

po regeneracji turbiny powstała tz.dziura
#1
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2011 - 21:00
Czy może ktoś miał ten sam problem co ja,posiadam omege 2.5 dti rok.prod.2002r. od czterech lat i nigdy na nią nie narzekałem ale po regeneracji turbiny jest coś nie tak znam swoją Omege i wiem jak powinna się zachowywać
Proszę o mądrą poradę.
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2011 - 12:18
może być ze podczas regeneracji dostałeś "gruszkę" zawór i kores częsc olejowa z innego auta i sa inaczej ustawione
ja tez mam podobny problem ze turbo włancza sie powyzej 2 tys obr , ale moze byc u mnie wina przepływki bo mam jakis zamiennik a na kompie w czasie jazdy doładowanie jest ok , tylko przepływka nie jest pewna
a u Ciebie bym sprawdził najpierw na kompie
:tank:
#4
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2011 - 12:26
#5
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2011 - 12:35
Nie wiem czy to aż tak istotne ale u mnie było podobnie po zamontowaniu turbiny po regeneracji która padła po 3 tyś. km ,następnie kupiłem turbo z bmw 730d używka i jest różnica w ilości łopatek części zimnej w porównaniu do regenerowanej ,oryginał ma o jedną więcej i inne kąty łopatek teraz auto śmiga aż miło , może masz zle wyregulowaną sztangę regulacji geometri łopatek .
wszystko jest istotne , turbina jest przystosowana do danego auta , jesli auto posiada taki silnik jak bmw a jest to opel to i tak turbo jest przystosowana do opla ,
ilosc łopatek i wielkosc jest bardzo wazna tak jak i ustawienia , zmiana ustawien powoduje inny moment doładowania , badz przeładowanie i nie prawidłowa prace silnika
a i taki niuans "sztanga - sprzęt sportowy służący do wykonywania nim ćwiczeń siłowych."
a nie cześć turbosprężarki
#6
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2011 - 12:53
#7
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2011 - 13:39
pasuje bez przeróbek ?kupiłem turbo z bmw 730d używka
#8
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2011 - 14:58
#9
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2011 - 18:05
Ilość łopatek jest taka sama w oryginalnej turbinie bmw i opla czy to 2,5 czy 3,0d tylko w tych po regeneracji są inne ,mam dwie takie na których auto nie zezdziło jak trzeba .
turbiny regeneruje sie na tych samych częściach , nowe części sa takie same jak te w uzywanej turbinie , chyba ze ktos wstawia z innej turbiny od innego auta , wiem co mowie bo je regeneruje i to co piszesz to bzdura o łopatkach
#10
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2011 - 19:03
turbiny regeneruje sie na tych samych częściach , nowe części sa takie same jak te w uzywanej turbinie , chyba ze ktos wstawia z innej turbiny od innego auta , wiem co mowie bo je regeneruje i to co piszesz to bzdura o łopatkach
Spoko że regenerujesz turbosprężarki, obyś był z tych co zajmują się tym profesjonalnie w moim przypadku co regeneracja to inny wirnik strony zimnej ,oryginał ma dwa rzędy łopatek widocznych od przodu te po regeneracji są zupełnie inne z tąd moja wypowiedz .Dodam że regeneracja odbywała się w różnych warsztatach i miastach .
#11
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2011 - 20:10
#12
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2011 - 20:17
też miałem do czynienia z podmianą koła kompresji, poczytaj trochę bo na forach tuningowych sporo o tym piszą że turbina po powrocie miała właśnie inne koło kompresjiturbiny regeneruje sie na tych samych częściach , nowe części sa takie same jak te w uzywanej turbinie
#13
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 07:17
#14
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 09:51
ale ja nie mówię o tuningu tylko o zwykłej regeneracji, a na forach o tuningu wyczytasz tego więcej bo podstawą do jakiej kolwiek zabawy jest sprawna turbinano tak ale tu nie chodzi o tuning turbo , tylko o co inne
#15
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2011 - 06:56
