Może jest wśród nas ktoś kto użytkuje LT35 MAXI...
Na początek mam kilka pytań...
Silnik 2,5TDI 109KM... przy pełnym załadunku ok. 1500kg - nie brakuje mocy??
Jak z awaryjnością tej jednostki??
Po ogłoszeniach widzę, że większość jest właśnie z tym silnikiem...
Jakie spalanie??
Prawdopodobnie będę szukał LTka z rocznika 05-06...
Chciałbym wiedzieć na co szczególnie zwrócić uwagę...
Do tej pory jeździłem tylko Sprinterem i T4...


VW LT maxi 2,5tdi opinie i informacje
Rozpoczęte przez
Beny
, 23 lis 2011, 21:26
8 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 21:57
Jeśli możesz bierz 2.8. Najlepiej w wersji LT35 (większa ładowność w dowodzie bo ok. 1500kg - fizycznie autem można targać 2,5T i nic się z autem nie stanie).
Spalanie praktycznie takie samo, za to większa moc i moment. Z silnikiem zero problemów. Od 2 lat takim jeżdżę tyle że wersja średniak wysoki. Wczoraj i dzisiaj zrobiłem swoim 780km wioząc przez ten dystans średnio 2T ładunku i spalił na tym dystansie niecały zbiornik. Rezerwa zaświeciła po 740 km (na samej rezerwie na pusto można zrobić jakieś 60km, więc średnia spalania wychodziła by na jakieś 10-11 litrów.
Jeśli chodzi o zakup polecam firmę "CARGO" z Białegostoku. Braliśmy od nich 2 LTki z tym silnikiem i jesteśmy bardzo zadowoleni. Nie robią problemów ze sprawdzeniem auta w ASO.
Warto oglądając auto z tym silnikiem sprawdzić napinacz paska wielorowkowego. Jeśli pasek wpada w nadmierne wibracje to napinacz do wymiany (koszt ok 1200 z robocizną w ASO na dobrych częściach). No i trzeba sprawdzić jak z korozją.
Spalanie praktycznie takie samo, za to większa moc i moment. Z silnikiem zero problemów. Od 2 lat takim jeżdżę tyle że wersja średniak wysoki. Wczoraj i dzisiaj zrobiłem swoim 780km wioząc przez ten dystans średnio 2T ładunku i spalił na tym dystansie niecały zbiornik. Rezerwa zaświeciła po 740 km (na samej rezerwie na pusto można zrobić jakieś 60km, więc średnia spalania wychodziła by na jakieś 10-11 litrów.
Jeśli chodzi o zakup polecam firmę "CARGO" z Białegostoku. Braliśmy od nich 2 LTki z tym silnikiem i jesteśmy bardzo zadowoleni. Nie robią problemów ze sprawdzeniem auta w ASO.
Warto oglądając auto z tym silnikiem sprawdzić napinacz paska wielorowkowego. Jeśli pasek wpada w nadmierne wibracje to napinacz do wymiany (koszt ok 1200 z robocizną w ASO na dobrych częściach). No i trzeba sprawdzić jak z korozją.
#3
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 21:59
Znalazłem właśnie firmę WANSKAR która ma ciekawą ofertę...
Tylko jak tu wierzyć tym przebiegom:
http://moto.allegro....1936710102.html
Tylko jak tu wierzyć tym przebiegom:
http://moto.allegro....1936710102.html

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#4
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 22:07
Raczej z przebiegiem historii się nie sprawdzi ale LT ma to do siebie że widać jak jest dużo przekręcony.
#5
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 22:11
i takie pytanie... Jak przy bucie dymi na czarno to jest z nim źle?? czy one po prostu tak mają??

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#6
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 22:20
Prawdopodobnie któryś wtrysk się kończy. Przy mocniejszym depnięciu w pedał ma prawo przydymić ale to jak jest załadowany. No i nie na czarno.
#7
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 10:49
No i porozglądałem się trochę...
Sprinter odpadł w przedbiegach...
Pozostaje albo LT35 średniak albo Renault Master Maxi...
Zobaczę na ile fundusze pozwolą i zacznę jeździć oglądać...
Sprinter odpadł w przedbiegach...
Pozostaje albo LT35 średniak albo Renault Master Maxi...
Zobaczę na ile fundusze pozwolą i zacznę jeździć oglądać...

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#8
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2011 - 17:09
No t taki LT jak u mnie, też LT35. Na średniaka powierzchniowo wejdą ci 4 palety.
#9
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2012 - 18:58
[quote name='Benuś']Może jest wśród nas ktoś kto użytkuje LT35 MAXI...
Na początek mam kilka pytań...
Silnik 2,5TDI 109KM... przy pełnym załadunku ok. 1500kg - nie brakuje mocy??
Jak z awaryjnością tej jednostki??
Po ogłoszeniach widzę, że większość jest właśnie z tym silnikiem...
Jakie spalanie??
Latam po Polsce takimi LT-kami (mamy 3 takie w firmie i jednego 25 z chipem sprowadzony z niemiec ) z przyczepą 6-metrową na pace auta średnio koło 1 tony i na przyczepie też tak koło tony jak jestem załadowany spalanie przy 110/120km/h koło 13-14L , na pusto 10-11L co do mocy to te 20- 30km więcej by stykło , silniki w LT 2.5 TDI
co do tego 25(mały) spalanie z przyczepą załadowany 12L pusto 8-9
dynamika silnika jest bajka brak jakiejkolwiek turbo dziury (35 bardzo odczuwalna) porównanie mamy jeszcze craftery 105, 136 ,165 km
105km też ten sam zestaw (przyczepa) na autostradzie z Konina na wWarszawke uwaga 21L na 100km
na pusto 14L
136km też ten sam zestaw załadowany 15-16L pusto koło 13
165km ta sama historia załadowany 15-16 pusto koło 13 czyli spalanie jak ten 136 km a przyśpieszenia o niebo lepsze tyle ja mogę powiedzieć ze swoich doświadczeń a i dodam że ten mały z chipem idzie praktycznie tak samo jak crafter 165 km
co do silników w LT przebiegi od 300 do 500 tyś już maja i 0- problemów w crafterach już turbiny w dwóch padły w jednym po 130tyś w drugim po 20 tyś km
Woże mieszalniki głównie na wschód Polski;)
Na początek mam kilka pytań...
Silnik 2,5TDI 109KM... przy pełnym załadunku ok. 1500kg - nie brakuje mocy??
Jak z awaryjnością tej jednostki??
Po ogłoszeniach widzę, że większość jest właśnie z tym silnikiem...
Jakie spalanie??
Latam po Polsce takimi LT-kami (mamy 3 takie w firmie i jednego 25 z chipem sprowadzony z niemiec ) z przyczepą 6-metrową na pace auta średnio koło 1 tony i na przyczepie też tak koło tony jak jestem załadowany spalanie przy 110/120km/h koło 13-14L , na pusto 10-11L co do mocy to te 20- 30km więcej by stykło , silniki w LT 2.5 TDI
co do tego 25(mały) spalanie z przyczepą załadowany 12L pusto 8-9
dynamika silnika jest bajka brak jakiejkolwiek turbo dziury (35 bardzo odczuwalna) porównanie mamy jeszcze craftery 105, 136 ,165 km
105km też ten sam zestaw (przyczepa) na autostradzie z Konina na wWarszawke uwaga 21L na 100km

136km też ten sam zestaw załadowany 15-16L pusto koło 13
165km ta sama historia załadowany 15-16 pusto koło 13 czyli spalanie jak ten 136 km a przyśpieszenia o niebo lepsze tyle ja mogę powiedzieć ze swoich doświadczeń a i dodam że ten mały z chipem idzie praktycznie tak samo jak crafter 165 km
co do silników w LT przebiegi od 300 do 500 tyś już maja i 0- problemów w crafterach już turbiny w dwóch padły w jednym po 130tyś w drugim po 20 tyś km
Woże mieszalniki głównie na wschód Polski;)