


Ciężkie odpalanie na zimnym silniku
#1
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2011 - 20:11

#2
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2011 - 20:22
Pomocy w mojej OMCI miałem regenerowaną pompę wtryskową po naprawie ciężko pali dziwna sprawa ponieważ jak ją kręcę łapie ale zaraz gaśnie tak z 3 razy i pali pozniej nie mam już problemu pali raz za razem świece żarowe wymieniłem wiec nie wiem co może być może zle ustawiona pompa
:(
Kolego nic innego jak się zapowietrza sprawdz opaski od wężyka zasilającego ewentualnie sam weżyk czy nie jest dziurawy itp...pod przewody przy pompie idą miedziane podkładki mam nadzieję że ktoś kto robił ci pompę je wymienił na nowe... ps jakieś wycieki są ?Bo oczywiście ustawiona jest jak książka pisze ? to ma także wpływ jaką dawkę rozruchową ci pokazuje ?
#3
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2011 - 20:37
#4
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2011 - 20:51
#5
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2011 - 21:24
Pomocy w mojej OMCI miałem regenerowaną pompę wtryskową po naprawie ciężko pali dziwna sprawa ponieważ jak ją kręcę łapie ale zaraz gaśnie tak z 3 razy i pali pozniej nie mam już problemu pali raz za razem świece żarowe wymieniłem wiec nie wiem co może być może zle ustawiona pompa
:(
Mi tak szalała omcia jak padła mi pompa wspomagania rozruchu która znajduje się w zbiorniku paliwa.. co prawda regeneracji pompy nie miałem, ale mając 20l w zbiorniku zaczynała się jazda..

#6
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2011 - 21:28
Mi tak szalała omcia jak padła mi pompa wspomagania rozruchu która znajduje się w zbiorniku paliwa.. co prawda regeneracji pompy nie miałem, ale mając 20l w zbiorniku zaczynała się jazda..
Powyżej 20l było ok:masakra:
owszem i przez pompe w zbiorniku będzie lipa ale jak dzieję mu sie to tuż po regeneracji pompy wtryskowej to chyba musiałby miec strasznego pecha aby w tym momencie strzeliła

#7
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2011 - 21:49
owszem i przez pompe w zbiorniku będzie lipa ale jak dzieję mu sie to tuż po regeneracji pompy wtryskowej to chyba musiałby miec strasznego pecha aby w tym momencie strzeliła
Ja miałem taki przypadek rok po roku a szczególnie wczesną zimą..! Zmieniłem stacje paliw i oczywiście przed założeniem nowej pompy ogólne czyszczenie układu paliwowego + nowy filtr paliwa i wszystko gra! Sprawdzisz zalewając zbiornik ( dla spokoju ) do połowy.. Poza tym przed uruchomieniem silnika na samym włączonym zapłonie delikatnie słychać działanie tej pompki w okolicach zbiornika - jeżeli nic nie słychać może być to znak.. Wtedy uderz w od spodu w zbiornik, zacznie działać -słychać , nie słychać jej ...
A jeżeli auto jest świeżo po naprawie to wal na gwarancje..

#8
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2011 - 20:51
#9
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2012 - 21:18
#10
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2012 - 21:29

#11
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2012 - 21:31
#12
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2012 - 16:32
Temat z pompką w baku wałkowałem dosyć długo także jak ktoś ma z tym problem służę pomocą.
#13
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2012 - 21:30
