Witam wszystkich
zauwazyłem dośc intensywny wyciek oleju z silnika , w okolicy sprzęgła. Najprawdopodobniej poszedł tylny uszczelniacz wału korbowego. Czy ktoś już to naprawiał ? i czy są z tym jakieś poważniejsze kłopoty?? Uszczelniacz brać oryginalny, czy sa jakiś zamienniki . jaki jest koszt takiego uszczelniacza ?? Proszę o opinie.
Ups. zapomniałem dodac autko to Omesia 2,5 V6
Pzdr


Uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni biegów
Rozpoczęte przez
Tomala
, 29 sie 2006, 22:03
4 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2006 - 22:32
bierz tylko oryginał, chyba że sprzedajesz samochód za rok to wtedy nie... nie ma kłopotów, ściągasz skrzynie, wkręcasz w stary metalowego wkręta i go unosisz obcęgami.... jest twój zabijasz nowy, tylko nie zapomnij go dobrze posmarować żeby się nie przypalil...
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2011 - 09:40
przy okazji zwalania skrzyni będę wymieniał od razu tylni simering wału korbowego
mam pytanie odnośnie montażu bo kupiłem simering teflonowy - podobno dłużej wytrzymują
ale gdzieś mi się obiło o uszy, że zakładając go nie smaruję się go olejem
może mi ktoś opisać sposób montażu takiego teflonowego simeringu
mam pytanie odnośnie montażu bo kupiłem simering teflonowy - podobno dłużej wytrzymują
ale gdzieś mi się obiło o uszy, że zakładając go nie smaruję się go olejem
może mi ktoś opisać sposób montażu takiego teflonowego simeringu
#5
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2011 - 10:01