Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Uszczelnienie połączeń na wejściu LPG do reduktora - czym?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 635 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 listopada 2011 - 08:52

Koledzy pytanie: czym uszczelniać połączenia na wejściu LPG do reduktora. Chodzi o połączenia sztywnego przewodu LPG (faza ciekła) z filtrem i dalej z reduktorem.

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB

Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#2 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 listopada 2011 - 08:55

Do gazownika zarobić nową końcówkę. Tego się Mariuszu nie drutuje :D

#3 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 635 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 listopada 2011 - 09:02

Nie chodzi mi o drutowanie - końcowka jest dobra (gwinty są OK). Pytam tylko co stosować do uszczelnienia połączenia. W wod-kan stosuje sie pakuły, a co tutaj?

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB

Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#4 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 listopada 2011 - 09:22

To jest połączenie samo uszczelniające. Na przewód nakładasz końcówkę (nakrętkę i coś w rodzaju "baryłki"), zarabiasz koniec przewodu (rozszerzając średnicę) i tyle.

#5 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 03 listopada 2011 - 01:18

Dokładnie tak jak zając napisał :)
Jest baryłka która pod wpływem skręcania nakrętki sama sie uszczelnia, u ciebie najwyraźniej jest to nie zbyt dokladne uszczelnienie :)
Jedź do gazownika w swoim regionie i zapłacisz za to coś około 30zł i będziesz zadowolony :)

#6 OFFLINE   daktyl

daktyl

    ..opisu dziś nie będzie..

  • 250 postów
  • Dołączył: 24-06-2008
  • Skąd: Gliwice / Jaryszów
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2011 - 08:02

Jedź do gazownika w swoim regionie i zapłacisz za to coś około 30zł i będziesz zadowolony

Dokładnie tak samo i ja zrobiłem. Szybka robota i święty spokój. ;)

#7 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 635 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 listopada 2011 - 08:31

Dzisiaj dopiero odpaliłem moją omcie po montażu. Dokręciłem trochę śrubę i wydaje mi sie, że jest OK. Dzieki koledzy. Jesli nie pomoże to śmignę na zarobienie nowej końcówki.

P.S.
Daktyl - masz minusa, mieliście wdepnąć w drodze powrotnej na kawe, nawet sernik z żoną upiekliśmy.

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB

Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#8 OFFLINE   wrocek66

wrocek66
  • 176 postów
  • Dołączył: 24-02-2010

Napisany 03 listopada 2011 - 19:01

Nawiń na gwint teflon do gazu ( żółty ) i też się dodatkowo uszczelni .

#9 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2011 - 22:09

Nawiń na gwint teflon do gazu ( żółty ) i też się dodatkowo uszczelni .


Rzeźba w :censored:, jak miełem ten problem w poprzednim aucie to pojechałem do gazownika i poprosiłem go o baryłkę ( dostałem gratis ). Odkreciłem nakretkę z parownika, odciąłem starą baryłkę z kawałkiem miedzi, założyłem nową baryłkę na miedź, zakręciłem nakrętkę i miałem spokój do sprzedaży auta.

EDIT: Nawalony Zając
Proszę się odpowiednio wyrażać w swoich wypowiedziach albo używać emot!