Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ciężkie odpalanie na zimnym silniku


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Kamil2

Kamil2
  • 3 postów
  • Dołączył: 28-12-2011
  • Skąd: Kramarzewo/Działdowo/Warszawa

Napisany 28 grudnia 2011 - 20:11

Pomocy w mojej OMCI miałem regenerowaną pompę wtryskową po naprawie ciężko pali dziwna sprawa ponieważ jak ją kręcę łapie ale zaraz gaśnie tak z 3 razy i pali pozniej nie mam już problemu pali raz za razem świece żarowe wymieniłem wiec nie wiem co może być może zle ustawiona pompa :(:(

#2 OFFLINE   klimeek

klimeek
  • 128 postów
  • Dołączył: 22-09-2010
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 28 grudnia 2011 - 20:22

Pomocy w mojej OMCI miałem regenerowaną pompę wtryskową po naprawie ciężko pali dziwna sprawa ponieważ jak ją kręcę łapie ale zaraz gaśnie tak z 3 razy i pali pozniej nie mam już problemu pali raz za razem świece żarowe wymieniłem wiec nie wiem co może być może zle ustawiona pompa :(:(



Kolego nic innego jak się zapowietrza sprawdz opaski od wężyka zasilającego ewentualnie sam weżyk czy nie jest dziurawy itp...pod przewody przy pompie idą miedziane podkładki mam nadzieję że ktoś kto robił ci pompę je wymienił na nowe... ps jakieś wycieki są ?Bo oczywiście ustawiona jest jak książka pisze ? to ma także wpływ jaką dawkę rozruchową ci pokazuje ?

#3 OFFLINE   Kamil2

Kamil2
  • 3 postów
  • Dołączył: 28-12-2011
  • Skąd: Kramarzewo/Działdowo/Warszawa

Napisany 28 grudnia 2011 - 20:37

wiesz że tego nie wiem czy wymieniał przewody ale moim zdaniem jest ustawiona dobrze bo silnik pracuje równo nie dusi się i w ogóle w trasie i na mieście zachowuje się dobrze tylko ranne odpalanie ma bardzo kiepskie

#4 OFFLINE   klimeek

klimeek
  • 128 postów
  • Dołączył: 22-09-2010
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 28 grudnia 2011 - 20:51

ale ile pokazuje ci komp...? prawidłowy kąt wtrysku i dawka to jak amen w pacierzu dla tego silnika aby dobrze pracował przewodów pewnie nie wymieniał bo nie trzeba przy wymianie uszczelek pompy... no chyba że tego wymagają... chodzi mi o to czy wymienił ci miedziane podkladki np pod przewodem zasilającym pompę.Filtr paliwa może zmieniał ? albo masz zły kąt lub dawkę ewentualnie się zapowietrza...

#5 OFFLINE   Kicu

Kicu
  • 59 postów
  • Dołączył: 09-11-2009
  • Skąd: Olesno / Piaseczno

Napisany 28 grudnia 2011 - 21:24

Pomocy w mojej OMCI miałem regenerowaną pompę wtryskową po naprawie ciężko pali dziwna sprawa ponieważ jak ją kręcę łapie ale zaraz gaśnie tak z 3 razy i pali pozniej nie mam już problemu pali raz za razem świece żarowe wymieniłem wiec nie wiem co może być może zle ustawiona pompa :(:(


Mi tak szalała omcia jak padła mi pompa wspomagania rozruchu która znajduje się w zbiorniku paliwa.. co prawda regeneracji pompy nie miałem, ale mając 20l w zbiorniku zaczynała się jazda..;) Powyżej 20l było ok:masakra:

#6 OFFLINE   klimeek

klimeek
  • 128 postów
  • Dołączył: 22-09-2010
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 28 grudnia 2011 - 21:28

Mi tak szalała omcia jak padła mi pompa wspomagania rozruchu która znajduje się w zbiorniku paliwa.. co prawda regeneracji pompy nie miałem, ale mając 20l w zbiorniku zaczynała się jazda..;) Powyżej 20l było ok:masakra:


owszem i przez pompe w zbiorniku będzie lipa ale jak dzieję mu sie to tuż po regeneracji pompy wtryskowej to chyba musiałby miec strasznego pecha aby w tym momencie strzeliła :masakra:

#7 OFFLINE   Kicu

Kicu
  • 59 postów
  • Dołączył: 09-11-2009
  • Skąd: Olesno / Piaseczno

Napisany 28 grudnia 2011 - 21:49

owszem i przez pompe w zbiorniku będzie lipa ale jak dzieję mu sie to tuż po regeneracji pompy wtryskowej to chyba musiałby miec strasznego pecha aby w tym momencie strzeliła :masakra:


Ja miałem taki przypadek rok po roku a szczególnie wczesną zimą..! Zmieniłem stacje paliw i oczywiście przed założeniem nowej pompy ogólne czyszczenie układu paliwowego + nowy filtr paliwa i wszystko gra! Sprawdzisz zalewając zbiornik ( dla spokoju ) do połowy.. Poza tym przed uruchomieniem silnika na samym włączonym zapłonie delikatnie słychać działanie tej pompki w okolicach zbiornika - jeżeli nic nie słychać może być to znak.. Wtedy uderz w od spodu w zbiornik, zacznie działać -słychać , nie słychać jej ...

A jeżeli auto jest świeżo po naprawie to wal na gwarancje..!!! Może faktycznie się zapowietrza.. Trzymam kciuki!

#8 OFFLINE   Kamil2

Kamil2
  • 3 postów
  • Dołączył: 28-12-2011
  • Skąd: Kramarzewo/Działdowo/Warszawa

Napisany 29 grudnia 2011 - 20:51

u mnie jak jest 30 litrów też tak jest ale tylko rano jak ma pierwsze odpalanie i strasznie przykopci a pozniej cały dzien jest elegancko pali od razu

#9 OFFLINE   waldek13

waldek13
  • 2 postów
  • Dołączył: 03-01-2012

Napisany 05 stycznia 2012 - 21:18

problem odpalenia zimnego silnika lezy po stronie swiec zarowych. sprawdż je miernikiem każda po koleji,nastawionym na rezystencję.jesli ci po odpaleniu wszystko dobrze chodzi to zacznij od tego najpierw.

#10 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 stycznia 2012 - 21:29

Waldu rozumiem że to twoj 1szy post ale wcześniej już było że świece wymienione :)

 


 


 


#11 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 05 stycznia 2012 - 21:31

w omie wiele rzeczy powoduje że ciężko pali jak zimna TD

#12 OFFLINE   neoknight

neoknight
  • 106 postów
  • Dołączył: 08-03-2008
  • Skąd: Gliwice

Napisany 11 stycznia 2012 - 16:32

Miałem nie dawno podobny problem. Odpalała i zaraz gasła. W niedługim czasie podczas jazdy zgasła całkiem (paliła się już rezerwa) i już wiedziałem co jest grane, pompka w baku padła całkiem w cześniej musiała się tylko zawieszać niestety, to już 3 ale tak to jest jak ma niskie stany:P. Jeśli masz poniżej 20l w zbiorniku i szfankuje ci pompka to będzie ciężko z odpalaniem, po prostu się zapowietrza. Zatankuj sobie tak ze 30l i w tedy zobaczysz. Ja jeszcze pompki nie wymieniłem ale mam teraz pełny bak i pali bez problemu (ostatnio 4 dni stała i od kopa).
Temat z pompką w baku wałkowałem dosyć długo także jak ktoś ma z tym problem służę pomocą.

#13 OFFLINE   robertx30x

robertx30x
  • 7 postów
  • Dołączył: 23-09-2009
  • Skąd: górowo iławeckie

Napisany 12 stycznia 2012 - 21:30

kolego sprawdz pompkę w zbiorniku tam jest najmniej rozkręcania i czysta robota:jump: i miejsca jest sporo bo z resztą to połowe trzeba porozbierać powodzenia życzę:)