Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

AC.R01 opinie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 grudnia 2011 - 21:39

muszę zmienić reduktor bo magic jaki mam zainstalowany ma już nalatane ponad 50 tyś i pewnie lada moment puści bąka do układu chłodzenia,podobno da radę w 2,5 czy ktoś z was testuje ten reduktor.

#2 OFFLINE   walkalone

walkalone
  • 112 postów
  • Dołączył: 22-09-2011
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 16 grudnia 2011 - 12:20

wlasna konstrukcja AC, oparta chyba czesciowo na KME Silver ale moge sie mylic.
W kazdym razie ja zaufalem sprawdzonej marce - ZAVOLI ZETA N (Nka jest bodajrze do 190KM, ZETA S do 250KM).
po przelaczeniu przy 20st C na wtryskach OMVL REG auto nie szarpie, nie buja, chodzi plynnie. ZAVOLI z tego co wiem bardzo szybko rozpreza i sie nagrzewa dlatego tez nawet przy temp powietrza rzedu 0st C po 3 min pracy na wolnych mam juz LPG :-)
Szczerze polecam ten reduktor - dobry i tani. Jedyne co slyszalem o nim to tez te 50-70 kkm i trzeba regenerowac - ma maly przeplyw i potrafi zajsc syfem jesli nie dbasz o plyn i nie wymieniasz.
Wczesniej mialem w innym aucie Tomasetto Artic (niby do 250km) i w porownaniu do niego - niebo a ziemia. Na Tomasetto autko przy przelaczeniu przy 35st C szarpalo jeszcze chwile wiec musial kiepsko rozprezac.

#3 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 grudnia 2011 - 12:54

Zavoli ,to prawda jest sprawdzoną konstrukcją ale zavoli s to za mało ,a N to dwa w takim układzie i jeszcze jest problem z minimalnym zakresem ciśnień w tym parowniku minimalne jest dosyć wysoko i trudno potem zejść niżej.Moce jakie podają producenci często mijają się z prawdą i praktyka mówi co innego.Potrzebuję stabilne ciśnienie w zakresie 0.95 do 1,05

#4 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 grudnia 2011 - 22:59

A oglądałeś NIKO Domańskiego? Koszt regeneracji kilka złotych - oringi. Model do 250KM chyba by 170KM w Omedze obsłużył stabilnie. Ciśnienie, teoria głosi regulowane w zakresie 0,8-1,5. Z góry uprzedzam, że nie testowałem ale ciekaw jestem tego rozwiązania.