

Montaz LPG w Polsce do anglika
#1
OFFLINE
Napisany 22 października 2011 - 12:42
#2
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 13:02
ogolnie to nie ma zadnych problemow,
ubezpieczalnie- poprostu ich informujesz i tyle (nie powinno podeorzec)
DVLA- dopisujesz w logboog ze jest lpg dolaczasz certyfikat z tlumaczeniem
i tyle cieszysz sie z lpg

#3
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 17:47
Ale i tak bardziej sie opłacało przyjechac i założyc u nas jak Niemczech;)
#4
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 17:01
widze ze z moich okolic jestes
lpg mam przerobione
pisz na priv co chcesz wiedziec
:tank:
#5
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 19:04
#6
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 20:41
ale zawsze mozna kupic kit stag 300 za okolo 700£ i samamu zalozyc
na OOF jest pelna porada
prawdopodobnie bedziemy montowac podtlenek do Huberta
jak cos to poinformuje co i jak
pozdro
#7
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 20:49

#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:20
#10
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:38
http://www.drypa.pl/...6cylindrow.html
Wysyłka do UK 130zł , więc sam możesz temat ogarnąć

resztę elementów też mają
w 500 funtach zmieścisz się max
#11
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 22:44
ale innym chlopakom napewno sie przyda

#12
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 22:55
#13
OFFLINE
Napisany 28 marca 2012 - 17:46

dostałem kilka namiarów na ang.warsztaty, ceny od 1300 funta...ubezpieczalnie- poprostu ich informujesz i tyle (nie powinno podeorzec)
DVLA- dopisujesz w logboog ze jest lpg dolaczasz certyfikat z tlumaczeniem
i tyle cieszysz sie z lpg
#14
OFFLINE
Napisany 31 marca 2012 - 03:58
#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
Napisany 31 marca 2012 - 20:42
...tak mi koles odpisał:nie ma taśm BRC
,,Wlasnie napisalem do BRC do dzialu technicznego zeby mi potwierdzili zestaw dla ciebie - Ja robie wszystko na BRC nawet tasmy izolacyjne i rurki mam od nich wtedy wiem ze wszystko musi dzialac'' moze ja zle napisałem...
mam tez inny garaz w b-ham gdzie polacy zakładaja za 950 funta, ale co jak nie wiem, czekam na odp- http://bham.pl/direc...gaspol-LTD.html
#17
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2012 - 17:29


#18
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 19:08
Skonczylo sie na tym ze poczekalem do wakacji i w moim rodzinnym miescie znalazlem warsztat polecony z tego forum i zalozona mialem instalalcje w 2 dni.
Wszystko chodzilo bez problemow przejechalem na tym jakies 25 tys mil, jedyne co wymienilem to filtr.
Bylo to juz pare lat temu byc moze teraz ceny sie zmienily, ale na moim przykladzie przekonalem sie ze jednak taniej jest w PL.
Oczywiscie tez nie twierdze ze tak teraz musi byc.. mozliwe ze ktos uzywa wszystkiego brc ale z tego co wiem to ja mialem wszystko BRC, ale rurki i inne malo istotne duperele byly na bank China.
#19
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 19:11
#20
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 19:11
W razie czego służę pomocą. Jeśli macie możliwość myślę że możnaby jeszcze ugryźć temat sprzedaży bez VAT (jestem płatnikiem VAT UE, jeśli ktoś ma firmę w GB i też jest płatnikiem to można to ogarnąć).
Ja nawet nie tlumaczylem nic, jechalem na MOT i ich interesowlo tylko to czy spelnia normy na BP. MOT robilem zawsze w tym samym angielski warsztacie i kilka razy ich o to pytalem...
natomiast do dvla zlosilem zmiane i to na tyle....