Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

VW LT maxi 2,5tdi opinie i informacje


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 listopada 2011 - 21:26

Może jest wśród nas ktoś kto użytkuje LT35 MAXI...
Na początek mam kilka pytań...
Silnik 2,5TDI 109KM... przy pełnym załadunku ok. 1500kg - nie brakuje mocy??
Jak z awaryjnością tej jednostki??
Po ogłoszeniach widzę, że większość jest właśnie z tym silnikiem...
Jakie spalanie??

Prawdopodobnie będę szukał LTka z rocznika 05-06...
Chciałbym wiedzieć na co szczególnie zwrócić uwagę...
Do tej pory jeździłem tylko Sprinterem i T4...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#2 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 listopada 2011 - 21:57

Jeśli możesz bierz 2.8. Najlepiej w wersji LT35 (większa ładowność w dowodzie bo ok. 1500kg - fizycznie autem można targać 2,5T i nic się z autem nie stanie).
Spalanie praktycznie takie samo, za to większa moc i moment. Z silnikiem zero problemów. Od 2 lat takim jeżdżę tyle że wersja średniak wysoki. Wczoraj i dzisiaj zrobiłem swoim 780km wioząc przez ten dystans średnio 2T ładunku i spalił na tym dystansie niecały zbiornik. Rezerwa zaświeciła po 740 km (na samej rezerwie na pusto można zrobić jakieś 60km, więc średnia spalania wychodziła by na jakieś 10-11 litrów.
Jeśli chodzi o zakup polecam firmę "CARGO" z Białegostoku. Braliśmy od nich 2 LTki z tym silnikiem i jesteśmy bardzo zadowoleni. Nie robią problemów ze sprawdzeniem auta w ASO.
Warto oglądając auto z tym silnikiem sprawdzić napinacz paska wielorowkowego. Jeśli pasek wpada w nadmierne wibracje to napinacz do wymiany (koszt ok 1200 z robocizną w ASO na dobrych częściach). No i trzeba sprawdzić jak z korozją.

#3 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 listopada 2011 - 21:59

Znalazłem właśnie firmę WANSKAR która ma ciekawą ofertę...
Tylko jak tu wierzyć tym przebiegom:
http://moto.allegro....1936710102.html
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#4 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 listopada 2011 - 22:07

Raczej z przebiegiem historii się nie sprawdzi ale LT ma to do siebie że widać jak jest dużo przekręcony.

#5 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 listopada 2011 - 22:11

i takie pytanie... Jak przy bucie dymi na czarno to jest z nim źle?? czy one po prostu tak mają??
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#6 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 listopada 2011 - 22:20

Prawdopodobnie któryś wtrysk się kończy. Przy mocniejszym depnięciu w pedał ma prawo przydymić ale to jak jest załadowany. No i nie na czarno.

#7 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 listopada 2011 - 10:49

No i porozglądałem się trochę...
Sprinter odpadł w przedbiegach...
Pozostaje albo LT35 średniak albo Renault Master Maxi...
Zobaczę na ile fundusze pozwolą i zacznę jeździć oglądać...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#8 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 listopada 2011 - 17:09

No t taki LT jak u mnie, też LT35. Na średniaka powierzchniowo wejdą ci 4 palety.

#9 OFFLINE   WLKPdamda

WLKPdamda
  • 57 postów
  • Dołączył: 25-01-2009
  • Skąd: Gostyń

Napisany 17 stycznia 2012 - 18:58

[quote name='Benuś']Może jest wśród nas ktoś kto użytkuje LT35 MAXI...
Na początek mam kilka pytań...
Silnik 2,5TDI 109KM... przy pełnym załadunku ok. 1500kg - nie brakuje mocy??
Jak z awaryjnością tej jednostki??
Po ogłoszeniach widzę, że większość jest właśnie z tym silnikiem...
Jakie spalanie??


Latam po Polsce takimi LT-kami (mamy 3 takie w firmie i jednego 25 z chipem sprowadzony z niemiec ) z przyczepą 6-metrową na pace auta średnio koło 1 tony i na przyczepie też tak koło tony jak jestem załadowany spalanie przy 110/120km/h koło 13-14L , na pusto 10-11L co do mocy to te 20- 30km więcej by stykło , silniki w LT 2.5 TDI

co do tego 25(mały) spalanie z przyczepą załadowany 12L pusto 8-9
dynamika silnika jest bajka brak jakiejkolwiek turbo dziury (35 bardzo odczuwalna) porównanie mamy jeszcze craftery 105, 136 ,165 km

105km też ten sam zestaw (przyczepa) na autostradzie z Konina na wWarszawke uwaga 21L na 100km :masakra: na pusto 14L

136km też ten sam zestaw załadowany 15-16L pusto koło 13

165km ta sama historia załadowany 15-16 pusto koło 13 czyli spalanie jak ten 136 km a przyśpieszenia o niebo lepsze tyle ja mogę powiedzieć ze swoich doświadczeń a i dodam że ten mały z chipem idzie praktycznie tak samo jak crafter 165 km

co do silników w LT przebiegi od 300 do 500 tyś już maja i 0- problemów w crafterach już turbiny w dwóch padły w jednym po 130tyś w drugim po 20 tyś km


Woże mieszalniki głównie na wschód Polski;)