

Powyżej 140 km/h wywala błąd i przechodzi w tryb awaryjny.
#1
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2011 - 19:26
Problem dotyczy silnika 2.2 DTI 212 tyś przebiegu.
#2
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2011 - 19:38
#3
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2011 - 20:14
#4
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2011 - 20:47
#5
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 10:16
Podaj numer błędu jaki wyskakuje.
ps. U nas nie ma nastawnika pompy tylko sterownik.
#6
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 11:06
nie ma czegos takiego w 2.2 dti jak wtrysk sterujacy. podaj numer bledu.Odczyt błędów wykazał błąd wtrysku sterującego
#7
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 12:00
nie ma czegos takiego w 2.2 dti jak wtrysk sterujacy. podaj numer bledu.
Najwyraźniej kolega adamesce pomylił silnik 2.2 dti z 2.5 td
#8
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 12:08
#9
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 15:45
Błąd wtrysku sterującego, coś takiego wyskoczyło mi na op-comie, numeru niestety nie zapisałem.
Z tym wtryskiem, to mój mechanik sprowadził mnie na ziemię i rzeczywiście czegoś takiego nie ma. W dziedzinie silników diesla nie mam dużej wiedzy stąd, to male nieporozumienie.
Po dokonanej diagnozie dam znać co dokładnie mam za usterkę.
Kolega jacek004 napisał o przepływce. Czyli co to oznacza?:confused:
#10
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 20:31
Kolega jacek004 napisał o przepływce. Czyli co to oznacza?
Spotkałem się z takim przypadkiem że podczas dużego obciążenia silnika wyskakiwał błąd ( już nie pamiętam jaki ) i silnik przechodził w tryb awaryjny, wina leżała po stronie przepływki, po jej wymianie usterka zniknęła.
#11
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 21:07
Spotkałem się z takim przypadkiem że podczas dużego obciążenia silnika wyskakiwał błąd ( już nie pamiętam jaki ) i silnik przechodził w tryb awaryjny, wina leżała po stronie przepływki, po jej wymianie usterka zniknęła.
przy duzych predkosciach lubi wyskakiwac - p1125 - przeplywka, zawor sterownia turbina, turbina
p1220 - pompa wtryskowa
#12
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2011 - 16:17
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 16:05
#15
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2011 - 21:26

#16
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2011 - 22:12
Spalanie spadlo z srednich 12 (z 1500km) do 9,5 (na 30km). Nie wiem czy jest zwawsze ale napewno mniej pali
Takie są wskazania komputera ale czy tak jest w rzeczywistości to się dowiesz po tankowaniu
#17
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 23:03
Podepnę się pod temat, otóż również mi wyskakuje błąd p1125 przeważnie w okolicach 100km/h. Auto rozpędza się świetnie do 70km/h "wbija w fotel" później już przyśpiesza mozolnie. Jak sprawdzałem odczyty przepływki to w tym czasie kiedy ładnie przyśpiesza to przekracza 800mg/suw później już tylko 500 w porywach do 600mg/suw wtedy już przestaje tak ładnie ciągnąć. a w momencie kiedy włączy się już check to przeływka wskazuje cały czas między 450-550mg/suw niezależnie od tego czy pedał wciskam w podłogę czy go puszcze i wrzucę luz czy nawet się zatrzymam. Jak check zniknie to auto znowu idzie tzn. tak jak opisywałem wyżej. czyli super później już słabiej i aż złapie check'a. Czy to przepływka czy sprawdzić jeszcze jakieś inne parametry w czasie jazy zanim zaczne wymieniac wszystko po kolei? Z dodatkowych informacji gdy auto stoi na luzie, przeływka kiedy oczywiście nie ma checka'a wskazuje okolo 230-250. do sprawdzania używam opcoma. Co jeszcze zauważyłem to niedoładowanie i przeładowanie względem żądanego cisnienia ładowania, czy to jest normalne? wkleiłem kilka cykli z loga który mam z opcoma. A gdy się włącza check to doładowanie jest 1.0 czyli brak. ewentualnie mogę wkleić cały log zapisany z obcom'a
przeplywka/sensor barometru/żądane cisnienie ładowania/ ciśnienie ładowania
251,1.0,1.2,1.0,
231,1.0,1.2,1.0,
437,1.0,1.4,1.1,
584,1.0,1.6,1.3,
706,1.0,1.6,1.6,
770,1.0,1.6,1.8,
592,1.0,1.7,1.4,
587,1.0,1.7,1.4,
586,1.0,1.5,1.4,
465,1.0,1.3,1.3,
365,1.0,1.1,1.1,
308,1.0,1.2,1.1,
316,1.0,1.3,1.0,
354,1.0,1.3,1.1,
446,1.0,1.3,1.1,
#18
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 17:09