

ILKU garage czyli różne tematy tuningu omegi
#81
OFFLINE
Napisany 23 marca 2012 - 22:55
#82
OFFLINE
Napisany 23 marca 2012 - 22:55
#83
OFFLINE
#84
OFFLINE
Napisany 23 marca 2012 - 23:12

#85
OFFLINE
#86
OFFLINE
Napisany 24 marca 2012 - 07:17

#87
OFFLINE
Napisany 24 marca 2012 - 10:10
#88
OFFLINE
#89
OFFLINE
#90
OFFLINE
Napisany 25 marca 2012 - 22:07
Heh, to żart??ILKU silnik pasuje na łapy oryginalne bez przeróbek ?
Jak silnik montowany poprzecznie może pasować na oryginalne łapy??

Łapy są nowe, znaczy zrobione.

#91
OFFLINE
Napisany 26 marca 2012 - 20:36
Downgrade w ilości tłoków i pojemności...
Zobaczymy jak z mocą. TD05-16G zrobi swoje
Dół silnika jest z B234, głowica z B205, skrzynia R25, zamach z B235, docisk i tarcza z Y22DTH bodajże.
Silnik oczywiście po kapitalce.
czy turbo masz zamontowane za seryjnym kolektorze czy tez cos przerabiales ??
#92
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 06:25
Kolektor właśnie buduje, niestety seryjnego mimo chęci nie udało się zastosowaćczy turbo masz zamontowane za seryjnym kolektorze czy tez cos przerabiales ??

O tyle lepiej, że seryjny nie był przygotowany pod twinscroll, a nowy będzie

#93
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 15:30
dwa kanały będą aż po samą głowicę ? czy może gdzieś w kolektorze będą się łączyły w jednoO tyle lepiej, że seryjny nie był przygotowany pod twinscroll, a nowy będzie
#94
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 16:18
#95
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 18:42

Będą cztery kanały, łączące się przy samej flanszy w dwa wloty do turbo.
#96
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:12
#97
OFFLINE
Napisany 28 marca 2012 - 07:32
Co do miejsca, to niema go za wiele, do tego obudowa turbosprężarki jest niesymetryczna poprzecznie (tzn w jedną stronę jest szersza niż w drugą) i to sprawia, że musi być w pionie. Inaczej koliduje z ABSem.
#98
OFFLINE
Napisany 28 marca 2012 - 11:22
To jedyny temat Tuningowy na tym forum który warto czytać i w sumie można bo reszta to forumowa teoria. Zastanawia też fakt że autor tematu jest "przybyszem" z http://www.bestiales.pl/ i na http://www.omegaklub.eu/ nie ma konkurencji, nikt niczego podobnego nie zrobił z takim rozmachem. Super temat :duze_hihi:
tu się nie ma co zastanawiac - tu trzeba docenić i podziękować, że kolega całkowicie bezinteresownie dzieli się swoją obszerną wiedzą z innymi

...w sumie trochę szkoda, że jakimś cudem zloty nam wyszły w jednym terminie - bo zobaczyć takie cudeńka jak omega B 2,3T, A R6 3,0T, A R6 3,6 biturbo, B V8, czy Senek 4,0 - to jest naprawdę bezcenne

#99
OFFLINE
Napisany 28 marca 2012 - 12:03
Co do zlotu to kiedyś pytałem na tym forum o "bestiales" to kazano nie pytać co i jak "w trawie piszczy".
#100
OFFLINE
Napisany 28 marca 2012 - 21:04
Ja jestem pelen uznania i podziwu. Co do "rodzynkow" z "bestiales" wlasnie mam zamiar od Waszego kolegi kupic A R6 3.0 24v kombi z Warszawy.
Co do zlotu to kiedyś pytałem na tym forum o "bestiales" to kazano nie pytać co i jak "w trawie piszczy".
wystarczylo zajrzec na LOB i bys wszystko wiedzial
prosze bardzo zebys nie bladzil w przyszlosci
http://motonews.pl/s...op=fvf&c=31&f=9
ILKU jakies juz jakies fotki kolektora wydechowego??