problemy z tłumikami
#1 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2007 - 22:00
[edit lord_craven] proszę nie używać słów wulgarnych. Nawet zaowalowanych
#2 OFFLINE
Napisany 16 listopada 2007 - 22:17
#3 OFFLINE
Napisany 16 listopada 2007 - 22:43
jak miałeś krzywe to trzeba było reklamować
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
#4 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 01:15
#5 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 11:10
Moj tlumik juz chyba konczy zywota, choc to BOSAL i trzymal wiele lat. Zastanawiam sie czy wstawic kolejnego BOSALa czy moze pojsc po taniosci.
Ile Polmostow wytrzyma w Omedze? U mnie jest BOSAL i jesli byl wymieniany to raz czyli starcza na ok 4-5 lat.
Ja widze jeden problem w tlumikach. W jednych autach (np Vectra) uklad wydechowy jest dobrze dobrany. Jest krotszy i spaliny mniej sie rozprezaja i wychodza goretsze, przez co ostatni tlumik jest czysty. W innych (np dlugich jak Omega) nagrzanie ostatniego tlumika trwa wieki przez co zbiera sie w nim ogromna ilosc wody a rano to prawie wytwornik pary. W takich autach tlumiki rdzewieja jeszcze szybciej z uwagi na zalegajaca wode.
Nie wiem jak w sedanch, ale kombi jest tak fatalnie zrobione, ze woda pryskajaca z kola tylnego leci akurat na kolanko wchodzoce do puszki przez co wlasnie tutaj moj tlumik zrobil sie jak sito. Mysle nad jakims zabezpieczeniem zeby oslonic tlumik. Czy ktos juz ma jakies rozwiazania?
#6 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 15:37
Ja za środkowy i ostatni tłumik dałem prawie 200 PLN-ów. Gwarancja na dwa lata od jakiegoś sprzedawcy z allegro.
Zresztą wymiana kompletu do jakieś 30 minut z otwarciem kanału więc nie ma wiele trudu.
#7 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2007 - 21:55
jak najbardziej kolego masz racje. warto jednak zauwazyc ze vectra ma srodkowy tlumik pryelotowy a omega komorowy.co rowniez wplywa na szybkosc nagrzania. oczwiscie nie ma z tym problemow gdy robimy dluzsze trasy.Ja widze jeden problem w tlumikach. W jednych autach (np Vectra) uklad wydechowy jest dobrze dobrany. Jest krotszy i spaliny mniej sie rozprezaja i wychodza goretsze, przez co ostatni tlumik jest czysty. W innych (np dlugich jak Omega) nagrzanie ostatniego tlumika trwa wieki przez co zbiera sie w nim ogromna ilosc wody a rano to prawie wytwornik pary. W takich autach tlumiki rdzewieja jeszcze szybciej z uwagi na zalegajaca wode.
#8 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 01:32