Czy ktos juz ogladal to auto ?
#1 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2011 - 00:12
Jak widac jestem tu nowy. Mam pytanie czy ktos juz ogladal to auto ?
http://otomoto.pl/op...-C21846603.html
Od 6miesiecy szukam sobie jakiejs Omegi, ale zawsze cos nie tak. Szczerze juz mnie znudzily wyjazdy i powroty, zazwyczaj wystarcza ogledziny zewnetrzne, a czasem auto nie przejdzie "wizytacji podwozia", nie mowiac juz o jakis badaniach na stacji diagnostycznej...wiec wole zapytac.
Pozdrawiam
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2011 - 17:34
Poza tym ja zauważyłem brak lewego trójkąta nad lampą na ostatnim zdjęciu.
Ogólnie auto ładnie się prezentuje na fotkach. Trzeba by obejrzeć na żywo.
#4 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2011 - 18:25
#5 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 00:10
#6 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 10:19
Moim zdaniem ktoś sobie to sam nakleił, bądź ma przeszłość angielskiego rynku
#7 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 10:26
Brakuje pewnie przez ten wystrzelony napinacz u kierowcy.ksenony powinny mieć spryskiwacze
#8 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 11:35
Brakuje pewnie przez ten wystrzelony napinacz u kierowcy.
Też mi się tak wydaję
#9 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 19:33
#10 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 19:53
Pewnie tak. Czyli dzwon musiał być konkretny.Brakuje pewnie przez ten wystrzelony napinacz u kierowcy.
Na bank nie jest to auto z grudnia 2002r. powinna mieć już kolorowy wyświetlacz obok zegarów
Bo Twoja ma?
Nie każda Omega ma kolorowy wyświetlacz
#11 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 20:00
#12 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 21:16
Brakuje pewnie przez ten wystrzelony napinacz u kierowcy.
Na bank nie jest to auto z grudnia 2002r. powinna mieć już kolorowy wyświetlacz obok zegarów. Daj sobie spokuj z tym autem i szukaj coś innego
Pewnie tak. Czyli dzwon musiał być konkretny.
Ale się towarzystwo rozpędziło...
1. To nie jest RM 2002 - wszystkie znaki jakie posiada auto to takie, że jest to RM 2001 (światła tył, grill, TC a nie ESP(tu ciężko coś zobaczyć)))
2. Kolorowy wyświetlacz nie był standardem - tego nie trzeba wyjaśniać
3. Auto nie miało ksenonów z fabryki - właściciel albo się pomylił albo ma HIDy - brak spryskiwaczy, przełącznik z ręczną regulacją, klosze lamp. Tu nie ma teorii spiskowej z dzwonem - odpalony napinacz to inna historia
4. Auta w tak ubogiej konfiguracji nie występowały często na kontynencie - właśnie takie wersje GLS były za to dostępne na wyspach.Wystarczy w google wpisać omega GLS i już jest sporo Vauxhalli:)
#13 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 21:23
ja ma RM 2002 i mam tak jak na tej aukcjiTo nie jest RM 2002 - wszystkie znaki jakie posiada auto to takie, że jest to RM 2001 (światła tył, grill, TC a nie ESP(tu ciężko coś zobaczyć)))
#14 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 21:48
ja ma RM 2002 i mam tak jak na tej aukcji
Hmm do tej pory rozpoznawałem RM 2002 po: dymionych tylnych lampach, w sześciocylindrowcach po grillu w kratkę i po esp. Jeśli tak piszesz to musiałyby być odstępstwa dla 'biedniejszych' wersji. Z vinu określasz swój RM? Na jaki rynek przeznaczone było auto?
#15 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 22:04
w sześciocylindrowcach po grillu w kratkę i po esp.
tutaj masz racje, natomiast to:
dymionych tylnych lampach
była opcja a nie standard
Jeżeli to jest faktycznie RM 2002 to przy tym silniku chyba powinien mieć xenon w standardzie, ale musiałbym to sprawdzić w swoich szpargałach.
Tu nie ma teorii spiskowej z dzwonem - odpalony napinacz to inna historia
Mógłbyś powiedzieć jaka??
#16 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 22:09
Mógłbyś powiedzieć jaka
Chodzi mi o to, że trop ksenonów i braku sprysków nie naprowadza na dzwona, odpalony napinacz już tak.
Aaa i zauważyłem że brak dekielków na felgach może też świadczyć o zacieraniu śladów po vauxhallu, ale to tylko hipoteza.
Wg mnie to jest właściwy RM 2002 w 2.6v6 bez ksenonów w standardzie: klik
#17 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 23:05
Hmm do tej pory rozpoznawałem RM 2002 po: dymionych tylnych lampach, w sześciocylindrowcach po grillu w kratkę i po esp. Jeśli tak piszesz to musiałyby być odstępstwa dla 'biedniejszych' wersji. Z vinu określasz swój RM? Na jaki rynek przeznaczone było auto?
Co do xenonu to moim zdaniem nie miała go fabrycznie. tak jak manbuba napisał, reszta elementów nie wskazuje na to. Nie wierzę, że po dzwonie gościu zmienił włącznik świateł.
Co do anglików natomiast:
Mam Vauxalla Omegę RM2003 3.2 V6 w bardzo bogatej wersji. Lampy z tyłu normalne,(auto w 100% bezwypadkowe, a poprzedni (i jedyny) właściciel pedant na punkcie tego auta, więc na pewno nie zmieniłby na stare) brak ESP, grill VX, ale taki jak w VX Omegach przed RM2002. Dodam, że 6-cylindrówki z wysp nie miały ESP.
#18 OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2011 - 07:10
tak z VINu i auto było na rynek niemiecki robionyZ vinu określasz swój RM? Na jaki rynek przeznaczone było auto?
nie do końca mam z RM 2003 dokładnie z maja 2003 na soczewce 2,5 DTI i biedę taką że głowa boli, fakt ta już ma ESP a nie TCJeżeli to jest faktycznie RM 2002 to przy tym silniku chyba powinien mieć xenon w standardzie, ale musiałbym to sprawdzić w swoich szpargałach.
#19 OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2011 - 10:26
Co do anglików natomiast:
Mam Vauxalla Omegę RM2003 3.2 V6 w bardzo bogatej wersji. Lampy z tyłu normalne,(auto w 100% bezwypadkowe, a poprzedni (i jedyny) właściciel pedant na punkcie tego auta, więc na pewno nie zmieniłby na stare) brak ESP, grill VX, ale taki jak w VX Omegach przed RM2002. Dodam, że 6-cylindrówki z wysp nie miały ESP.
Ha, bo w RM 2003 wróciły białe lampy! Nie wiem czy z tego powodu, że podjęli decyzję o zakończeniu produkcji i mieli jakieś zapasy magazynowe? W każdym razie możliwe, że właściciel nie kłamie w kwestii grudnia 2002 to jest już RM2003:) Ale brak ESP, brak dekli na felgach, drzwi z oznaczeniami GLS i grill pre 2002 sugerują, że mamy do czynienia z anglikiem.
#20 OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2011 - 10:38
Witam.
Jak widac jestem tu nowy. Mam pytanie czy ktos juz ogladal to auto ?
http://otomoto.pl/op...-C21846603.html
Od 6miesiecy szukam sobie jakiejs Omegi, ale zawsze cos nie tak. Szczerze juz mnie znudzily wyjazdy i powroty, zazwyczaj wystarcza ogledziny zewnetrzne, a czasem auto nie przejdzie "wizytacji podwozia", nie mowiac juz o jakis badaniach na stacji diagnostycznej...wiec wole zapytac.
Pozdrawiam
Witam
Przy okazji pierwszego posta, pragnę się przedstawić, Filip jestem.
Zalogowałem się u Was na forum, ponieważ szukam Omegi dla siebie.
W niedziele (jeżeli Omega jeszcze będzie), będę jechał do Ustki ją oglądać.
Powiedzcie mi proszę na co mam zwrócić szczególną uwagę.
Dotychczas jeździłem Astrą i co nieco o Oplach wiem ale na Omegach się kompletnie nie znam.
Pozdrawiam