walniętym wtrysku sterującym silnik nie chce się zbierać,wchodzić na obroty pod obciążeniem,czyli na biegu.te świece ,żeby sprawdzić na szybko miernikiem lub żarówką,bez wykręcania,trzeba wypiąć wtyczke na przekażniku od grzania(bo inaczej są boczniowane przez inne sprawne świece-połączenie równoległe) i mierzyć najlepiej w tej wypiętej wtyczce. a powodem błędu może też być uszkodzonu elektrozawór,przestawiacz kąta wtrysku w pompie,lub przytatarty mechanicznie ten element od zmiany kąta wtrysku w pompie(tłok na dole pompy-dwa dekielki na dole pompy)

#11 OFFLINE   Marus1989Hello

Marus1989Hello
  • 55 postów
  • Dołączył: 20-07-2011
  • Skąd: Dęblin/Chełm/Wojsławice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 22 stycznia 2012 - 08:46

Witam więc świece sprawdziłem na krótko znaczy odkręciłem od każdej kabel i na krótko plus od aku próbówka i do świece i próbówka świeciła więc świece wszystkie tak zrobiłem i wyszło że sprawne później sprawdziłem czy dochodzi prąd do nich po przekręceniu kluczyka dochodzi prąd , no właśnie jak by był walnięty wtrysk to by się nie zbierała itp bo już wyczytałem wczoraj a ona śmiga jak szalona i przy obciążeniu i bez obciążenia , i tak check engine świeci czasem szczególnie jak jest zimna odpalam ruszam pierwszy bieg i zmiana na drugi w tym momencie check świeci na 1 sek i dalej jazda a później to w ogóle nie świecie tylko raz jak jest zimna wiem ze odstawie ome na poprawienie ustawienia kąta wtrysku bo może źle ustawili bo po wymianie rozrządu zaczęła ciężko palić mi a przed wymiana nawet w -10 jak było to tylko raz podgrzałem świece i zapalała gdzie kręcił rozrusznik może z 3-4 sek tak ładnie mi paliła a teraz muszę po ich ustawienie kręcić 30 sek a przed ustawieniem pompy odrazu po wymianie rozrządu musiałem rano kręcić po 2 min z rana

#12 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 marca 2012 - 04:25

a ja się podepnę bo mam dość irytujący mały problem

W czasie jazdy ja otworze szybe to słysze takie cyk cyk cyk cyk cyk cyk , jest to też minimalnie słyszalne w kabinie ALE dźwięk ten jest tylko gdy dodaję gazu,gdy puscze pedał gazu w czasie jazdy i silnik sam se jedzie na biegu to tego nie ma - czyli zonk w układzie wtryskowym

No i szybki llok pod maskę i tak:
-wtrysk 1 : ropa w dole gdzie jest osadzony wtrysk
-wtrysk 4(sterujący) :zapaćkany ropą

reszta sucha jak pieprz

Inne objawy??
Ciężko odpala na zimnym czyli ewidentnie się zapowietrza

Uszczelnić i bedzie wsio grało ? Błędów nie ma, mocy też nie brakuje skoro wczoraj goniąc do roboty nakręciła blisko 200kmh przy niespełna 4500rpm

 


 


 


#13 OFFLINE   ChiliPalmer

ChiliPalmer

    MV6 to styl życia... ;-)

  • 260 postów
  • Dołączył: 21-12-2011
  • Skąd: Zgierz/Ozorków

Napisany 04 marca 2012 - 09:47

a ja się podepnę bo mam dość irytujący mały problem

W czasie jazdy ja otworze szybe to słysze takie cyk cyk cyk cyk cyk cyk , jest to też minimalnie słyszalne w kabinie ALE dźwięk ten jest tylko gdy dodaję gazu,gdy puscze pedał gazu w czasie jazdy i silnik sam se jedzie na biegu to tego nie ma - czyli zonk w układzie wtryskowym

No i szybki llok pod maskę i tak:
-wtrysk 1 : ropa w dole gdzie jest osadzony wtrysk
-wtrysk 4(sterujący) :zapaćkany ropą

reszta sucha jak pieprz

Inne objawy??
Ciężko odpala na zimnym czyli ewidentnie się zapowietrza

Uszczelnić i bedzie wsio grało ? Błędów nie ma, mocy też nie brakuje skoro wczoraj goniąc do roboty nakręciła blisko 200kmh przy niespełna 4500rpm

Mam to samo, takie cykanie charakterystyczne. Pompiarz mi powiedział że to na 90% wtryski, lub delikatnie ocierający łańcuch o ślizg... nie wiem ile w tym prawdy.
Dodam że u mnie ze sterującego sobie cieknie, pierwszy stoi w ropie... tzn w czymś czarnym jak smoła, ale śmierdzącym ropą.

#14 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 04 marca 2012 - 10:43

Takie cykanie jak wychodzi ze strony wtrysków to po prostu końcówki klepią wymiana wszystko załatwi ale jak nie leją to można tak jeździć

#15 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 marca 2012 - 10:49

może się przyłączę. co może być przyczyna mokrych gniazd wtryskiwaczy(tego zgłębienia). bo również mam mokro na jednym, pierwszym wtrysku. a nie odczuwam mniejszej mocy ani nierównej pracy.

#16 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 marca 2012 - 11:45

łańcuch to nie bardzo bo ja mam te cykanie tylko jak dam gazu w czasie jazdy czyli pod obciążeniem, na jałowym nie ma cykania a przecież rozrząd chodzi no nie??

 


 


 


#17 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 04 marca 2012 - 12:24

może się przyłączę. co może być przyczyna mokrych gniazd wtryskiwaczy(tego zgłębienia). bo również mam mokro na jednym, pierwszym wtrysku. a nie odczuwam mniejszej mocy ani nierównej pracy.


Albo nieszczelne przelewy, ewentualnie podkładki miedziane pod wtryskami.

łańcuch to nie bardzo bo ja mam te cykanie tylko jak dam gazu w czasie jazdy czyli pod obciążeniem, na jałowym nie ma cykania a przecież rozrząd chodzi no nie??


Tak jak pisałem wcześniej to zapewne wtryski klepią

#18 OFFLINE   ChiliPalmer

ChiliPalmer

    MV6 to styl życia... ;-)

  • 260 postów
  • Dołączył: 21-12-2011
  • Skąd: Zgierz/Ozorków

Napisany 04 marca 2012 - 12:39

łańcuch to nie bardzo bo ja mam te cykanie tylko jak dam gazu w czasie jazdy czyli pod obciążeniem, na jałowym nie ma cykania a przecież rozrząd chodzi no nie??


To pewnie jednak te końcówki, chociaż nie leją, bo świeczki jak wymieniałem to gdyby nie to że spalone to wyglądały jak nowe. Straty mocy nie ma. Wymienię podkładki pod wtryskami i zobaczymy czy zrobi się sucho i może cykanie ustanie... ;-) Chociaż będę miał pewność czy to końcówki wtrysków czy może właśnie od nieszczelności na "garnku" takie odgłosy.