Witam
Pytanie jak w temacie.
Mam takie objawy, że po odpaleniu czasem (napompowany już) pedał hamulca wpada szybko i daleko a czasem wolno i ociężale i nie daleko. Podczas jazdy mam to samo. Czasem hamulec działa lekko (dość) i ładnie hamuje a czasem niestety działa ciężko i muszę użyć siły aby autko zahamowało. Hamulce mam dobre: nowe tarcze, klocki, płyn. Układ odpowietrzony. Autko nie ma problemów z samym hamowaniem - wytraca prędkość bez problemu.
Wąż od kolektora do serwa mam nowy, zawór zwrotny (trójnik) także. Wydaje mi się, że wykluczyłem więc wszystkie inne potencjalne przyczyny. A może nie ????
Problemem jest natomiast to, że właśnie częściej muszę użyć siły, i to nie małej, aby zahamować. Po przeczytaniu różnych postów wyciągam wniosek, że to serwo się psuje.
Nie znalazłem jednak żadnego postu, w którym jest omawiana wymiana bądź regeneracja serwa.
Czy więc u Was serwo nie psuje się ???
Co się robi z padającym serwem ? Można je regenerować ???? Czy kupuje się nowe ?
Na Alledrogo nie widziałem nowego serwa, czy więc w ogóle nowe jest dostępne w sklepach ???


Serwo - regereracja, uzywka czy nowe ?
Rozpoczęte przez
remek76
, 07 sty 2012, 15:07
4 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2012 - 15:07
#2
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2012 - 20:02
Ktoś się wypowie ?
Co się robi z padającym serwem ? Można je regenerować czy kupuje się nowe ?
Co się robi z padającym serwem ? Można je regenerować czy kupuje się nowe ?
#3
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2012 - 20:18
Jak kosztuje na allegro 20złotych a się nie często psuje to nawet nie chciało by mi się myśleć
#4
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2012 - 21:39
witam
u mnie jest tak że czasami jest super hamulec a czasami jest słabszy i trzeba mocniej wciskać, pompa przyszła druga serwo drugie i to samo podobnie, dziwna sprawa.
2.5 v6 serwo PN i takie wstawiłem następne. tarcze klocki z górnej półki brembo ferodo, tył ate, pomocy. dziś zamówiłem zaworek podciśnieniowy.
i co z tymi oznaczeniami serwa PP.PN.PS itd.
u mnie jest tak że czasami jest super hamulec a czasami jest słabszy i trzeba mocniej wciskać, pompa przyszła druga serwo drugie i to samo podobnie, dziwna sprawa.
2.5 v6 serwo PN i takie wstawiłem następne. tarcze klocki z górnej półki brembo ferodo, tył ate, pomocy. dziś zamówiłem zaworek podciśnieniowy.
i co z tymi oznaczeniami serwa PP.PN.PS itd.
#5
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2012 - 21:46
Twardy pedał miewałem tylko w dieslu jak coś z pompą vacum było nie tak. W benzynie to musisz mieć jakąś nieszczelność chyba.
Odpal pogazuj i za godzinę zobacz czy starczy na jedno dwa wciśnięcia zanim stwardnieje.
Odpal pogazuj i za godzinę zobacz czy starczy na jedno dwa wciśnięcia zanim stwardnieje.