Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

sruba przy reduktorze a regulacja ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   zozo

zozo
  • 183 postów
  • Dołączył: 05-02-2009
  • Skąd: Gliwice

Napisany 30 października 2011 - 17:41

Witam,

Panowie i Panie ;) mam pytanko ... czy śruba przy reduktorze w sekwencji reguluje podawaną dawka gazu ? czy za podawanie gazu odpowiada tylko i wyłącznie komputerowa regulacja wtryskiwaczy ?

czy np. zbyt odkręcona śruba w reduktorze powoduje większe podawanie w kolejności spalanie gazu ? czy spalanie zależne jest tylko od ustawień komputerowych ( podawana dawka gazu przez wtryskiwacze )??

:) jak bylo to przepraszam... propostu jestem obecnie w kraju i mam mnóstwo zaległości do zrobienia a brak czasu na przeszukiwanie forum :(

wabczcie mii oooo nasze masterskie modyy :D )
Poszukuje garażu, stodoły i ogólnie miejsca na wiosenną reanimacje blacharską mojej omegi.. ( mieszkam w bloku i nie mam gdzie tego zrobić :( )
dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części

do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .

POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE :D

#2 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 października 2011 - 18:08

Jaki masz reduktor? U mnie w Silverze reguluje się ciśnienie na listwach wtryskowych. Teoretycznie powinno być koło 1bara.
Jeśli u Ciebie też owa odpowiada za ciśnienie w układzie i jest nie takie jak trzeba to będą różne problemy z pracą.

#3 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 października 2011 - 18:51

Za dawkowanie gazu odpowiada komputer poprzez sterowanie czasem wtryskiwaczy. Natomiast ciśnienie ustawione tą śrubą na parowniku nie powinno być zmieniane bez zmian wprowadzonych w kompie gazu bo przy dużych różnicach ciśnienia odbiegających od ciśnienia kalibracji sterownik zgłupieje nie nadrobi korektami po ciśnieniu . Jeżeli pokręcisz parownikiem to powinieneś ustawienia wykonać ponownie.

#4 OFFLINE   zozo

zozo
  • 183 postów
  • Dołączył: 05-02-2009
  • Skąd: Gliwice

Napisany 30 października 2011 - 20:22

kurcze nie wiem jaki tam jest reduktor ... ale mogę to sprawdzić.. robiłem małe serwisowanie instalacji. robiona tez była regulacja gazu. no i kręciłem ta śrubą jak miałem skręcona to silnik pow. 2.500 obrotów przy ruszaniu zaczął przerywać, szarpać. później trochę ja odkręciłem i w zasadzie auta ładnie rusza przyspiesza,dobrze się zbiera i silnik równo pracuje...

tylko właśnie zastanawiałem sie czy może wystąpić jakieś niepożądane następstwo np. większe spalanie czy inne cuda :)
Poszukuje garażu, stodoły i ogólnie miejsca na wiosenną reanimacje blacharską mojej omegi.. ( mieszkam w bloku i nie mam gdzie tego zrobić :( )
dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części

do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .

POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE :D

#5 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 października 2011 - 20:24

Szarpało bo najprawdopodobniej zwiększałeś ciśnienie. Musisz jechać na profesjonalną regulację tak czy siak.

#6 OFFLINE   zozo

zozo
  • 183 postów
  • Dołączył: 05-02-2009
  • Skąd: Gliwice

Napisany 30 października 2011 - 21:33

czyli nawet jezeli teraz jest moim zdaniem okej.. polecacie poświęcić te 50 złociszy i zrobić ponowna regulacje ??

oczywiście ta śruba to śruba od membrany
Poszukuje garażu, stodoły i ogólnie miejsca na wiosenną reanimacje blacharską mojej omegi.. ( mieszkam w bloku i nie mam gdzie tego zrobić :( )
dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części

do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .

POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE :D

#7 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 października 2011 - 22:06

Ja bym osobiście wolał zrobić. Tylko przed tym standard - reset ECU, pojeździj tylko na PB i dopiero na regulację.

#8 OFFLINE   zozo

zozo
  • 183 postów
  • Dołączył: 05-02-2009
  • Skąd: Gliwice

Napisany 31 października 2011 - 07:41

no to w takim razie dziś będzie wspaniała okazja :D od 3 dni jeżdżę na Pb.

dzięki serdeczne i pozdrowionka
Poszukuje garażu, stodoły i ogólnie miejsca na wiosenną reanimacje blacharską mojej omegi.. ( mieszkam w bloku i nie mam gdzie tego zrobić :( )
dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części

do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .

POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE :D

#9 OFFLINE   zozo

zozo
  • 183 postów
  • Dołączył: 05-02-2009
  • Skąd: Gliwice

Napisany 01 grudnia 2011 - 16:28

kurcze byłem już u tych chłopaczków na pszczyńskiej.. zrobili regulacje wsio ok ale tylko na cieplym silniku.
po odpaleniu auto chodzi jakby nie na wszystkie gary... na postoju telepoce silnikiem a przy dodawaniu gazu silnik tez drzy.. nie przerywa nie szarpie tylko telepie.

bylem teraz u nich i jedyne co polecili to regeneracja wtrysków 240 zl za dwie listwy z regulacją.
dodam ze na benzynie autko śmiga az milo, wec moze warto dac do regeneracji ? auto na gazie jest ok 4 lata.

co o tym myslicie ? a moze ma ktos jakies wtyski ? na podpiecie do sprawdzenia
Poszukuje garażu, stodoły i ogólnie miejsca na wiosenną reanimacje blacharską mojej omegi.. ( mieszkam w bloku i nie mam gdzie tego zrobić :( )
dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części

do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .

POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE :D

#10 OFFLINE   zozo

zozo
  • 183 postów
  • Dołączył: 05-02-2009
  • Skąd: Gliwice

Napisany 14 stycznia 2012 - 10:04

usterka osunięta.. wymienione wtryski :) auto śmiga aż milo :)
Poszukuje garażu, stodoły i ogólnie miejsca na wiosenną reanimacje blacharską mojej omegi.. ( mieszkam w bloku i nie mam gdzie tego zrobić :( )
dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części

do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .

POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE :D