

Adaptacja przepustnicy 2.0 16V
#1
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 18:24
#2
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 19:04
#3
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 19:15
Kolezka mnie meczy zebym mu zrobil bo gdzies tam slyszal ze sie niby robi :masakra:a tez mi sie wydawalo ze przeciez sie nie robi ale ze pewny nie bylem to sie pytam:DPierwsze słyszę o adaptacji przepustnicy. Reset kompa, to tak, ale przepustnica, nie. A co sie dzieje?
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 20:45
#6
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 22:52
#7
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 07:59
Ja mam 2.2. Podmienialem kilka razy przepustnice... Beast, OpComem to wyczyszcze? Co to da, jak tego nie zrobilem?
+15hp

#8
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 08:00

#9
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 08:02
Oj tam... wez te springi lepiej zmien na odpowiednie do silnika a nie tu mi spamujesz:p Sie normalnie zapytalem, czy jakies to ma minusy, jesli tego nie zrobilem, ale juz mi Beast odpisal.+15hp
#10
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 08:18
Oj tam... wez te springi lepiej zmien na odpowiednie do silnika a nie tu mi spamujesz:p
przeciez są odpowiednie, razem z amorkami KONI z regulacją twardosci...



#11
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 14:32
W vw nawet bo glupim czyszczeniu czasem trzeba robic.... a ogolnie to w vw adaptacje rzadko pomagaja bo z reguly przepustnica do wymiany
[B]
#12
OFFLINE
Napisany 27 października 2011 - 21:51
W vw nawet bo glupim czyszczeniu czasem trzeba robic.... a ogolnie to w vw adaptacje rzadko pomagaja bo z reguly przepustnica do wymiany
Przykro mi to mówić, ale prawi kolega duby smalone.Oczywiście że po każdym czyszczeniu w VW trzeba robić adaptacje. Bez czyszczenia też, dzięki nim ECU wie dokładnie jak sterować silniczkiem krokowym otwierającym przepustnice (zna położenia skrajne - czyszczenie/stopniowe zabrudzenie mają na nie wpływ). W VW nie ma żadnej inteligentnej adaptacji przepustnic. Robi się ją z palca i ECU w nią nie ingeruje. I nie zgadzam się z tym że tak często trzeba je wymieniać. Często to się je wymienia w Saab'ach na nowszych Trionic'ach

#13
OFFLINE
Napisany 27 października 2011 - 22:52
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 27 października 2011 - 23:19

Nie marudz, tylko swapuj na 2.0 Turboszkoda że swapa się nie da zrobić na motor vw.

#16
OFFLINE
Napisany 28 października 2011 - 08:54
temat byl o 2,0 Omegi a ja tylko wspomnialem o VW bo mam czesto takie w warsztacie z bolaczka przepustnic i zintegrowanych czujnikow ich polozenia....
bez podniety....
[B]
#17
OFFLINE
Napisany 28 października 2011 - 18:58
#18
OFFLINE
Napisany 28 października 2011 - 21:58
#19
OFFLINE
Napisany 29 października 2011 - 08:23
Jedyna regulacja jest na zderzaku przepustnicy i nie sluzy ona regulacji wolnymi obrotami jak sie wielu osobom wydaje
Jesli mocno zabrudzona przepustnica z nagarem nie domykala sie i ktos ja wyczyscil to moze ona opasc nizej przez co TPS bedzie podawal sygnal powiedzmy 0,2V i na cieplym silniku na wolnych obrotach moze troche telepac buda , czasem gasnac. Wtedy srubka w korpusie ustyawic takie uchylenie przelustnicy zeby bylo miedzy 0,5 - 0,7 V. Powyzej tego napiecia zaczyna sie wzbogacanie
[B]