


Grzechoczący tłumik
#1
OFFLINE
Napisany 28 października 2011 - 18:48

#2
OFFLINE
Napisany 28 października 2011 - 19:33
#3
OFFLINE
Napisany 30 października 2011 - 13:47

#4
OFFLINE
Napisany 30 października 2011 - 18:18

#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 31 października 2011 - 20:24
Witam mam pewien problem z tłumikiem końcowym i przed ostatnim. Otóż od momentu jak kupiłem Omcie słychać było przy wolnych obrotach lub przy ruszaniu takie metaliczne dzwonienie z tłumika właściciel mówił że uderzył końcówka tłumika o krawężnik, pomyślałem że to może blacha osłaniająca uderza o tłumik. Samochodem wjechałem na kanał i zaobserwowałem że przedostatni tłumik jest strasznie blisko wału i wał został trochę oszlifowany w miejscu w którym stykał się z tłumik ale minimalnie tak że w tym miejscu nie jest czarny tak jak cały wał tylko jest srebrny, robić coś z tym miejscem, jakoś zabezpieczyć ten oszlifowany kawałek ? Tłumik trochę odsunąłem od wału, odpalam silnik a tu nadal dzwonienie, nasłuchuje i okazuje się że dźwięk dochodzi z tłumika końcowego jednak nie wydaje mi się że jest przepalony gdyż ruszając całym tłumikiem nie było słychać dzwonienia lecz gdy szarpałem za pręt od tłumika na który jest nałożona guma trzymająca tłumik słychać było ten charakterystyczny dźwięk. Macie jakieś pomysły co z tym zrobić czy opłaca się to jakoś naprawiać. Dodam że tłumik jest firmy Remus wiec trochę go szkoda
Na 90% rozpadł sie katalizator i jego kawałki wpadły do tłumnika srodkowego i grzechoczą najprostszy sposób by to sprawdzic to postukac po katalizatorze jak wydaje głuchy dzwiek to jest pusty.uwaga rozsypany katalizator moze zatkac rure co konczy sie brakiem mocy niewkrecaniem sie silnika na wyzsze obroty ,wydmuchaniem uszczelki pod kolektorem wydechowym a nawet uszczelki pod głowicą warto sprawdzic stan katalizatora
<a href=http://programmo-mania.info>
#7
OFFLINE
Napisany 31 października 2011 - 22:19
#8
OFFLINE
Napisany 31 października 2011 - 23:46
#9
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2011 - 16:29
Auto na kanał odkręcić dwie śruby z końcowej puchy , wyjąć go na zewnątrz i sprawdzić co jest w środku ?
Przy okazji można sobie zakonserwować smarem miedzianym mufy i śruby bona pewno są podżarte rdzą.
#10
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2011 - 18:58

#11
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2011 - 19:25

#12
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2011 - 19:34
#13
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2011 - 21:56

#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2012 - 00:53
Kat jest stary, a strumienica niekoniecznie.Tak w ogóle jak najprościej odróżnić kat od strumienicy ?